Jury w składzie: Jacek Wasilewski – przewodniczący jury, Paweł Sanowski, Primož Inkret, Aleksander Sala, Dominik Kaznowski, Jacek Piotrowski, Rościsław Szwedow, postanowiło nagrodzić:
W kategorii
Magazyn dla pracowników, nakład do 1000 egz.
Finaliści:
magazyn „Henkel Life” zgłoszony przez Henkel Polska i Aude
magazyn „Interwieści” zgłoszony przez SKIVAK Custom Publishing
magazyn „Richter Life” zgłoszony przez Gedeon Richter Polska i Yo Media Consulting
magazyn „Gasetka” zgłoszony przez Mediapolis
magazyn „Ciepłoteka” zgłoszony przez PGNiG Termika i NIPO.pl
Złota Nagroda dla magazynu „Henkel Life” za content, grafikę oraz spójność wszystkich elementów.
Srebrna Nagroda dla magazynu „Richter Life” za dopasowanie do grupy docelowej, uczenie pracowników komunikacji z klientem oraz utrzymanie wysokiego poziomu.
Brązowa Nagroda dla magazynu „Interwieści” zgłoszonego przez za spójność przekazu.
W kategorii
Magazyn dla pracowników, nakład od 1001 do 5000 egz.
Finaliści:
magazyn „Głos VWP” zgłoszony przez Volkswagen Poznań
magazyn „Flesz” zgłoszony przez ABB
magazyn „Biromaniak” zgłoszony przez Grupę Żywiec oraz Aude
magazyn „Auto&Portret” zgłoszony przez Volkswagen Poznań
magazyn „Przesył” zgłoszony przez Polskie Sieci Elektroenergetyczne i Mediapolis
magazyn „Baśka” zgłoszony przez ING Bank Śląski i Aude
Złota Nagroda dla magazynu „Głos VWP” za naturalny i konkretny przekaz
Srebrna nagroda ex aequo:
Srebrna Nagroda dla magazynu „Flesz” za świetną prezentację ludzi
Srebrna Nagroda dla magazynu „Biromaniak” za konsekwentne prowadzenie pisma na wysokim poziomie.
Brązowa Nagroda dla magazynu „Auto&Portret” za wizualizację projektu
W kategorii
Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 5000 egz.
Finaliści:
magazyn „Kompas Doradcy” zgłoszony przez Provident i Aude
magazyn „Info Cargo” zgłoszony przez PKP Cargo i Direct Publishing Group
magazyn „Info Cargo Express” zgłoszony przez PKP Cargo i Direct Publishing Group
magazyn „Espresso” zgłoszony przez Valkea Media
magazyn „Razem w JM” zgłoszony przez Novimedia
Złota nagroda dla magazynu „Espresso” estetykę oraz subtelne kreowanie kontekstu dla produktu
Brązowa nagroda dla magazynu „Razem w JM” za stworzenie magazynu uzasadnionego strategicznie
Wyróżnienie dla magazynu „Info Cargo” za udaną próbę ukazania świata kolejowego
W kategorii
Magazyn dla klientów B2C, nakład do 10 000 egz.
Finaliści:
magazyn „Goodyear Magazyn” zgłoszony przez Mediapolis
magazyn „COS” zgłoszony przez ZPR Media
magazyn „Biuletyn DoveMed” zgłoszony przez HealthThink
magazyn „Small Planet. Magazyn pokładowy” zgłoszony przez ZPR Media
magazyn „Airgate” zgłoszony przez SKIVAK Custom Publishing
magazyn „Fridge” zgłoszony przez Valkea Media
magazyn „Agros Magazyn” zgłoszony przez Agros Wrońscy oraz VIS Media
Złota nagroda ex aequo:
Złota nagroda dla magazynu „Airgate” zgłoszonego za profesjonalizm i wyrafinowany layout
Złota nagroda dla magazynu „Agros Magazyn” za ciągły efektowny rozwój formuły ściśle dopasowanej do odbiorcy
Brązowa nagroda ex aequo:
Brązowa nagroda dla magazynu „Fridge. Magazyn frisco.pl” za pasję w prezentowaniu produktów
Brązowa nagroda dla magazynu „Goodyear Magazyn” zza atrakcyjny dobór treści wysoko pozycjonujących produkty
Wyróżnienie dla magazynu „COS Magazine” za efekty drukarskie nawiązujące do produktów
W kategorii
Magazyn dla klientów B2C, nakład 10 001-50 000 egz.
Finaliści:
magazyn „Dekoratorium” zgłoszony przez SKIVAK Custom Publishing
magazyn „Sense of Beauty” zgłoszony przez Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
magazyn „Wiem” zgłoszony przez Valkea Media
magazyn „ Mój pies i kot” zgłoszony przez Petstar
magazyn „Silesia City Center” zgłoszony przez Pola Design
Złota nagroda dla magazynu „Wiem” za innowacyjny koncept i realizację redakcyjną
Srebrna nagroda ex aequo
Srebrna nagroda dla magazynu „Dekoratorium” za wpisanie produktu w element stylu życia
Srebrna nagroda dla magazynu „Sense of Beauty” za tworzenie wysmakowanego świata wokół produktów
W kategorii
Magazyn dla klientów B2C, nakład powyżej 50 000 egz.
Finaliści:
magazyn „Faktoria Win” zgłoszony przez Eurocash
magazyn „Moje smaki życia” zgłoszony przez P&P
magazyn „Magazyn Alkohole” zgłoszony przez SKIVAK Custom Publishing
magazyn „Tesco Loves Baby” zgłoszony przez SKIVAK Custom Publishing
magazyn „Nasze Zdrowie” zgłoszony przez Agora Custom Publishing
magazyn „SI. Magazyn wolnego czasu” zgłoszony przez Valkea Media
Złota nagroda dla magazynu „SI. Magazyn wolnego czasu” za wypracowanie harmonii pomiędzy różnymi elementami pisma
Srebrna nagroda dla magazynu „Faktoria Win” za czytelny przekaz w wyrafinowanej formie.
Brązowa nagroda dla magazynu „Tesco Loves Baby” za konsekwencję i kontynuację konceptu
W kategorii
Magazyn dla klientów B2B
Finaliści:
magazyn „Genetyka + Prawo” zgłoszony przez FFW Communication
magazyn „Dzisiaj” zgłoszony przez ABB
magazyn „WI. Wiadomości Gospodarcze” zgłoszony przez Polsko-Niemiecką Izbę Przemysłowo-Handlową
magazyn „Business&More” zgłoszony przez FFW Communication
magazyn „Inspektor” zgłoszony przez Urząd Dozoru Technicznego
magazyn „Arcana GIS” zgłoszony przez Esri Polska
magazyn „Stworzone dla Farmaceuty” zgłoszony przez Concept Publishing Polska
Złota nagroda dla magazynu „Genetyka + Prawo” za połączenie dwóch trudnych tematów w ciekawe pismo
Srebrna nagroda dla magazynu „WI. Wiadomości Gospodarcze” za przedstawienie wizji społecznej
Brązowa nagroda dla magazynu „Stworzone dla Farmaceuty” za indywidualny charakter pisma
W kategorii
Wydanie jednorazowe. Raport roczny.
Finaliści:
raport „Sprawozdanie Roczne 2013” zgłoszony przez Polsko-Niemiecką Izbę Przemysłowo-Handlową
raport „Raport roczny Getin Holding” zgłoszony przez FFW Communication
Złota nagroda dla raportu „Sprawozdanie Roczne 2013” zgłoszonego za sposób na przystępne przedstawienie treści
Wyróżnienie dla raportu „Raport roczny Getin Holding” za kompaktowy koncept raportu
W kategorii
Wydanie jednorazowe. Raport CSR.
Finaliści:
raport „Raport CSR Banku Zachodniego WBK” zgłoszony przez Bank Zachodni WBK i Art Group
raport „Jesteśmy, kiedy potrzeba. Raport Społecznej Odpowiedzialności Provident Polska za lata 2012-2013” zgłoszony przez Provident Polska i Mediapolis
raport „Zintegrowany Raport Społeczny ANG Spółdzielni Doradców Kredytowych” zgłoszony przez ANG Spółdzielnię Doradców Kredytowych
raport „Raport społecznej odpowiedzialności biznesu Orange Polska” zgłoszony przez Orange Polska i Art Group
Złota nagroda dla raportu „Jesteśmy, kiedy potrzeba. Raport Społecznej Odpowiedzialności Provident Polska za lata 2012-2013” za lekkie i przekrojowe przekazanie treści
Srebrna nagroda dla raportu „Raport CSR Banku Zachodniego WBK” za estetykę raportu odpowiadającą jego zawartości
Brązowa nagroda dla raportu „Raport społecznej odpowiedzialności biznesu Orange Polska” za utrzymanie standardu
Wyróżnienie dla raportu „Zintegrowany Raport Społeczny ANG Spółdzielni Doradców Kredytowych” za wyjątkowe podejście do przygotowania raportu.
W kategorii
Wydanie jednorazowe. Publikacja o firmie.
Finaliści:
publikacja „Mennica Legacy Tower” zgłoszona przez WORKROOM Agency
publikacja „Warzelnia Smaku” zgłoszona przez Grupę Żywiec
publikacja „Pilot Wodny. Strategia” zgłoszona przez Katowickie Wodociągi S.A. i VIS Media
publikacja „Charles Audens. Opowieść Wigilijna” zgłoszona przez Aude
Złota nagroda dla publikacji „Warzelnia Smaku” za wysoki standard przedstawienia treści
Srebrna nagroda dla publikacji „Pilot Wodny. Strategia” za zrozumiałe przedstawienie strategii
Brązowa nagroda dla publikacji „Mennica Legacy Tower” za wysoki standard przedstawienia treści
Wyróżnienie dla publikacji „Charles Audens. Opowieść Wigilijna” za wyjątkowe podejście do publikacji o firmie
DIGITAL
W kategorii
Digital: Publikacje cykliczne. Magazyn elektroniczny
magazyn „Portal Bankomania” zgłoszony przez Concept Publishing Polska
magazyn „Shop&More” zgłoszony przez Agora Custom Publishing
magazyn „One” zgłoszony przez Deutsche Bank i Aude
magazyn „Connect” zgłoszony przez Raiffeisen Polbank i Aude
magazyn „Poradnik Sportowy Makro” zgłoszony przez Agora Custom Publishing
magazyn „Żurawie” zgłoszony przez PLL Lot
Złota Nagroda ex aequo:
dla magazynu „Sportowy Poradnik Makro” za maksymalne wykorzystanie możliwości kanału
dla magazynu „One” za atrakcyjny design
Srebrna nagroda dla magazynu „Shop&More” za atrakcyjne i zrozumiałe przekazanie treści
W kategorii
Digital: Publikacje cykliczne. Cykl video
Finaliści:
cykl „Alma Smart Menu” zgłoszony przez Agora Custom Publishing
cykl „Cykl materiałów video na portalu Bankomania” zgłoszony przez Concept Publishing Polska
Wyróżnienie dla cyklu „Alma Smart Menu” ciekawy sposób na edukację klienta
Wyróżnienie dla cyklu „Cykl materiałów video na portalu Bankomania” za ciepły i przyjazny klimat komunikacji
W kategorii
Digital: Publikacje jednorazowe. Strona Eeventu
Finaliści:
60.portal „90 lat Lasów Państwowych” zgłoszony przez Lasy Państwowe
Złota nagroda dla portalu „90 lat Lasów Państwowych” za koherentny przekaz.
W kategorii
Digital: Publikacje jednorazowe. Raport
Finaliści:
publikacja „Biblia jakości Ideacto” zgłoszona przez Ideacto
publikacja „Raport Roczny 2013 Cyfrowy Polsat” zgłoszona przez Cyfrowy Polsat
publikacja „Raport Wpływu Grupy Żywiec za rok 2013” zgłoszona przez Grupę Żywiec
publikacja „Raport roczny Agencji Rozwoju Przemysłu” zgłoszona przez Art Group
publikacja „Raport Roczny dla Krajowej Izby Rozliczeniowej” zgłoszona przez Art Group
Złota nagroda dla publikacji „Raport Wpływu Grupy Żywiec za rok 2013” za użyteczność nawigacji i strukturę informacyjną
Srebrna nagroda ecx aequo:
Srebrna nagroda dla publikacji „Raport Roczny 2013 Cyfrowy Polsat” za użyteczność nawigacji i strukturę informacyjną
Srebrna nagroda dla publikacji „Raport Roczny dla Krajowej Izby Rozliczeniowej” za uruchomienie wyobraźni odbiorcy
W kategorii
Digital: Publikacje jednorazowe. Infografika
Finaliści:
infografika „BNP Paribas – Kredyt gotówkowy” zgłoszona przez BNP Paribas i Aude
Wyróżnienie dla infografiki „BNP Paribas – Kredyt gotówkowy”
W kategorii
Digital: Publikacje jednorazowe. Video korporacyjne
Finaliści:
Video „Poznaj Provident” zgłoszone przez Provident
Wyróżnienie dla video „Poznaj Provident” za entuzjazm w pokazywaniu firmy za zrozumiałość przekazu.
W kategorii
Digital: Publikacje online. Portal
Finaliści:
portal „SO!Coffee” zgłoszony przez Valkea Media
portal „Dekoratorium” zgłoszony przez SKIVAK Custom Publishing
portal „Blog Aude” zgłoszony przez Aude
portal „Przy Piwie” zgłoszony przez Grupę Żywiec
portal „Inspired by Fashion” zgłoszony przez Valkea Media
portal „Opel Post” zgłoszony przez Fabrykę Opla w Gliwicach i Aude
Złota nagroda dla portalu „Dekoratorium” za mnóstwo inspiracji zawartej w przejrzystej strukturze.
Srebrna nagroda ex-aequo:
Srebrna nagroda dla portalu „SO!Coffee” za dopasowanie treści do kontekstu odbioru.
Srebrna nagroda dla portalu „Przy Piwie” za ukazanie pracowników jako społeczności
Brązowa nagroda dla portalu „Inspired by Fashion” za obszerną, atrakcyjną i profesjonalną formułę
W kategorii
Digital: Publikacje online. Aplikacja mobilna
Finaliści:
Aplikacja Viuu dla Sun&Fun zgłoszona przez Agora Custom Publishing
Wyróżnienie dla aplikacji Viuu dla Sun&Fun za pokazanie, że content marketing może naturalnie łączyć świat digital ze światem offline
CONTENT MARKETING STRATEGY
W kategorii
Content Marketing Strategy. Kampania content marketing dla pracowników.
Finaliści:
kampania Benefit Systems „Kampania Promocyjna nowego Intranetu EMPLO” oraz Kampania promocyjna badania zaangażowania w Benefit Systems” zgłoszona przez Benefit Systems
kampania „PrzyPiwie.net” zgłoszona przez Grupę Żywiec
kampania „Fuzja banków BNP Paribas i Banku BGŻ” zgłoszona przez BNP Paribas i Aude
kampania „Stawiamy na Bezpieczeństwo” zgłoszona przez Goodyear i Aude
Zlota nagroda – nie przyznano
Złota nagroda dla kampanii Benefit Systems „Kampania Promocyjna nowego Intranetu EMPLO” oraz „Kampania promocyjna badania zaangażowania w Benefit Systems” za kreowanie standardów w zakresie komunikacji wewnętrznej
Złota nagroda dla kampanii „PrzyPiwie.net” za wykorzystanie społeczności i kanału mobilnego w komunikacji z pracownikami
Wyróżnienie dla kampanii „Stawiamy na Bezpieczeństwo” za połączenie różnorodnych kanałów komunikacji
Wyróżnienie dla kampanii „Fuzja banków BNP Paribas i Banku BGŻ” za próbę wykorzystania content marketingu w komunikacji pracowniczej
W kategorii
Content Marketing Strategy. Kampania content marketing dla klientów.
Finaliści:
kampania „Makro Poradnik Sportowy” zgłoszona przez Agora Custom Publishing
kampania „Sprytny Albert” zgłoszona przez Ideacto
kampania „Tchibo. Radość odkrywania” zgłoszona przez Wyróżnienie dla kampanii „Tchibo. Radość odkrywania” zgłoszonej przez kalicińscy.com za trafny dobór bohatera marki
Złota nagroda dla kampanii „Sportowy Poradnik Makro” za stworzenie klientom dostępnego eksperta na żądanie
Srebrna nagroda dla kampanii „Sprytny Albert” za edukacyjny aspekt kampanii, pokazującej w ciekawej formie, niestandardowe sposoby zakupów
Wyróżnienie dla kampanii „Tchibo. Radość odkrywania” za trafny dobór bohatera marki