AGENDA 2019:

08:30 – 09:00 – rejestracja, kawa

09:00 – 09:30 – Urszula Radzińska, Aude custom publishing, Stowarzyszenie Content Marketing Polska, Future technology, future human. What can we learn from China (after China trip)
09:30 – 09:50 – Robert Olszewski, Facebook Creative Studio
09:50 – 10:45 – Nenad Senic, Primož Inkret, PM, poslovni mediji

10:45 – 11:15 coffee break and networking

11:15 – 11:40 – Michał Sikora, Tesco, Komunikacja z pracownikami otwarta na zewnątrz? Jak portal dla pracowników staje się źródłem newsów w mediach
11:40 – 12:05 – Emilia Klimek, Anna Waśniowska, ING Bank Śląski, Relacja z pracownikami w technologicznym do szpiku kości banku. Jacy są pracownicy ING i jak się z nimi rozmawia
12:05 – 12:30 – Michał Wojak, Onet Rano/Media Impact, Zasady skutecznego „warzenia” contentu z marką piwną; Case study największej produkcji wideo Onetu stworzonej z marką Okocim
12:30 – 13:00 – Łukasz Mikołajczak, Skivak Projektowanie customer experiernce 2.0 na przykładzie Centrów Handlowych. Case study. (definicja problemów z jakimi borykają się centa handlowe, czy e-commerce zagraża tradycyjnemu handlowi? Rozwiązania i przykłady z całego świata – case study. Budowanie doświadczeń klienta i nowy wymiar handlu).

13:00 – 14:00 lunch and networking

14:00 – 14:20 – Katarzyna Sowicka, Content Solutions, Stowarzyszenie Content Marketing Polska Content marketing_Tools – czy można bez nich żyć?
14:20 – 14:40 – Agnieszka Gajzler, Radek Kotapka, TVN, TV a Social – Synergia Contentu by TVN Emotion
14:40 – 15:00 – Malgorzata Golinska, Agnieszka Żytko, Wirtualna Polska, Unique user – co o nim naprawdę wiemy, a co nam się wydaje, że wiemy
15:00 – 15:20 – Tomasz Wileński, ISLAY_tech, Jak mierzyć efektywność content marketingu i skuteczność influencerów – case Maffashion
15:20 – 15:40 – Artur Roguski, Czy zostaniemy zniewoleni przez AI?
15:40 – 17:00 – panel dyskusyjny Data driven content – wishful thinking czy rzeczywistość? Malgorzata Golinska, Agnieszka Gajzler, Agnieszka Zawadzka, Artur Roguski