Power of Content Marketing Awards to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku.

Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych przez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich.

Początkowo konkurs nosił nazwę Szpalty Roku i nagradzał realizacje drukowane. Z czasem poszerzyliśmy ten zakres i obecnie oceniamy także projekty digitalowe. Uczestnicy rywalizują o złote, srebrne i brązowe odznaczenia.

Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.

W czasie zeszłorocznej edycji – Power of Content Marketing Awards 2021 – dotarło do nas prawie 120 zgłoszeń! Uczestnicy rywalizowali w 55 kategoriach – nasze eksperckie jury miało więc spore wyzwanie.

Obrady Jury konkursu Power of Content Marketing 2021

Na szczęście udało się wyłonić finalistów, a spośród nich laureatów, których projekty spełniają najwyższe contentmarketingowe standardy. Jak eksperci oceniają poziom konkursu PoCMA 2021? Jakie kryteria zadecydowały o wygranej? I wreszcie – kto został nagrodzony? Obejrzyj galę finałową Power of Content Marketing Awards 2021.