Agnieszka Gajzler 

Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Ma ponad 19-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Od stycznia 2022 w Wirtualnej Polsce odpowiada za rozwój Produktu Mediowego całego portfolio serwisów WPM oraz Growth, Marketing i Badania. Do 2021 w TVN Media, gdzie odpowiadała za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital. Poprzednie lata pracowała w Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Wcześniej pracowała także w Viacom International Media Networks oraz w grupie Naspers, rozwijając kluczowe produkty GG Network.

Katarzyna Sowicka

Wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Edytor z wykształcenia, marketer z zamiłowania i wyboru. Na co dzień zarządza operacyjnie agencją Content Solutions, budując strategie content marketingowe, pomagając w maksymalizacji efektów biznesowych. Szczególnie zainteresowana marketingiem wartości i etyczną stroną biznesu. Prelegent spotkań branżowych, szkoleniowiec. Wykładowca na kierunku Marketing Internetowy w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Content Marketing na SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny we Wrocławiu.

Tomasz Wileński

Wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska

CEO iSlay, jeden z pionierów online marketingu w Europie Centralnej i Wschodniej, członek grupy roboczej IAB ds. Badań. Posiada ponad 20. letnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu firm internetowych, w tym również jako CEO w ramach grup kapitałowych IPG, WPP i Omnicom. Jest założycielem Interactive Solutions – największej niezależnej agencji interaktywnej w CEE, będącej częścią Publicis Group, a obecnie funkcjonującej jako IS Saatchi & Saatchi. Aktualnie prowadzi firmę zajmującą się analityką content marketingu www.islay.tech. Był jednym z założycieli ClickAd – agencji online media, która później stała się własnością 3TS Capital Partners, a obecnie jest jedną ze spółek  na GPW.

Grzegorz Miłkowski

Wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Jest współwłaścicielem i w prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Ekspert ds. digital marketingu Business Centre Club, który doradza zrzeszonym firmom z zakresu komunikacji oraz transformacji cyfrowej. Twórca Akademii Marketingu, projektu edukacyjnego dedykowanego osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje z zakresu digital marketingu.

Oprócz tego jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. Wraz z zespołami ContentHouse oraz DevaGroup rozwija też portal Komerso.pl, który dedykowany jest edukacji branży e-commerce. Autor książki „Niech Cię widzą w sieci!”, w której dzieli się swoją wiedzą z zakresu budowania mediów firmowych.

W branży marketingu, komunikacji i technologii działa od 2006 roku. Początkowo działał jako dziennikarz mediów branżowych, redaktor naczelny, później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty marek takich jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Jurajska, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), X-lander, PSB Mrówka, Mosso Kewpie, mFinanse, Generali Investments, Egmont, Materasso, Business Centre Club, Bausch Health i wielu innych.