Konferencja Power of Content Marketing 2016

Już 3 czerwca 2016 roku w Warszawie odbędzie się kolejna konferencja Power of Content Marketing.
W tym roku partnerem konferencji jest Google Polska, a wydarzenie odbędzie się w gościnnnych prograch Campus Warsaw.

DLACZEGO TO KONFERENCJA JEST INNA NIŻ WSZYSTKIE?

Zasadnicza różnica to praktyczne podejście do content marketingu. Naszym celem jest pokazanie, że skuteczne działania content marketing przynoszą realne pieniądze. Dlatego tak strannie dobieramy prelegentów. Tutaj nie ma miejsca na autoreklamę. Międzynarodowi eksperci opowiedzą o swoich doświadczeniach w realizacji projektów content marketing, a Ty będziesz mógł wykorzystać ich wiedzę w swojej pracy.

Jeśli szukasz inspiracji, sprawdzonych casów, chcesz poznać innych specjalistów, którzy zajmują się content marketingiem w Polsce i za granicą.

NO BULLSHIT with content marketing

logo power
Wszystkie informacje na temat konferencji na stronie
www.PowerOfContentMarketing.com

DLACZEGO WARTO?

  • prelegentami są branżowi eksperci, którzy podzielą się swoją praktyczną wiedzą na temat content marketingu
  • to niepowtarzalna okazja, aby poznać trendy w komunikacji firmowej i spotkać osoby, które zajmują się nią profesjonalnie
  • wiedzę, którą zdobędziesz podczas warsztatów będziesz mógł praktycznie wykorzystać w swoim biznesie

Tegoroczna edycja w całości poświęcona będzie realizacji celów sprzedażowych i komunikacyjnyh poprzez działania content marketingowe.

Uczestnicząc w konferencji:

  • Spojrzysz na content marketing przez lupę – dowiesz się, jak działa on na międzynarodowym rynku
  • Dowiesz się, w jaki sposób efektywnie łączyć tradycyjny marketing z marketingiem treści
  • Zrozumiesz, jak opracować strategię działań content marketingowych, by realnie wpływać na sprzedaż
  • Poznasz najciekawsze przykłady wykorzystania narzędzi content marketingowych w efektywnej komunikacji brandów

Wśród prelegentów wystąpią:

  • Jesper Laursen (Native Advertising Institute, Dania)
  • Michael Höflich (Content Marketing Forum,  Niemcy)
  • Nenad Senic (PM, Słowenia)
  • Paal Schwital (Metrobranding, Norwegia)