Agenda
Power of Content Marketing Conference 2019
Poznaj szczegółowy plan wydarzenia i tematy wystąpień naszych Prelegentów. Obiecujemy mnóstwo nowej, praktycznej wiedzy z content marketingu!
Spotkajmy się już 29 maja w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie!
Spotkajmy się już 29 maja w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie!
29 maja, środa
8:30 – 9:00
Rejestracja Uczestników
W tym czasie zapraszamy również na kawę, która od rana da nam siły na początek dnia.
09:00 – 09:30
Future technology, future human. What can we learn from China (after China trip)
Urszula Radzińska, Aude custom publishing, Stowarzyszenie Content Marketing Polska
Ula opowie o fenomenie takich firm jak Xiaomi czy Alibaba i o tym, czego dowiedziała się podczas wizyt w Chinach. Zobacz filmik z Pekinu:
09:30 – 09:50
Najczęściej popełniane błędy w komunikacji na platformach Facebooka
Robert Olszewski, Facebook Creative Shop
09:50 – 10:45
Agile content marketing agency – the key to success
Nenad Senic, Primož Inkret, PM, poslovni mediji
Nenad powie o tym, jak należy rozumieć content marketing i jakie są tajniki owocnej współpracy agencji CM z markami. Posłuchaj zapowiedzi:
10:45 – 11:15
coffee break and networking
11:15 – 11:40
Komunikacja z pracownikami otwarta na zewnątrz? Jak portal dla pracowników staje się źródłem newsów w mediach
Michał Sikora, Tesco
Zobacz zapowiedź wystąpienia:
11:40 – 12:05
Relacja z pracownikami w technologicznym do szpiku kości banku. Jacy są pracownicy ING i jak się z nimi rozmawia
Emilia Klimek, Anna Waśniowska, ING Bank Śląski
Obejrzyj film, w którym Prelegentki mówią o szczegółach swojego wystąpienia:
12:05 – 12:30
Zasady skutecznego „warzenia” contentu z marką piwną; Case study największej produkcji wideo Onetu stworzonej z marką Okocim
Michał Wojak, Onet Rano/Media Impact
12:30 – 13:00
Projektowanie customer experiernce 2.0 na przykładzie Centrów Handlowych
Łukasz Mikołajczak, Skivak
Wystąpienie Łukasza będzie pełne przykładów z całego świata
- definicja problemów, z jakimi borykają się centa handlowe
- czy e-commerce zagraża tradycyjnemu handlowi?
- budowanie doświadczeń klienta
- nowy wymiar handlu
13:00 – 14:00
lunch and networking
14:00 – 14:20
Content marketing_Tools – czy można bez nich żyć?
Katarzyna Sowicka, Content Solutions, Stowarzyszenie Content Marketing Polska
Zobacz zaproszenie od Kasi:
14:20 – 14:40
TV a Social – Synergia Contentu by TVN Emotion
Zobacz zaproszenie od prelegentów
14:40 – 15:00
Co naprawdę wiemy o użytkowniku, czego się domyślamy? I po co?
Małgorzata Golińska, Agnieszka Żytko, Wirtualna Polska
O szczegółach swojego wystąpienia opowiadają Małgosia i Agnieszka
15:00 – 15:20
Jak mierzyć efektywność content marketingu i skuteczność influencerów – case Maffashion
Posłuchaj o szczegółach tej prelekcji:
15:20 – 15:40
Czy zostaniemy zniewoleni przez AI?
15:40 – 17:00
Panel dyskusyjny: Data driven content – wishful thinking czy rzeczywistość?
prowadzący: Małgorzata Golińska, Agnieszka Gajzler, Agnieszka Zawadzka, Artur Roguski
Wygraj książkę o Influencer Marketingu!
Podczas konferencji będzie można wygrać książkę „Influencer Marketing od A do Z”. Do konkursu zaprasza WhitePress.
