Po dłuuugim oczekiwaniu wreszcie znamy zwycięzców konkursu Pióra Roku 2015. W tym roku, po raz pierwszy w historii Piór, udział w konkursie był bezpłatny – zaowocowało to większą liczbą zgłoszeń, niż w poprzednich latach. Dlatego nasi jurorzy mieli pełne ręce roboty – gruntowna analiza oraz ocena każdego tekstu wymagała ogromu pracy. Ale wreszcie się udało! Czytaj dalej, by poznać laureatów każdej z kategorii.

Gratulujemy wszystkim wyróżnionym! Oprócz sporej liczby zgłoszeń, stawka była bardzo wyrównana. W kilku przypadkach o zwycięstwie lub obecności na podium decydował jeden punkt. Ogromnie cieszy nas taka konkurencja i mamy nadzieję, że w przyszłym roku jury będzie miało jeszcze więcej problemów ze wskazaniem zwycięzców. Ale żeby już nie przedłużać: oto oni! Laureaci Piór Roku 2015 w poszczególnych kategoriach!

Publikacja dla pracowników: człowiek
1. Misja Dorota – Rafał Miazga
2. Inwestycje w akcji – Przemysław Turski
3. Wiatr we włosach, krzaki na twarzy – Agnieszka Ochód

Publikacja dla pracowników: firma
1. Biuro zorientowane na człowieka – Anita Gajewska
2. Bliżej klienta – Maciej Godlewski
3. Razem w dobrym celu – Magdalena Konowrocka

Publikacja dla pracowników: wydarzenie
1. Rewolucja wszędzie wygląda podobnie – Anna Waśniowska
2. Jest mnóstwo opcji „normalności” – Agnieszka Ochód
3. Gotowi na czarne łabędzie – Anna Waśniowska

Publikacja dla klientów: firma
1. Wywiad dla czytamyrazem.pl – Aleksandra Gruca-Endzel
2. Strategiczny employer branding – Anna Mikulska
3. Hochland wspiera promocję zdrowia! – Jacek Wyrzykiewicz

Publikacja dla klientów: marka
1. SKO dawniej i dziś – Anna Krawczyńska
2. W stronę Mony Lisy – Marek Kondrat
3. Jak czytać etykiety – Anna Rzeszotek

Publikacja promująca lub edukująca o content marketingu
1. Content Marketer a Copywriter – Marcin Polanowicz
2. Dochodowe słowa – Aleksandra Gruca-Endzel
3. Nie ma komunikacji bez relacji – Paulina Grzęda

Gratulujemy! Dyplomy prześlemy pocztą elektroniczną na maile wskazane w zgłoszeniach.