Ruszyła 13. edycja konkursu na najlepsze realizacje content marketingowe. Z niecierpliwością czekamy na Wasze wyjątkowe projekty!
Power of Content Marketing Awards to konkurs, w którym oceniane są narzędzia content marketingowe, strategie oraz działania multikanałowe realizowane zarówno w formie print, jak i digital.
Kto się może zgłosić do konkursu?
Do udziału w konkursie zapraszamy:
- firmy, które poprzez content marketing wspierają swój biznes,
- agencje zajmujące się tworzeniem projektów komunikacyjnych,
- jednostki administracji państwowej,
- przedstawicieli III sektora – organizacje pozarządowe,
- osoby piszące teksty do mediów firmowych i konsumenckich publikowanych w określonych kategoriach.
Prace do konkursu mogą zgłaszać: autorzy tekstów, agencje contentowe oraz firmy, które są właścicielami danych mediów.
Co będziemy oceniać?
W tym roku projekty można zgłaszać aż w 55 konkursowych kategoriach, w tym 6 zupełnie nowych oraz w kategorii specjalnej.
- Content marketing – motoryzacja
- Content marketing – finanse i ubezpieczenia
- Content marketing – zdrowie
- Content marketing – parenting
- Content marketing – edukacja
- Content marketing – uroda
- Content marketing – FMCG
- Content marketing – moda
- Content marketing – branża budowlana/home&garden
- Content marketing – nieruchomości
- Content marketing – rolnictwo i pokrewne
- Content marketing – turystyka
- Content marketing – retail
- Content marketing – galerie handlowe
- Content marketing – kultura i nauka
- Content marketing – komunikacja i łączność
- Content marketing – logistyka
- Content marketing – energetyka
- Content marketing – sport
- Content marketing – e-commerce
- Content marketing – projekt non profit
- Content marketing – start-up
- Hub contentowy – KATEGORIA SPECJALNA
- Strategia content marketing dla klientów
- Strategia content marketing dla pracowników
- Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie)
- Magazyn dla pracowników (nakład do 1000 egz.)
- Magazyn dla pracowników (nakład powyżej 1000 egz.)
- Magazyn dla klientów B2C
- Magazyn dla klientów B2B
- Magazyn elektroniczny dla pracowników
- Newsletter dla pracowników
- Portal dla pracowników
- Aplikacja mobilna dla pracowników
- Magazyn elektroniczny dla klientów
- Newsletter dla klientów
- Portal tematyczny dla klientów
- Aplikacja mobilna dla klientów
- Komunikacja VR/AR
- Kampania social mediowa jako autonomiczny projekt
- Korporacyjna komunikacja video
- Marketingowa komunikacja video
- Komunikacja video dla pracowników – NOWA KATEGORIA
- Infografika jako narzędzie komunikacji
- Publikacja dla pracowników – człowiek – artykuły o ludziach w firmach
- Publikacja dla pracowników – firma – artykuły o firmie/produkcie/usłudze
- Publikacja dla pracowników – wydarzenie – relacje z firmowych eventów
- Publikacja dla klientów: firma – artykuły o firmie
- Publikacja dla klientów: marka – artykuły wspierające markę
- Publikacja (artykuł) promująca lub edukująca o content marketingu
- Podcast/audiobook dla klientów – NOWA KATEGORIA
- Książka jako narzędzie marketingowe – NOWA KATEGORIA
- Projekt komunikacji wewnętrznej (projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji z odrębną strategią) – NOWA KATEGORIA
- Projekt CSR (projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji z odrębną strategią) – NOWA KATEGORIA
- Projekt content marketingowy dla pracowników (projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji) – NOWA KATEGORIA
WAŻNA INFORMACJA!
Ocenie jury – składającego się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa – podlegać będą projekty zrealizowane pomiędzy 10 maja 2020 r. a 10 maja 2021 r.
Kalendarium konkursu:
Early Birds – od 10 do 20 maja
I termin zgłoszeń – od 25 maja do 14 czerwca
II termin zgłoszeń – od 15 czerwca do 30 czerwca
Laureatów Power of Content Marketing Awards 2021 poznamy 15 października 2021 r. podczas gali on-line.
W jaki sposób zgłosić swój projekt?
Szczegółowe zasady udziału w konkursie, jego regulamin oraz formularz zgłoszeniowy znajdziecie w zakładce KONKURS POCMA
Zachęcamy do udziału w konkursie. Trzymamy kciuki za wszystkich uczestników!