To już nie przelewki. Okrągła, bo 10. edycja Power of Content Marketing Awards, zbliża się wielkimi krokami. Właśnie ruszyły zapisy.
Czym jest Konkurs Power of Content Marketing Awards?
To wydarzenie, znane do niedawna pod nazwą „Szpalty Roku”, było organizowane przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej. Kilka lat temu, po zmianie nazwy na Stowarzyszenie Content Marketing Polska, jego zakres został znacznie rozszerzony: do dotychczasowej kategorii print dumnie dołączył digital. W tegorocznej edycji jest aż 37 kategorii, w tym specjalna – Content Marketing Manager Roku.
Celem konkursu jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych, wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Co roku wyboru najlepszych projektów dokonuje Jury, w skład którego wchodzą uznani eksperci z wielu branż – dziennikarze, marketingowcy, graficy itd.
Kto może zgłosić projekty do konkursu?
Konkurs kierujemy do firm, które wykorzystują content marketing do wsparcia własnej działalności, agencji zajmujących się tworzeniem projektów komunikacyjnych, jednostek administracji oraz do przedstawicieli organizacji pozarządowych.
Do konkursu mogą zostać zgłoszone projekty, które powstały pomiędzy 4 kwietnia 2016 a 2 kwietnia 2017: konkretne narzędzia, strategie, projekty multikanałowe itd.
Jeśli masz coś, czym powinieneś się pochwalić szerszej publiczności, musisz się pospieszyć! Pierwsza tura zgłoszeń trwa do 20 marca (wtedy zgłoszenie jest tańsze). Druga tura kończy się 3 kwietnia.
Kategorie konkursowe
- Content marketing – motoryzacja
- Content marketing – finanse i ubezpieczenia
- Content marketing – zdrowie
- Content marketing – uroda
- Content marketing – FMCG
- Content marketing – moda
- Content marketing – branża budowlana/home&garden
- Content marketing – nieruchomości
- Content marketing – rolnictwo i pokrewne
- Content marketing – turystyka
- Content marketing – handel
- Content marketing – galerie handlowe
- Content marketing – kultura i nauka
- Content marketing – łączność
- Content marketing – energetyka
- Content marketing – sport
- Content marketing – projekty non profit
- Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie)
- Strategia content marketing dla klientów
- Strategia content marketing dla pracowników
- Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egz.
- Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1 000 egz.
- Magazyn dla klientów B2C
- Magazyn dla klientów B2B
- Magazyn elektroniczny dla pracowników
- Newsletter dla pracowników
- Portal dla pracowników
- Aplikacja mobilna
- Magazyn elektroniczny dla klientów
- Newsletter dla klientów
- Portal tematyczny dla klientów
- Aplikacja mobilna dla klientów
- Komunikacja VR/AR
- Kampania social mediowa jako autonomiczny projekt
- Korporacyjna komunikacja video
- Marketingowa komunikacja video
- Content Marketing Manager Roku (zgłoszenie w tej kategorii jest bezpłatne)
Szczegółowe zasady udziału w konkursie znajdziesz na stronie http://szpaltyroku.pl/
Zgłoszenia do konkursu odbywają się poprzez formularz, a opłacisz je poprzez serwis Evenea.
Power of Content Marketing Awards to tylko jedno z wydarzeń, które organizujemy w czerwcu 2017. Zobacz, jakie jeszcze atrakcje szykujemy: