Agenda
Power of Content Marketing Conference 2019

Poznaj szczegółowy plan wydarzenia i tematy wystąpień naszych Prelegentów. Obiecujemy mnóstwo nowej, praktycznej wiedzy z content marketingu!
Spotkajmy się już 29 maja w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie!

29 maja, środa

}

8:30 – 9:00

 

Rejestracja Uczestników

W tym czasie zapraszamy również na kawę, która od rana da nam siły na początek dnia.

}

09:00 – 09:30

 

Future technology, future human. What can we learn from China (after China trip)

Urszula Radzińska, Aude custom publishing, Stowarzyszenie Content Marketing Polska

Ula opowie o fenomenie takich firm jak Xiaomi czy Alibaba i o tym, czego dowiedziała się podczas wizyt w Chinach. Zobacz filmik z Pekinu:
}

09:30 – 09:50

 

Najczęściej popełniane błędy w komunikacji na platformach Facebooka

Robert Olszewski, Facebook Creative Shop

 
}

09:50 – 10:45

 

Agile content marketing agency – the key to success

Nenad Senic, Primož Inkret, PM, poslovni mediji

Nenad powie o tym, jak należy rozumieć content marketing i jakie są tajniki owocnej współpracy agencji CM z markami. Posłuchaj zapowiedzi:

10:45 – 11:15

 

coffee break and networking

 

}

11:15 – 11:40

 

Komunikacja z pracownikami otwarta na zewnątrz? Jak portal dla pracowników staje się źródłem newsów w mediach

Michał Sikora, Tesco

}

11:40 – 12:05

 

Relacja z pracownikami w technologicznym do szpiku kości banku. Jacy są pracownicy ING i jak się z nimi rozmawia

Emilia Klimek, Anna Waśniowska, ING Bank Śląski

Obejrzyj film, w którym Prelegentki mówią o szczegółach swojego wystąpienia:
}

12:05 – 12:30

 

Zasady skutecznego „warzenia” contentu z marką piwną; Case study największej produkcji wideo Onetu stworzonej z marką Okocim

Michał Wojak, Onet Rano/Media Impact

}

12:30 – 13:00

 

Projektowanie customer experiernce 2.0 na przykładzie Centrów Handlowych

Łukasz Mikołajczak, Skivak

Wystąpienie Łukasza będzie pełne przykładów z całego świata
  • definicja problemów, z jakimi borykają się centa handlowe
  • czy e-commerce zagraża tradycyjnemu handlowi?
  • budowanie doświadczeń klienta
  • nowy wymiar handlu

 

13:00 – 14:00

 

lunch and networking

 

}

14:20 – 14:40

 

TV a Social – Synergia Contentu by TVN Emotion

Agnieszka Gajzler, Radek Kotapka, TVN

}

14:40 – 15:00

 

Co naprawdę wiemy o użytkowniku, czego się domyślamy? I po co?

Małgorzata Golińska, Agnieszka Żytko, Wirtualna Polska

O szczegółach swojego wystąpienia opowiadają Małgosia i Agnieszka
}

15:00 – 15:20

 

Jak mierzyć efektywność content marketingu i skuteczność influencerów – case Maffashion

Tomasz Wileński, ISLAY_tech

}

15:20 – 15:40

 

Czy zostaniemy zniewoleni przez AI?

Artur Roguski, Why So Social

15:40 – 17:00

 

Panel dyskusyjny: Data driven content – wishful thinking czy rzeczywistość?

prowadzący: Małgorzata Golińska, Agnieszka Gajzler, Agnieszka Zawadzka, Artur Roguski

Wygraj książkę o Influencer Marketingu!

Podczas konferencji będzie można wygrać książkę „Influencer Marketing od A do Z”. Do konkursu zaprasza WhitePress.