Finaliści i Laureaci 2021

Jury poza przyznało złote, srebrne i brązowe odznaczenia oraz wyróżnienia w 55 kategoriach. Jurorzy przyznali też jedną nagrodę główną.

Serdecznie gratulujemy wszystkim Finalistom i Laureatom 13. edycji
konkursu
Power of Content Marketing Awards 2021!

 

GRAND PRIX 2021

ING Bank Śląski za bycie trendsetterem technologii, formatów i contentu.

 

CONTENT MARKETING_MOTORYZACJA

 

VOGUE Polska x Skoda: właściciel projektu SKODA, realizacja PHD, ISOBAR
ZŁOTO: za przełamanie barier i wyjście poza dotychczasowy rynek

La Squadra: Właściciel projektu: Ferrari Poland, realizacja: Time4
SREBRO: za konsekwentne budowanie wizerunki marki w grupie docelowej

SKODA – Przejazd na 1 litrze: właściciel projektu SKODA POLSKA, realizacja ISOBAR, PHD
SREBRO: za połączenie benefitów produktu z contentem

 

CONTENT MARKETING_FINANSE I UBEZPIECZENIA

 

O pracy mówimy wprost i konkretnie!: właściciel projektu Nationale-Nederlanden, realizacja MJCC
ZŁOTO: za autentyzm treści w odpowiedzi na prawdziwe opinie

Konto Jakie Chcę 2021: właściciel projektu Santander Bank Polska, realizacja Studio Digital 1 Chrystian Sasim, Sales&More
SREBRO: za przemyślany dobór liderów opinii

Evolve. Advance. We’ll cheer you on.: właściciel UBS, realizacja MJCC

 

CONTENT MARKETING_ZDROWIE

 

Kampania społeczno-informacyjna Suchy Poranek; właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea
SREBRO: za łatwość mówienia o trudnych sprawach

Ze zdrowiem – magazyn dla pacjentów: właściciel Narodowy Fundusz Zdrowia, realizacja Skivak The Publishers

 

CONTENT MARKETING_PARENTING

 

Portal parentingowy Akademia Mądrego Dziecka: właściciel HarperCollins Polska, realizacja ContentHouse

SREBRO: atrakcyjny content, odpowiadający na wszystkie etapy lejka zakupowego i długo utrzymujący na stronie

Strategia content marketingowa InnoGIO: właściciel ABC KID – InnoGIO, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za język adekwatny do młodej grupy docelowej

Kampania społeczno-informacyjna Suchy Poranek: właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

CONTENT MARKETING_EDUKACJA

 

Trendbook. Inspiracje są wszędzie. Rozmowy o innowacjach.: właściciel i realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za oddanie przestrzeni do wypowiedzi klientom

30-dniowe Wyzwanie Lekkomównych: właściciel Biuro Mówców Spice, realizacja Cleverhearted Showrunners

WYRÓŻNIENIE: za innowacyjne podejście do zdobywania grupy docelowej

Kreatywny Wrocławnik: właściciel Galeria Dominikańska, realizacja Valkea
Cyfrowe Rewolucje: właściciel mBank, realizacja mBank, Solski Communications, Cube Group

ZŁOTO: za użyteczny i wysokiej jakości content, dobrze dopasowany do zmieniających się potrzeb odbiorców i możliwości rynku

 

CONTENT MARKETING_URODA

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

CONTENT MARKETING_FMCG

 

„Czas na…” – cykl książek kulinarnych: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers
Magazyn „Czas na…”: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

ZŁOTO: za całość projektu „Czas na…” oraz idealne dopasowanie do potrzeb odbiorców, użyteczność i powiązanie z produktem oraz piękną estetykę

Jasmeen – komunikacja w social media: właściciel LEVANT Foods Sp. z o.o., realizacja Skivak The Publishers

 

COTENT MARKETING_MODA

 

Magazyn Modnie być sobą: właściciel Monnari Trade S.A., realizacja Valkea

SREBRO: za estetykę i bezpośrednie przełożenie na sprzedaż

TRENDBOOK Magnolia Park: właściciel KASAMA INVESTMENTS, realizacja Skivak The Publishers

 

CONTENT MARKETING_BRANŻA BUDOWLANA/HOME&GARDEN

 

Łączy nas napięcie: właściciel TIM SA, realizacja FFW Communication

ZŁOTO: za doskonałe zaangażowanie trudnej grupy docelowej i wyjście naprzeciw jej potrzebom

 

CONTENT MARKETING_NIERUCHOMOŚCI

 

Magazyn Oryginalny „Garnizon”: właściciel i realizacja Grupa Inwestycyjna Hossa

SREBRO: za wzmacnianie lokalnej społeczności

Kurs online „Skuteczne sposoby pracy z ofertą – Działanie w czasach społecznej izolacji”: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV
Lighthouse.  Magazyn rynku nieruchomości Otodom: właściciel Serwis Otodom, Grupa OLX, realizacja Dotrelations

ZŁOTO: za rewelacyjny design

 

CONTENT MARKETING_ROLNICTWO I POKREWNE

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

CONTENT MARKETING_TURYSTYKA

 

Zakopane. Alternatywny przewodnik: właściciel Nosalowy Park Hotel & SPA, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za ciekawe i przyjazne wobec odbiorców format i treści

Airgate – Kraków Airport Magazine: właściciel Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków – Balice, realizacja Skivak The Publishers

 

CONTENT MARKETING_RETAIL

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

CONTENT MARKETING_GALERIE HANDLOWE

 

Magnolia Park – content marketing: właściciel KASAMA INVESTMENTS, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za probiznesową adaptację wobec dynamicznych zmian oraz wyjście naprzeciw potrzebom najemców

Magazyn The look: właściciel Galeria Mokotów, realizacja Valkea
E-magazyn Bonarka: właściciel NEPI Rockcastle, realizacja Valkea

 

CONTENT MARKETING_KULTURA I NAUKA

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

CONTENT MARKETING_KOMUNIKACJA I ŁĄCZNOŚĆ

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

CONTENT MARKETING_LOGISTYKA

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

CONTENT MARKETING_ENERGETYKA

Kampania marki innogy dedykowana B2B:  „Kierunki rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce”: właściciel innogy Polska, realizacja Feno

ZŁOTO: za wzorową realizację celów kampanii

 

CONTENT MARKETING_SPORT

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

CONTENT MARKETING_E-COMMERCE

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

Decyzją Jury projekt Cyfrowe Rewolucje/mBank został przeniesiony do kategorii 5: Edukacja.

 

CONTENT MARKETING_PROJEKT NON PROFIT

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

CONTENT MARKETING_START-UP

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

HUB CONTENTOWY – KATEGORIA SPECJALNA

 

Poradnik Orange treści oparte o dane kluczem do skutecznego Content Hubu: właściciel Orange Polska, realizacja Bluerank

SREBRO: za kompleksowe i użyteczne treści napędzane danymi

Serwis kulinarny Akademia Smaku Bosch: właściciel BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, realizacja ContentHouse, Insignia, Performance Media

BRĄZ: za realizację celów biznesowych i reakcję na zmianę postaw klientów

Content hub – źródło wiedzy e-marketignowej i e-commerce: właściciel Ideo Force, realizacja Ideo Force

WYRÓŻNIENIE: za działania profesjonalizujące branżę e-marketingową

 

STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA KLIENTÓW

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA PRACOWNIKÓW

 

Evolve. Advance. We’ll cheer you on.: właściciel UBS, realizacja MJCC

WYRÓŻNIENIE: za pokazanie perspektywy rozwoju pracownika w horyzoncie długoterminowym

 

PUBLIKACJA  JEDNORAZOWA (RAPORTY, PUBLIKACJE O FIRMIE)

 

Po prostu ING – Culture Book: właściciel ING Bank Śląski, realizacja AUDE

ZŁOTO: za namacalny dowód, jak ważna jest kultura organizacji

Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2019 – Raport Życia: właściciel ERGO Hestia, realizacja Kombinat

ZŁOTO: za walory artystyczne

Kampania marki innogy dedykowana B2B: „Raport Zielone miasta i gminy”: właściciel innogy Polska, realizacja Feno

WYRÓŻNIENIE: za skuteczność biznesową

Fabryka Pełna Życia: właściciel Fabryka Pełna Życia, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za estetykę publikacji

 

MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD DO 1000 EGZ.

 

Take It Easy: właściciel Circle K Polska, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za współpracę z pracownikami

ViaColas – magazyn dla pracowników: właściciel Colas Polska, realizacja Skivak The Publishers
Przesył: właściciel Polskie Sieci Elektroenergetyczne, realizacja Time4

 

MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD POWYŻEJ 1000 EGZ.

 

BAŚKA, magazyn pracowników ING Banku Śląskiego: właściciel ING Bank Śląski, realizacja AUDE

ZŁOTO: za konsekwentny rozwój

Razem w JM: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Time4

SREBRO: za pracę nad uspójnieniem kultury organizacji w warunkach rozproszenia

Puls Intercity: właściciel PKP Intercity, realizacja Time4

 

MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2C

 

Magazyn „Czas na…”: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

ZŁOTO: za bliskość z konsumentem

Magazyn Oryginalny „Garnizon”: właściciel i realizacja Grupa Inwestycyjna Hossa

SREBRO: za integrację lokalnej społeczności

POLOmagazyn: właściciel POLOmarket, realizacja Skivak The Publishers

BRĄZ: za aspirujący dla odbiorców charakter publikacji

 

MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2B

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA PRACOWNIKÓW

 

Świat PZU / e-wydanie: właściciel Grupa PZU, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za promowanie pracowników jako ekspertów

SLETTER DLA PRACOWNIKÓW

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

PORTAL DLA PRACOWNIKÓW

 

Hochland Cheesemaster: właściciel Hochland Polska, realizacja Chromatique

SREBRO: za odpowiedź na potrzeby pracowników i transparentne przedstawienie procesu wynagradzania

 

APLIKACJA MOBILNA DLA PRACOWNIKÓW

 

Aplikacja Thank You Cards: właściciel Orbico Group, realizacja Kreatik

WYRÓŻNIENIE: za pracę nad kulturą organizacji i wysiłek włożony w jej digitalizację

 

MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA KLIENTÓW

 

Magazyn Rynku Nieruchomości „ESTATE”: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV
Magazyn INMAG: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV
E-magazyn Bonarka: właściciel NEPI Rockcastle, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za pracę nad interaktywnością i wykorzystanie możliwości medium

 

SLETTER DLA KLIENTÓW

 

Forward Thinking: właściciel DHL Global Forwarding, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za realizację celów biznesowych dzięki prawidłowemu zastosowaniu formatów

Newsletter dla klientów Nieruchomosci-online.pl: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV

 

PORTAL TEMATYCZNY DLA KLIENTÓW

 

Społeczność ING, jako przestrzeń wiedzy dla klientów: właściciel ING Bank Śląski, realizacja MOSQI.TO

ZŁOTO: za stworzenie społeczności i jej nieustanne rozbudowywanie i angażowanie

 

APLIKACJA MOBILNA DLA KLIENTÓW

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KOMUNIKACJA VR/AR

 

Augmented Reality w kampanii Converse City Forest: właściciel Converse/Orbico, realizacja na_ty

ZŁOTO: za kreatywną, wykorzystującą trendy estetyczne i technologiczne realizację, wzmacniającą odbiór w grupie docelowej

 

KAMPANIA SOCIAL MEDIOWA JAKO AUTONOMICZNY PROJEKT

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KORPORACYJNA KOMUNIKACJA VIDEO

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

MARKETINGOWA KOMUNIKACJA VIDEO

 

SKODA – Przejazd na 1 litrze: właściciel SKODA POLSKA, realizacja ISOBAR, PHD

ZŁOTO: za efektywny storytelling i niestandardowe wykorzystanie formatu video

VOGUE Polska x Skoda: właściciel SKODA, realizacja PHD, ISOBAR

ZŁOTO: za kreatywny ruch strategiczny, wykorzystujący możliwości formatu video w komunikacji

Porozmawiajmy o pieniądzach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja GONG

 

KOMUNIKACJA VIDEO DLA PRACOWNIKÓW

 

Aktywna przerwa w ING: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za zaangażowanie pracowników i adaptację do ograniczeń pandemicznych

 

INFOGRAFIKA JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI

 

Infografiki na Społeczności ING w ważnych społecznie tematach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja MOSQI.TO

ZŁOTO: za doskonałe użycie infografiki jako narzędzia komunikacji

Personalizowane wkładki do kalendarza dla pracowników Philip Morris Polska: właściciel Philip Morris Polska, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za innowacyjny sposób dystrybucji

 

PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – CZŁOWIEK – ARTYKUŁY O LUDZIACH W FIRMACH

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE/PRODUKCIE/USŁUDZE

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – WYDARZENIE – RELACJE Z FIRMOWYCH EVENTÓW

 

„Od Kuchni” – Pracownicy ING wspólne gotują on-line: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za dopracowany, angażujący i przemyślany projekt

 

PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: MARKA – ARTYKUŁY WSPIERAJĄCE MARKĘ

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

PUBLIKACJA (ARTYKUŁ) PROMUJĄCA LUB EDUKUJĄCA O CONTENT MARKETINGU

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

PODCAST / AUDIOBOOK DLA KLIENTÓW

 

Audiokonferencja Lekkomówni: właściciel Biuro Mówców Spice, realizacja Cleverhearted Showrunners

ZŁOTO: za unikalne wykorzystanie formatu i efektywność biznesową

Mamy na to Slajd – pierwszy polski podcast o strategii marketingowej: właściciel i realizacja GoldenSubmarine

ZŁOTO: za innowacyjne budowanie eksperckości

Porozmawiajmy o pieniądzach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja GONG

SREBRO: za lekkie podejście do tematu i efektywną komunikację

Podcast HiTalks!: właściciel i realizacja HICRON

BRĄZ: za wykorzystanie podcastu jako kanału sprzedaży

 

KSIĄŻKA JAKO NARZĘDZIE MARKETINGOWE

 

SUPLINDEX – Katalog Suplementów Diety: właściciel Grupa Neuca,  realizacja Aliant

ZŁOTO: za podjęcie ogromnego wyzwania oraz dotarcie do klienta na każdym etapie procesu sprzedaży

„Czas na…” – cykl książek kulinarnych: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za użyteczną i codzienną inspirację

„Jak Tymek został detektywem”: właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za podjęcie trudnego tematu i wykorzystanie dwóch formatów

 

PROJEKT KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ  (PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI Z ODRĘBNĄ STRATEGIĄ)

 

W kontakcie – komunikacja wewnętrzna na czas COVID: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za kompleksowe podejście do komunikacji wewnętrznej, angażującej wszystkie szczeble pracowników

Kampania employer brandingowa dla pracowników PMI w Polsce #MAKE HISTORY: właściciel Philip Morris, realizacja Time4

SREBRO: za wielowymiarowe wsparcie transformacji kulturowej

 

PROJEKT CSR (PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI Z ODRĘBNĄ STRATEGIĄ)

 

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA PRACOWNIKÓW: PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI

 

Złoty Kalendarz GoldenSubmarine: właściciel i realizacja GoldenSubmarine

ZŁOTO: za budowanie marki osobistej pracowników i stworzenie przestrzeni na kreatywny wyraz

Do Your Thing: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

WYRÓŻNIENIE: za kreatywną adaptację kampanii marketingowej wewnątrz organizacji