Golden Marketing Conference rozpocznie się już w najbliższy czwartek 21 kwietnia! Uczestników czekają dwa dni pełne marketingowej wiedzy i inspiracji. Prelekcje, warsztaty i debaty tym razem odbędą się na żywo w Poznaniu. Dla tych, którzy nie mogą być obecni w PCC, organizatorzy przygotowali możliwość oglądania prelekcji online. O czym publiczność usłyszy w tym roku?

Głównym tematem tegorocznej konferencji jest sztuczna inteligencja oraz jej zastosowanie w marketingu. Prelekcję pt. „Algortymy, które krzyczą silniej niż cokolwiek innego” wygłosi dr Maciej Kawecki z Instytutu Polska Przyszłość. Publiczność wysłucha także m.in.: Janiny Bąk (blog JaninaDaily), Piotra Buckiego (wykładowcy BUCKI PRO), Przemysława Michałka (Akademia Widoczni), dr. Grzegorza Radłowskiego (SGH, Uniwersytet Koźmińskiego), Macieja Sienkowskiego (OLX) czy Mikołaja Winkla (Brand24).

Prelekcje, poza tematyką AI, podejmą także takie kwestie jak strategie marketingowe, storytelling, statystyka, e-commerce czy optymalizacja czasu pracy. Ważnym tematem, szczególnie w aktualnej sytuacji, będzie też cyberbezpieczeństwo. Publiczność dowie się, jak walczyć z dezinformacją, zabezpieczać dane i prowadzić transparentne działania CSR.

Na konferencji nie zabraknie również Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Nasza wiceprezes Katarzyna Sowicka poprowadzi debatę pt. „Jak budować wiarygodny content, by pozyskać nowych klientów?”. W rozmowie wezmą udział: Dagmara Kokoszka-Lassota (specjalistka ds. psychologii marketingu i sprzedaży), Mateusz Malinowski (SEO Director, FABRYKA MARKETINGU), Ewa Schreiber (Head of Strategic Project Management, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA) oraz Anna Zalewska (Marketing Manager, Widoczni).

Bilety dostępne są tutaj: https://goldenmarketing.pl/poznan/#bilety.
Nie czekaj, aż znikną wszystkie!