W czerwcu, pod parasolem Stowarzyszenia Content Marketing Polska, odbędą się aż 4 wydarzenia. Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Power of Content Marketing Awards
To już 10. edycja tego konkursu. W tym roku możesz zgłosić swoje projekty w aż 36 kategoriach (print i digital), a dodatkowo wytypować osobę, która według Ciebie zasługuje na tytuł Content Marketing Managera Roku. Zapisy ruszyły i potrwają do 3 kwietnia, ale pierwsza tura (kiedy zgłoszenia są tańsze) kończy się 20 marca.
Szczegóły wydarzenia i warunki uczestnictwa znajdziesz tutaj.
Gala Finałowa Konkursu Power of Content Marketing Awards (6 czerwca)
26 kwietnia Jury wyłoni finalistów Konkursu, ale najlepszych z najlepszych poznamy podczas uroczystej Gali. Wtedy też Jury ogłosi zwycięzcę w kategorii Content Marketing Manager Roku. Gala to nie tylko jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży. To też okazja do świętowania sukcesów, networking i szampańską zabawę!
Power of Content Marketing Conference (7 czerwca)
Jedyna w Polsce konferencja w całości poświęcona praktycznej stronie content marketingu, o której opowiadają polscy i zagraniczni prelegenci. Prezentująca najnowsze case’y, narzędzia, ale przede wszystkim dająca wyjątkową okazję do porozmawiania z międzynarodowymi ekspertami. Tak jak w poprzednich edycjach, także i w tej na naszej scenie wystąpią autorytety branży content marketingowej, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem. Jeśli Twoja praca jest związana z CM, to na tej konferencji nie może Cię zabraknąć. Gwrantujemy pokaźną dawkę wiedzy i tyleż samo przyjemności z rozmów z ekspertami.
Power of Content Marketing Master Class – warsztaty (6 czerwca)
I na koniec wisienka na torcie! W tym roku po raz pierwszy odbędą się warsztaty Content Marketing Master Class. Nasze zaproszenie przyjęły dwie amerykańskie gwiazdy content marketingu – Rebecca Lieb i Stephanie Losee. Skoro można uczyć się od najlepszych, to grzechem byłoby nie skorzystać z takiej okazji!
Rebecca jest doradcą strategicznym, analitykiem i autorką wielu branżowych artykułów. Specjalizuje się w digital marketingu, a w polu jej szczególnych zainteresowań leży tworzenie strategii contentowych. Doradzała największym brandom, takim jak m.in. Facebook, Nestlé, Adobe, IBM, Oracle, Pinterest i LinkedIn.
Stephanie Losee obecnie zajmuje stanowisko Head of content w Visa. Wcześniej pracowała dla POLITICO i Dell. Jej artykuły publikowały między innymi Fortune, Forbes, The Los Angeles Times, the San Francisco Chronicle Magazine, the New York Post.
Z całodniowego szkolenia wyjdziesz z bardzo praktyczną i potrzebną umiejętnością – tworzenia skutecznych, profesjonalnych strategii content marketingowych.
Zapisy i bilety
Partnerem wydarzeń jest portal GalerieHandlowe.pl.