Power of Content Marketing Conference – o czym będziemy rozmawiać?

 

Zgodnie z naszym hasłem no bullshit with content marketing, nie będziemy owijać w bawełnę. Zaprosiliśmy ekspertów i praktyków z Polski i zagranicy, którzy podzielą się praktycznymi case studies. W tym roku będziemy także mówić o błędach i o tym jak przekuć je w sukcesy. Jak zapobiegać kryzysom? Jak wyciągać z nich wnioski na przyszłość?

Zapraszamy Cię do warszawskich Fortow Mokotów, 23 maja!

Ruszyła już sprzedaż biletów early birds – zarezerwuj miejsce już teraz lub zaproś znajomych, by zaoszczędzić więcej 🙂

Tematy prelekcji

 

  • Content marketing – gdzie jesteśmy // Urszula Radzińska
  • Wszyscy marketerzy kłamią – uczciwość, prawda i odwaga w budowaniu biznesu // Björn Owen Glad
  • Do you know your audience? // Paal-André Schwital
  • UX writer – brakujące ogniwo w projektowaniu // Michał Waszkiewicz
  • Progressive Web App na realnym przykładzie // Tomasz Wolfram
  • Make Life Harder – MAKE POLAND GREAT AGAIN // Anna Gumkowska, Kamil Rutkowski
  • Komunikacja video z najmłodszymi, w warunkach demograficznych ograniczeń w kierowaniu treści // Krystian Botko
  • VR? AR? I co dalej? Interaktywna treść. Interaktywny storytelling. // Andrzej Horoch
  • VR i AR w content marketingu – panel praktyków
  • Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy? – komunikacja o firmie okiem i językiem pracownika. // Bartłomiej Brach
  • Employer branding w czasach digitalu // Anna Robotycka
  • Content Execution // Stian Reinhartsen

Szczegóły wydarzenia, opisy poszczególnych prelekcji oraz sylwetki prowadzących, znajdziesz na stronie: http://contentmarketingpolska.pl/konferencja/  oraz http://www.powerofcontentmarketing.com/