Ruszyła 13. edycja konkursu na najlepsze realizacje content marketingowe. Z niecierpliwością czekamy na Wasze wyjątkowe projekty!

Power of Content Marketing Awards to konkurs, w którym oceniane są narzędzia content marketingowe, strategie oraz działania multikanałowe realizowane zarówno w formie print, jak i digital.

Kto się może zgłosić do konkursu?

Do udziału w konkursie zapraszamy:

  • firmy, które poprzez content marketing wspierają swój biznes,
  • agencje zajmujące się tworzeniem projektów komunikacyjnych,
  • jednostki administracji państwowej,
  • przedstawicieli III sektora – organizacje pozarządowe,
  • osoby piszące teksty do mediów firmowych i konsumenckich publikowanych w określonych kategoriach.

Prace do konkursu mogą zgłaszać: autorzy tekstów, agencje contentowe oraz firmy, które są właścicielami danych mediów.

Co będziemy oceniać?

W tym roku projekty można zgłaszać aż w 55 konkursowych kategoriach, w tym 6 zupełnie nowych oraz w kategorii specjalnej.

  1. Content marketing – motoryzacja
  2. Content marketing – finanse i ubezpieczenia
  3. Content marketing – zdrowie
  4. Content marketing – parenting
  5. Content marketing – edukacja
  6. Content marketing – uroda
  7. Content marketing – FMCG
  8. Content marketing – moda
  9. Content marketing – branża budowlana/home&garden
  10. Content marketing – nieruchomości
  11. Content marketing – rolnictwo i pokrewne
  12. Content marketing – turystyka
  13. Content marketing – retail
  14. Content marketing – galerie handlowe
  15. Content marketing – kultura i nauka
  16. Content marketing – komunikacja i łączność
  17. Content marketing – logistyka
  18. Content marketing – energetyka
  19. Content marketing – sport
  20. Content marketing – e-commerce
  21. Content marketing – projekt non profit
  22. Content marketing – start-up
  23. Hub contentowy – KATEGORIA SPECJALNA
  24. Strategia content marketing dla klientów
  25. Strategia content marketing dla pracowników
  26. Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie)
  27. Magazyn dla pracowników (nakład do 1000 egz.)
  28. Magazyn dla pracowników (nakład powyżej 1000 egz.)
  29. Magazyn dla klientów B2C
  30. Magazyn dla klientów B2B
  31. Magazyn elektroniczny dla pracowników
  32. Newsletter dla pracowników
  33. Portal dla pracowników
  34. Aplikacja mobilna dla pracowników
  35. Magazyn elektroniczny dla klientów
  36. Newsletter dla klientów
  37. Portal tematyczny dla klientów
  38. Aplikacja mobilna dla klientów
  39. Komunikacja VR/AR
  40. Kampania social mediowa jako autonomiczny projekt
  41. Korporacyjna komunikacja video
  42. Marketingowa komunikacja video
  43. Komunikacja video dla pracowników – NOWA KATEGORIA
  44. Infografika jako narzędzie komunikacji
  45. Publikacja dla pracowników – człowiek – artykuły o ludziach w firmach
  46. Publikacja dla pracowników – firma – artykuły o firmie/produkcie/usłudze
  47. Publikacja dla pracowników – wydarzenie – relacje z firmowych eventów
  48. Publikacja dla klientów: firma – artykuły o firmie
  49. Publikacja dla klientów: marka – artykuły wspierające markę
  50. Publikacja (artykuł) promująca lub edukująca o content marketingu
  51. Podcast/audiobook dla klientów – NOWA KATEGORIA
  52. Książka jako narzędzie marketingowe – NOWA KATEGORIA
  53. Projekt komunikacji wewnętrznej (projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji z odrębną strategią) – NOWA KATEGORIA
  54. Projekt CSR (projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji z odrębną strategią) – NOWA KATEGORIA
  55. Projekt content marketingowy dla pracowników (projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji) – NOWA KATEGORIA

 

WAŻNA INFORMACJA!

Ocenie jury – składającego się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa – podlegać będą projekty zrealizowane pomiędzy 10 maja 2020 r. a 10 maja 2021 r.

 

Kalendarium konkursu:

Early Birds – od 10 do 20 maja

I termin zgłoszeń – od 25 maja do 14 czerwca

II termin zgłoszeń – od 15 czerwca do 30 czerwca

Laureatów Power of Content Marketing Awards 2021 poznamy 15 października 2021 r. podczas gali on-line.

 

W jaki sposób zgłosić swój projekt?

Szczegółowe zasady udziału w konkursie, jego regulamin oraz formularz zgłoszeniowy znajdziecie w zakładce KONKURS POCMA

Zachęcamy do udziału w konkursie. Trzymamy kciuki za wszystkich uczestników!