W kategorii „Magazyn wewnętrzny”
Magazyn wewnętrzny, nakład do 1 tys. egz.:
Złote Szpalty dla magazynu „Kropelka” zgłoszonego przez MPWiK we Wrocławiu
za dużą kulturę, szerokie spojrzenie oraz sympatię, którą pismo darzy swoich czytelników, firmę i miasto
Magazyn wewnętrzny, nakład do 1 001 – 5 000 egz.:
Grand Prix dla magazynu „Dzień Bobry” zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za dowcip w tytule oraz za wykorzystanie zdjęć pracowników na okładkach
Złote Szpalty dla magazynu „Piwny Obiektyw” zgłoszonego przez Grupę Żywiec
za bardzo dobry layout, elegancką typografię, dynamikę kolorów i łamania
Srebrne Szpalty dla magazynu „Zoom” zgłoszonego przez Sanofi-Aventis
za wiele ciekawych prób atrakcyjnego wykonania oraz wykorzystania fotografii przedstawiających pracowników, wydarzenia i obiekty firmowe
Brązowe Szpalty dla magazynu „Z Życia ZUS” zgłoszonego przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych
za profesjonalizm, świadomość firmy, jej wizerunku i problemów; za włączenie artykułów tworzonych przez pracowników
Magazyn wewnętrzny, nakład powyżej 5 tys. egz.:
Grand Prix dla magazynu „Nasza Biedronka” zgłoszonego przez Aude
za konsekwentne promowanie firmy jako świetnego pracodawcy, który dba o swoich pracowników; za utrzymanie wysokiego standardu pisma tworzonego przez pracowników dla pracowników
Złote Szpalty dla magazynu „Poczta Polska” zgłoszonego przez Post-Tel
za ciekawe teksty, nie tylko dla pocztowców; za prezentację zarówno sukcesów, jak i problemów firmy oraz prywatnych zainteresowań pracowników; za budowanie „rodzinnego” klimatu; za czytelność łamania; za pomysł przedstawiania na okładkach pracowników poczty; za tylną okładkę w stylistyce retro
W kategorii „Magazyn zewnętrzny”
Magazyn zewnętrzny, nakład do 10 tys. egz.:
Grand Prix dla magazynu „Airgate” zgłoszonego przez iKropka
za bardzo dobry layout i interesujące tematy; za fotograficzne uwodzenie urokiem miast, a zwłaszcza Krakowa
Złote Szpalty dla magazynu „Audi Magazyn” zgłoszonego przez Yo Media Consulting
za makietę najwyższej elegancji i klasy, szlachetną typografię, zdjęcia i ilustracje, które pokazują, jak o tym samym wciąż można mówić zupełnie inaczej; za traktowanie samochodu jak dzieła sztuki
Srebrne Szpalty dla magazynu „Active. Ciesz się życiem!” zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za optymizm, ładny i radosny layout, eleganckie czcionki; za spójność okładek
Brązowe Szpalty dla magazynu „Natal Serwis” zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za bardzo dobrą makietę, świetne logo; za wysmakowany dobór zdjęć ilustracyjnych
Magazyn zewnętrzny, nakład 10 001 – 50 000 egz.:
Grand Prix dla magazynu „House Mag” zgłoszonego przez Valkea Media
za doskonały layout i odważne sesje zdjęciowe; za zestawienie efektownych zdjęć reklamowych z tekstami o historii polskiego rapu i muzyki indie; za żywiołowość i bogaty przegląd imprez
Złote Szpalty dla magazynu „Farmacja i Ja” zgłoszonego przez firmę US Pharmacia i Aude
za wspieranie klientów, szerokie spojrzenie na zdrowie człowieka, nienarzucanie się z produktami firmy; za merytoryczną zawartość podaną w przejrzystej formie; za zaskakujące wykorzystanie infografiki na okładce
Srebrne Szpalty dla magazynu „Pressmac” zgłoszonego przez Edipresse Polska
za bardzo dobry layout i interesujące zdjęcia; za konsekwencję w kształtowaniu wizerunku firmy dbającej o jakość produktu, troszczącej się o zdrowie konsumenta i ekologię
Brązowe Szpalty dla magazynu „Mercedes Magazyn” zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za wyjątkową elegancję layoutu, śmiałą typografię, świetną koncepcję okładki; za wspaniałe sesje samochodów i elegancki układ pisma
Magazyn zewnętrzny, nakład powyżej 50 tys. egz.:
Grand Prix dla magazynu „Funduj. ABC Inwestowania” zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za niebanalne projekty okładek i wyróżniającą się szatę graficzną; za styl budzący zaufanie i zachęcający do czytania; za wysoki poziom merytoryczny i wielkie nazwiska ekonomiczne
Złote Szpalty dla magazynu „Twój Komfort” zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za pełne inspiracji aranżacje wnętrz i dobry layout
Srebrne Szpalty dla magazynu „Klif Gdynia” zgłoszonego przez Valkea Media
za dynamikę zdjęcia na okładce i interesujący projekt; za dobrze wykonane sesje mody
W kategorii „Wydanie jednorazowe”:
Grand Prix dla magazynu „Cedet” zgłoszonego przez Direct Pulishing Group
za świetne teksty, dobre zdjęcia i doskonały layout; za umiejętne tworzenie nowego etosu Śródmieścia Warszawy za pomocą dokumentalnych zdjęć
Srebrne Szpalty dla dwóch tytułów:
dla wydania „Famot” zgłoszonego przez Yo Media Consulting
za niesztampowy layout i bardzo dobrą okładkę; za uczynienie z obrabiarki luksusowego przedmiotu pożądania
dla wydania „Diner’s Club” zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za elegancję i klasę odpowiadające poziomowi Diners; za świetny layout, ciekawe teksty i dobre zdjęcia
Brązowe Szpalty dla wydania „Gaude Mater” zgłoszonego przez Edipresse Polska
za umiejętne połączenie treści związanych z wysoką kulturą w piśmie zajmującym się kulturą popularną; za doskonałe operowanie zdjęciami i przejrzysty layout; za rzeczowe wywiady
W kategorii „Medium elektroniczne”
Newsletter:
Złote Szpalty dla „Coffeeteam Voice” zgłoszonego przez Storygroup
za kolor, radość i dobre zdjęcia; za świetny i nowoczesny layout
Elektroniczna wersja magazynu custom publishing:
Złote Szpalty dla e-zinu „Farmacja i Ja” zgłoszonego przez firmy US Pharmacia i Aude
za funkcjonalność i przejrzystość; za to, że jest świetnym narzędziem pracy i pomocą dla aptekarzy w prowadzeniu firmy
Elektroniczna komunikacja customowa:
Złote Szpalty dla intranetu „Lotostrada” zgłoszonego przez Grupę Lotos
za galerie fotograficzne pracowników; za przejrzysty layout, własne multimedia, a przede wszystkim za udostępnienie pracownikom możliwości tworzenia własnych galerii zdjęć
Okładka Roku:
Dla magazynu „Domoteka Design Magazine” zgłoszonego przez Direct Publishing Group
za projekt oddający treść i aspirację pisma, stworzony według zasad dobrego designu; za rozpoznawalną kolorystyczną koncepcję
Wyróżnienie – dla dwóch tytułów:
dla magazynu „Natal Serwis” zgłoszonego przez Direct Publishing Droup, grudzień 2009
za pomysł na okładkę numeru świątecznego, czyli zdjęcie noworodka na sianie ilustrujące czas publikacji, a jednocześnie spójne z charakterem magazynu
dla magazynu „Piwny Obiektyw” zgłoszonego przez Grupę Żywiec, #3 2009
za dynamikę projektu październikowej okładki, bardzo dobrą typografię, dopracowane kolory, dobór zdjęcia