Już 24 września 2018 startuje jedno z najważniejszych międzynarodowych badań z obszaru content marketingu! Stowarzyszenie Content Marketing Polska, jako członek międzynarodowego forum ekspertów content marketingu – ICMF, zaprasza Cię wzięcia udziału w tegorocznej edycji: Dystrybucja contentu: stan obecny i nowe perspektywy (Content Distribution: Current State and New Perspectives).

Międzynarodowe Badanie ICMF Barometer 2018

Jak dotrzeć do odbiorcy? To pytanie nie tylko Tobie często spędza sen z powiek. Skuteczna dystrybucja contentu to jedno z istotniejszych wyzwań w 2018 roku.

ICMF – międzynarodowa organizacja zrzeszająca stowarzyszenia content marketingowe z całego świata, dostrzegając wagę tego obszaru, postanowiła tegoroczne badanie poświęcić właśnie dystrybucji. Zaprosiła do badania 13 krajów: USA, Indie, Niemcy, Wielką Brytanię, Norwegię, Danię, Słowenię, Belgię, Czechy, Austrię, Szwajcarię i Polskę.

Uzyskane w 100% bezpiecznym i zgodnym z RODO procesie dane, zostaną następnie opracowane i opublikowane w formie raportu. Jego branżową wartość podwyższa fakt, że w badaniu mogą wziąć udział tylko praktycy, na co dzień pracujący z content marketingiem. Dzięki temu powstanie zbiór obiektywnych i realnych praktyk, budujący naszą content marketingową wiedzę i  będący dla branży istotną inspiracją.

Jak wziąć udział?

Zgłoś chęć uczestnictwa na stronie Stowarzyszenia Content Marketing Polska, podając swój adres mailowy. Stowarzyszenie przekaże Twój adres do ICMF (organizatora badania), w którego imieniu badania opracowuje prof. dr Clemens Koob – dyrektor zarządzający Zehnvier GmbH, firmy zajmującej się badaniami rynku i doradztwem strategicznym. Badanie wystartuje 24 września 2018 r. i wtedy otrzymasz na swój adres mailowy poufny link do badania. Na udzielenie odpowiedzi na 14 pytań (zajmie Ci to 5 minut) będziesz miał miesiąc. Badanie jest w języku angielskim i nie zawiera pytań otwartych.

Kiedy wyniki badania?

Badanie będzie opracowane do 20 listopada 2018 r. Wystarczająco wcześnie, byś zapoznał się z wynikami i w oparciu o obiektywne dane zaplanował budżet na dystrybucję na kolejny rok.

Stowarzyszenie Content Marketing Polska będzie je szeroko udostępniać po zakończeniu, wyniki będą także prezentowane podczas spotkania ICMF.

Ty jako uczestnik dostaniesz raport prosto na swoją skrzynkę,  bez ryzyka, że informacja umknie Ci w ferworze pracy.

Dlaczego warto wziąć udział?

To my – content marketingowcy codziennie pracujący nad skuteczną dystrybucją, najlepiej się na tym znamy. Ten raport będzie o nas i dla nas. Nie gwarantuję, że przestaniesz słyszeć milion razy dziennie te same nudne/trudne* pytania w stylu dlaczego tak drogo lub nie da się za darmo? Wierzę jednak, że ten raport pomoże Ci skuteczniej planować i szybciej osiągać założone cele.

Zainteresowany? Weź udział!