POWER OF CONTENT MARKETING

AWARDS 2019

 

Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku.

Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich.

W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Laureaci nagradzani są złotym, srebrnym lub brązowym odznaczeniem.

Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.

INFORMACJE O OPŁATACH

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Najważniejsze terminy

Na zgłoszenia projektów czekamy do 25 lutego (I termin) oraz 11 marca 2019 (ostateczny termin).
8 maja zostaną przedstawieni finaliści, natomiast laureatów poznamy 29 maja podczas uroczystej Gali w Warszawie. Do 20 maja prosimy o rejestrowanie się na Galę.

Uczestnicy

Do udziału w 12. już edycji zapraszamy:

  • firmy, które poprzez content marketing wspierają swój biznes,
  • agencje zajmujące się tworzeniem projektów komunikacyjnych,
  • jednostki administracji państwowej,
  • przedstawicieli III sektora – organizacje pozarządowe,
  • osoby piszące teksty do mediów firmowych i konsumenckich, publikowanych w określonych kategoriach. Prace do konkursu mogą zgłaszać: autorzy tekstów, agencje contentowe oraz firmy, które są właścicielami danych mediów.

Do konkursu mogą zostać zgłoszone projekty content marketingowe: konkretne narzędzia, strategie content marketingowe oraz projekty multikanałowe, które zostały zrealizowane pomiędzy 10 marca 2018 a 11 marca 2019.

Kategorie

W tegorocznej edycji Jury będzie oceniać projekty w aż 48 kategoriach:

  1. Content marketing – motoryzacja
  2. Content marketing – finanse i ubezpieczenia
  3. Content marketing – zdrowie
  4. Content marketing – parenting
  5. Content marketing – edukacja
  6. Content marketing – uroda
  7. Content marketing – FMCG
  8. Content marketing – moda
  9. Content marketing – branża budowlana/home&garden
  10. Content marketing – nieruchomości
  11. Content marketing – rolnictwo i pokrewne
  12. Content marketing – turystyka
  13. Content marketing – handel
  14. Content marketing – galerie handlowe
  15. Content marketing – kultura i nauka
  16. Content marketing – łączność
  17. Content marketing – logistyka
  18. Content marketing – energetyka
  19. Content marketing – sport
  20. Content marketing – e-commerce
  21. Content marketing – projekt non profit*
  22. Content marketing – start-up*
  23. Strategia content marketing dla klientów
  24. Strategia content marketing dla pracowników
  25. Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie)
  26. Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egz.
  27. Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1 000 egz.
  28. Magazyn dla klientów B2C
  29. Magazyn dla klientów B2B
  30. Magazyn elektroniczny dla pracowników
  31. Newsletter dla pracowników
  32. Portal dla pracowników
  33. Aplikacja mobilna dla pracowników
  34. Magazyn elektroniczny dla klientów
  35. Newsletter dla klientów
  36. Portal tematyczny dla klientów
  37. Aplikacja mobilna dla klientów
  38. Komunikacja VR/AR
  39. Kampania social mediowa jako autonomiczny projekt
  40. Korporacyjna komunikacja video
  41. Marketingowa komunikacja video
  42. Infografika jako narzędzie komunikacji
  43. Publikacja dla pracowników – człowiek – artykuły o ludziach w firmach
  44. Publikacja dla pracowników – firma – artykuły o firmie/produkcie/usłudze
  45. Publikacja dla pracowników – wydarzenie – relacje z firmowych eventów
  46. Publikacja dla klientów: Firma – artykuły o firmie
  47. Publikacja dla klientów: Marka – artykuły wspierające markę
  48. Publikacja (artykuł) promująca lub edukująca o content marketingu

power of content marketing awards