Serdecznie gratulujemy zwycięzcom 10. edycji Power of Content Marketing Awards:
Content marketing – motoryzacja
ZŁOTO
„La Squadra” // Maranello Motors // realizacja: Time4
za wysoce estetyczne zdjęcia, atrakcyjność publikacji, dopasowanie treści do docelowego odbiorcy i wyróżnianie się w swojej kategorii.
Content marketing – finanse i ubezpieczenia
ZŁOTO
„Sztuka Biurowa” // ING Bank Śląski S.A.
za realizację zgodną z kulturą organizacji, zaangażowanie twórców i odbiorców oraz zachęcenie pracowników do kreatywnego eksperymentowania.
ZŁOTO
„Kultura OFFowa” // ING Bank Śląski S.A.
za spójne działania, kreatywne hasła i edukacyjny wymiar projektu.
ZŁOTO
Magazyn „BAŚKA” // ING Bank Śląski //realizacja: Aude
za przekształcenie pracy w bankowości w coś atrakcyjnego, dynamiczne opowieści o ludziach i pokazanie, że o innowacji można mówić w innowacyjny sposób.
Content marketing – zdrowie
SREBRO
Magazyn „Rodzina Zdrowia” // Farmateka // realizacja: Skivak Content Management
za użyteczny, różnorodny content, rzetelne informacje i spójne połączenie dwóch kanałów dotarcia do odbiorców.
Content marketing – uroda
ZŁOTO
„Beauty Stories” // Douglas Polska // realizacja: Valkea Media SA
za wielokanałowość, współpracę z wiarygodnymi influencerami, praktyczne pokazanie produktów, buzzowe treści i delikatną ekspozycję marki.
WYRÓŻNIENIE:
Magazyn „Sense of Beauty” // Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
za stworzenie ikony magazynu lifestyle’owego i trzymanie świetnego poziomu w kolejnych latach.
Content marketing – FMCG
ZŁOTO
„Poznaj się na tłuszczach” // Kruszwica realizowany // realizacja: Grupa On Board Think Kong
za zasięgową edukacyjną kampanię z dobrze dobraną grupą docelową i wyróżniającą się jakość wizualną.
SREBRO
Magazyn „Alkohole” // Tesco // realizacja: Skivak Content Management
za różnorodność treści, dopasowanych do odbiorców, wiarygodny dobór ekspertów i angażujące quizy edukacyjne.
WYRÓŻNIENIE
„Spiżarnia Smaków” // Piotr i Paweł // realizacja: Skivak
za konsekwentną i partnerską współpracę z blogerami i stworzenie praktyczno-inspiracyjnej publikacji z wysokiej jakości przepisami.
Content marketing – moda
WYRÓŻNIENIE
„CLUB C CHAMPIONS x AKTIVIST” // Adidas-Reebok // realizacja: Valkea Media SA
za dużą spójność z marką Reebok, artystyczną odwagę w przygotowaniu zdjęć i pokazanie klimatu dużego miasta.
Content marketing – branża budowlana/home&garden
ZŁOTO
„Trendy Śnieżka 2017” // Śnieżka // realizacja: WORKROOM GROUP
za aktualny trendbook z prawdziwego zdarzenia i wyróżniające się przejrzystością opracowanie graficznie.
SREBRO
„ATLAS fachowca” // ATLAS // realizacja: Aude
za wiarygodność w grupie docelowej, estetykę i zdjęcia.
Content marketing – nieruchomości
ZŁOTO
„Aplikacja Holm House” // SKANSKA Residental
Development POLAND // realizacja: WORKROOM TECHNOLOGIES
za wyróżniające się rozwiązanie na rynku nieruchomości, użyteczne zastosowanie nowych technologii w procesie sprzedaży i zwiększenie komfortu mieszkańców w momencie podejmowania decyzji zakupowej.
Content marketing – rolnictwo i pokrewne
ZŁOTO
„Doradca Sadowniczy” // Agrosimex // realizacja: Concept Publishing Polska
za działania w niszowej branży, z trudną grupą docelową, jakość artykułów eksperckich oraz styl komunikacji spójny z założeniami projektu.
WYRÓŻNIENIE
„AgroKurier” // BGŻ BNP Paribas // realizacja: Aude
za praktyczne treści, nieinwazyjnie połączone z ofertą produktową oraz przemyślane podejście do formy gazety i sposobu jej dystrybucji.
Content marketing – turystyka
ZŁOTO
Blog „Grecja na żywo” // Grecos Holiday
za bardzo ciekawy projekt, estetyczne i nowoczesne wykonanie oraz zachęcające do podróżowania myślami zdjęcia.
WYRÓŻNIENIE
„HiFly” // Port Lotniczy Wrocław // realizacja: Skivak
za bardzo dobre okładki i zdjęcia wewnątrz magazynu, praktyczne porady i ciekawostki dla podróżujących.
WYRÓŻNIENIE
„Magalog Grecos” // Grecos Holiday // realizacja: Valkea Media SA
za część contentową – lekką i z humorem, wprowadzającą w wakacyjny nastrój.
Content marketing – handel
Jury w tej kategorii nie przyznało nagród
Content marketing – galerie handlowe
WYRÓŻNIENIE
„Klif Gdynia i Warszawa” // BNP Paribas Real Estate // realizacja: Valkea Media SA
za elegancki design, dopasowanie do produktu i grupy docelowej, zachęcanie czytelników do kontaktu i ciekawe zdjęcia aranżacyjne.
Content marketing – łączność
ZŁOTO
„Expert Play” // P4 // realizacja: Valkea Media SA
za przeplatanie ekspozycji produktów z nowinkami, swobodny styl zgodny z komunikacją marki oraz dostosowanie treści do aktualnych kampanii.
Content marketing – sport
ZŁOTO „PKO Bank Polski Biegajmy razem” // PKO Bank Polski
za komercyjną kampanię o charakterze charytatywnym, angażowanie pracowników i dobrą oprawę PR.
Content marketing – projekty non profit
WYRÓŻNIENIE
„Jestem Globik, zapraszam Cię do wspólnej zabawy” // Henkel // realizacja: Aude
za przygotowanie rozwijającej kreatywność pomocy dydaktycznej, różnorodność zadań oraz estetyczne wydanie.
Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie)
ZŁOTO
„Pierwszy klient, czyli co zrobić, by pracownik był najlepszym ambasadorem firmy” // realizacja: Urszula Radzińska i Aude
za pokazanie, że pracownicy są wartością firmy, a dobre relacje otwierają ciekawe dyskusje oraz za zamknięcie publikacji w minimalistycznej, przejrzystej formie.
BRĄZ
„Raport: Nowa rola marketingu” // realizacja: Mind Progress Group
za szerokie opracowanie materiałów oraz rzetelny zbiór informacji przydatny branży marketingowej.
WYRÓŻNIENIE
„Twój Angażownik” // realizacja: ICP Group SA
za stworzenie przestrzeni do mikro-interakcji oraz zachęcenie do rozwoju każdego dnia.
Strategia content marketing dla klientów
SREBRO
„Inspirujący DIY, czyli strategia poszerzenia dotychczasowej grupy docelowej o nowy segment” // Castorama Polska // realizacja: Content Solutions
za wyróżnienie się pośród portali wnętrzarskich, wiarygodność oraz praktyczne porady bez eksponowania marek produktowych.
SREBRO
„Strategia akcji Mama na medal Canpol babies” // Canpol // realizacja: Brandblooming Daria Łamejko-Biedrzycka
za zrozumienie grupy docelowej, dostarczanie emocji i zastosowanie łatwo przyswajalnych form komunikacji.
Strategia content marketing dla pracowników
WYRÓŻNIENIE:
„Kultura OFFowa” // ING Bank Śląski S.A.
za kreatywne działania, zmierzające do wprowadzenia oszczędności w firmie oraz przyjazną komunikację.
WYRÓŻNIENIE
„Konkurs strategiczny” // DHL Parcel
za odważną rozmowę z pracownikami o produkcie, poczucie humoru i kreatywność, które zaowocowały zdumiewającymi efektami.
WYRÓŻNIENIE
Feedback – kampania na temat informacji zwrotnej dla pracowników // Henkel // realizacja: Aude
za odczarowanie pojęcia feedbacku oraz połączenie poważnego tematu, z humorystycznymi treściami.
Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egz.
ZŁOTO
„W kolorze” // FFiL Śnieżka SA // realizacja: WORKROOM GROUP
za połączenie energetyzującej szaty graficznej z treściami o pracownikach i dla pracowników oraz zaprezentowanie interesującej kultury organizacyjnej.
SREBRO
„Henkel Life” // Henkel // realizacja: Aude
za pokazanie wyrazistych ludzi współtworzących firmę, traktowanie produktu jako dodatek i zaangażowanie działu komunikacji.
BRĄZ
„Family and Work” // Knauf // realizacja: Aude
za nieczęstą taką inicjatywę w branży produkcyjnej oraz przyjazny ton komunikacji.
Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1 000 egz.
ZŁOTO
Magazyn „Baśka” // ING Bank Śląski // realizacja: Aude
za świetnie prowadzony, angażujący pracowników projekt i pokazanie, że są oni wartością marki.
SREBRO
Magazyn „Flesz” // realizacja: ABB
za ciekawe opowieści o historii firmy i różnorodny, angażujący content.
BRĄZ
„Kurier Drogowy” // Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad // realizacja: Time4
za duży potencjał, ciekawe i różnorodne treści oraz przejrzysty wygląd.
Magazyn dla klientów B2C
ZŁOTO
Magazyn pokładowy „PLL LOT Kaleidoscope” // Polskie Linie Lotnicze LOT // realizacja: Burda Publishing Polska
za eleganckie zaprezentowanie opowieści o miejscach, ludziach oraz pokazanie marki jako klamry tematycznej tej opowieści.
WYRÓŻNIENIE
Magazyn „#ShapeMeUp” // Dalia Lingerie // realizacja: Agencja Interaktywna Korporacja Stylu
za ciekawe połączenie zdjęć ze szkicami oraz lifestyle’owe treści.
Magazyn dla klientów B2B
ZŁOTO
„Kompendium HR” // Pracuj.pl
za wzorcową publikację z przydatnymi treściami, współpracę z ekspertami i dobrze złożony, nowoczesny layout.
SREBRO
Magazyn „Dzisiaj” // ABB w Polsce
za przystępne przedstawienie trudnego tematu, użyteczności technologii oraz pokazanie lokalnych projektów.
SREBRO
„Printing&More” // Elanders // realizacja: Valkea Media
za budowanie doświadczeń z produktem poprzez realizacje oraz edukację klienta biznesowego.
BRĄZ
„Relacje z PZU nr 1/2016” // PZU // realizacja: WORKROOM GROUP
za uniwersalność tematu, wybór ekspertów, sposób prezentacji oraz różnorodność treści.
Magazyn elektroniczny dla pracowników
W tej kategorii nie przyznano nagród
Newsletter dla pracowników
SREBRO
„Newsletter 2.0” // Grupa Żywiec” // realizacja: Autentika
za bycie pogromcą newsletterowych mitów w komunikacji wewnętrznej i zaktywizowanie pracowników.
Portal dla pracowników
ZŁOTO
„One Intranet” // ING Bank Śląski
za stworzenie platformy do rozmów w organizacji, projekt, w którego centrum są pracownicy i odważny dialog z nimi.
SREBRO
„Kudos” // ING Bank Śląski
za szerzenie dobrych wzorców w nowoczesnych technologicznie odsłonach i sprawienie, że codzienne docenianie współpracowników staje się łatwiejsze do wyrażenia.
Portal tematyczny dla klientów
ZŁOTO
Blog „Grecja na żywo” // Grecos Holiday
na żywo za inspirowanie i edukowanie klientów, zaangażowanie pracowników oraz autentyczne zdjęcia.
SREBRO
blog.aude.pl // Aude
za przykład szczerego dzielenia się wiedzą i zachęcanie innych, aby śledzili najlepsze praktyki w obszarze content marketingu.
Komunikacja VR/AR
W tej kategorii jurorzy postanowili nie przyznawać nagród
Kampania social mediowa jako autonomiczny projekt
ZŁOTO
#zkopyta // PKO Bank Polski // realizacja: MediaStorm Tomasz Lipko
za zaangażowanie wolontariuszy, dotarcie do grupy docelowej i nienachalną promocję marki.
Korporacyjna komunikacja video
ZŁOTO
Nowe biuro w Warsaw Spire // Jones Lang LaSalle // realizacja: WORK-ROOM GROUP
za świetną kampanię, zaangażowanie pracowników, pokazanie wartości kultury korporacyjnej i dynamiczną realizację.
Marketingowa komunikacja video
SREBRO
Eska 360 // T-Mobile // realizacja: Grupa ZPR Media
za przeniesienie emocji do świata wirtualnego, oparcie projektu na współpracy wielu partnerów i bardzo dobrą realizację.
SREBRO
„Beauty Stories – Seria Unexpected MakeUp” // Douglas Polska // realizacja: Valkea Media
za niestandardowe tutoriale, wiralowe filmy oraz wpisanie się w potrzeby grupy docelowej.