Ekspert Marketingu B2B, Autor wielu branżowych publikacji min. serii „#ABC Marketingu B2B”, blogger, prelegent konfernecji na temat marketingu i sprzedaży w B2B. Specjalizuje się w marketingu B2B opartym o umiejętne korzystanie z danych o klientach oraz nowoczesne narzędzia marketing automation.
Pomaga organizacjom budować wzrost oparty o modele odnawialne i subskrypcyjne dzięki metodom Customer Success Management.
Jako konsultant i trener wspiera firmy działające w obszarze B2B w budownaiu skutecznych strategii pozyskiwania klientów i budowania marki opartej o wiedzę ekspercką.
Prowadzi firmę doradczo- szkoleniową Businessmarketer.pl, jako Digital Marketing Partner w firmie GROW Poland wspiera klientów w przygotowaniach do wdrożenia systemów marketing automation.
Doświadczenie zdobywał min jako szef zespołu B2B Marketing w Samsung Electronics Polska oraz manager odpowiedzialny za marketing i rozwój kanału sprzedaży w Microsoft Polska.
Ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu strategii marketingowych i pozyskiwania leadów na rynku B2B, w szczególności w branży IT. W 2016 laureat Effie Award w kategorii B2B. Prowadzi blog o nowoczesnym marketingu B2B – businessmarketer.pl.