23 maja, podczas uroczystej Gali, poznaliśmy wyróżnione i zwycięskie projekty zgłoszone do Power of Content Marketing Awards 2018. W Konkursie, już od 10 lat, wyłaniane są najlepsze polskie projekty content marketingowe z obszaru print i digital, realizujące wysokie standardy w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Do Power of Content Marketing Awards mogą zgłaszać się firmy, agencje i organizacje pozarządowe.

W tegorocznej edycji zgłoszonych zostało ponad 120 projektów. Do jury zaproszono jedenastu ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa. W pierwszym etapie Jurorzy wyłonili 60 Finalistów, a złote, srebrne i brązowe statuetki oraz wyróżnienie ostatecznie odebrało 37 Laureatów. Oto oni:

W kategorii content marketing-zdrowie złota statuetka powędrowała do firmy Farmateka i agencji Skivak Content Experience za projekt “Rodzina zdrowia”.

W kategorii content marketing – FMCG brąz otrzymała firma Piotr i Paweł oraz agencja Skivak Content Experience za projekt “Spiżarnia Smaków”, srebro zostało wręczone tej samej agencji oraz firmie Tesco Polska za “Magazyn Alkohole”.

W kategorii content marketing – branża budowlana / home & garden brązowa statuetka powędrowała do firmy Atlas oraz agencji Aude za kwartalnik “Atlas fachowca”. Srebrną nagrodę otrzymali twórcy portalu Dekoratorium, czyli Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka oraz agencja Skivak Content Experience.

W kategorii content marketing – nieruchomości brązowe odznaczenie wręczono Polskiej Radzie Centrów Handlowych i agencji Valkea Media za projekt “ReDI”, srebrną statuetkę otrzymała firma Morizon wraz z agencją Elephate za projekt “Co wkurza najemców? Wynajem mieszkania oczami lokatorów”, natomiast złotą nagrodę w tej kategorii wywalczyli: serwis Otodom z Grupy OLX i agencja Skivak Content Experience za projekt “Agent Nieruchomości”

W kategorii content marketing – rolnictwo i pokrewne złota statuetka powędrowała do Banku BGŻ BNP Paribas i agencji Aude za “Agrokuriera”.

W kategorii content marketing – handel złoto przyznano książce kucharskiej “Polska na widelcu”, której autorami są: P.H.U TOPAZ Zbigniew Paczóski i agencja Valkea Media.

W kategorii content marketing – galerie handlowe brązowa nagroda trafiła do firmy Paige Investments / AEW oraz agencji Valkea Media za magazyn “Klif”. Do tej samej agencji, pracującej dla Bonarka City Centre, trafiła z kolei srebrna statuetka za magazyn “Bonarka”.

W kategorii content marketing – łączność – brąz otrzymała firma P4 oraz agencja Valkea Media za projekt “Expert Play”.

W kategorii content marketing – energetyka złote odznaczenie wręczono Polskim Sieciom Elektroenergetycznym oraz agencji Aude za projekt “Elektroenergetyka. Współczesność i rozwój”.

W kategorii publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie) przyznano dwie nagrody: srebro za “Ogólnopolski ranking e-sprytu” dla firmy Picodi i agencji Elephate oraz złoto za “Po prostu ING – culture book” dla ING Banku Śląskiego i agencji Aude.

W kategorii magazyn dla pracowników o nakładzie do 1000 egzemplarzy Jury uhonorowało złotem projekt “Richter Life” i jego twórców: Gedeon Richter Polska oraz Upper Media.

W kategorii magazyn dla pracowników o nakładzie powyżej 1000 egzemplarzy znalazło się dwóch zwycięzców: srebro otrzymała Grupa PZU z agencją Time4 za projekt “Świat PZU”, a złoto Rossmann oraz agencja Epigrafika za projekt “Co słychać? Czasopismo dla pracowników firmy Rossmann”.

W kategorii magazyn dla klientów B2C Jury przyznało cztery nagrody: wyróżnienie dla Ferrari Polska i Time4 za projekt “La Squadra”, brązową statuetkę dla firmy Dr Irena Eris oraz agencji Futu Publishing za “Sense of Beauty”, srebrną dla Porsche Polska i Top Story za projekt “Christophorus – magazyn klientów Porsche” oraz złotą statuetkę dla Grupy Pracuj.pl za projekt “»Pracodawcy« – publikacja wspierająca start na rynku pracy”.

W kategorii magazyn dla klientów B2B brąz otrzymali: firma Atlas i agencja Aude za wydanie specjalne “Atlasu Fachowca” z kwietnia 2017, srebro dostali: KPMG w Polsce oraz Skivak Content Experience za projekt “Punkt zwrotny”, a złotem cieszyła się Grupa Pracuj.pl, uhonorowana za projekt “Kompendium HR” – merytoryczna publikacja z obszaru human resources dedykowana klientom Pracuj.pl.

W kategorii magazyn elektroniczny dla pracowników złoto trafiło do Raifeisen Polbanku oraz agencji Aude za projekt “Connect”.

W kategorii portal dla pracowników Jury przyznało dwie brązowe nagrody: dla firmy DHL Parcel Polska za projekt “Yammer w DHL Parcel” oraz dla ING Banku Śląskiego za “One Intranet i społeczności”.

W kategorii portal tematyczny dla klientów brązowa statuetka trafiła w ręce Grecos Holiday za blog Grecja na żywo, a złota nagroda została wręczona firmie Lenovo Technology i agencji FFW Communication za “LenovoZone”.

W kategorii komunikacja VR/AR brązowe odznaczenie przyznano firmie Meblik” oraz agencji Workroom Group za projekt “Meblik VR”.

W kategorii korporacyjna komunikacja video srebrna statuetka powędrowała do ING Banku Śląskiego za “ING Video”, a złota do firmy DHL Parcel Polska za projekt “Pół żartem, pół serio”.

W kategorii marketingowa komunikacja video złoto otrzymały Lasy Państwowe za cykl “Oblicza lasów” na kanale Echa Leśne TV.

W kategorii infografika jako narzędzie komunikacji złote odznaczenie wręczono firmie Philip Morris Polska Distribution i agencji Time4 za projekt “9 Złotych Zasad”.

Ostatnią, wieńczącą Galę nagrodą, było Grand Prix dla ING Banku Śląskiego za całokształt działań content marketingowych.

Serdecznie gratulujemy!