Stowarzyszenie Content Marketing Polska

Nie wymyślamy koła na nowo. Content marketing sięga swoimi korzeniami aż do XIX wieku, a dokładnie roku 1895, kiedy to John Deere założył magazyn informacyjny dla rolników „The Furrow” (ang. skiba). Przez lata marketing treści zyskiwał na znaczeniu, by w roku 1996 zostać okrzykniętym przez Billa Gatesa królem internetu. W XXI wieku content marketing nie stracił swojej siły i marki wciąż doceniają rolę mediów kreowanych dla konsumentów.

Stowarzyszenie założyliśmy po to, aby promować marketing treści jako skuteczną strategię w procesie budowania świadomości marki i zdobywania lojalnych klientów. Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, by kształtować i upowszechniać wysokie standardy naszej działalności. Od 2007 roku podejmujemy dyskusję na temat content marketingu na organizowanych przez nas konferencjach. Nieustannie szukamy też najlepszych contentowych realizacji, które wraz z ekspertami z branży wyłaniamy spośród zgłoszeń do konkursu Power of Content Marketing Awards. Chcemy, by dobre wzorce i kreatywne rozwiązania zdominowały rynek treści w Polsce!

Nasze stowarzyszenie zrzesza najlepsze agencje marketingowe w Polsce, dla których dobry content to punkt honoru. Tworzymy platformę wymiany doświadczeń pomiędzy przedstawicielami wydawców prasy firmowej, mass mediów, twórcami branży wydawniczej, agencjami marketingowymi i klientami. Organizujemy również szkolenia, w czasie których eksperci dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem. Stając się częścią stowarzyszenia, dołączasz także do International Content Marketing Forum, które zrzesza pasjonatów treści z całego świata.

Proponowane artykuły