NAI-Banner-1024x768-talerer-baggr (1)

O reklamie natywnej od dłuższego czasu dyskutuje się bardzo chętnie. Tym bardziej, że ilu rozmówców, tyle różnych teorii i definicji na jej temat. Pojęcie i sam trend dopiero się klarują – dlatego to dobry moment, żeby zyskać przewagę nad konkurencją. Już 19 i 20 października każdy zainteresowany będzie mógł wziąć udział w konferencji, której tematem przewodnim będzie reklama natywna.

Jako prelegenci wystąpią tam osoby związane na co dzień z takimi markami, jak Carslberg (Rasmus Bendtsen), Huffington Post (Mary Gail Pezzimenti), New York Times (Liz McDonnell), LinkedIn (Maria Wade) czy Twitter (Scott Thwaites).

Na kogo spośród prelegentów (ich kompletną listę znajdziesz tutaj) warto zwrócić największą uwagę? Na to pytanie nie ma jednej słusznej odpowiedzi. Jednak czekają Cię nie lada smaczki – dość powiedzieć, że jakiś czas temu obecny CEO New York Timesa, Mark Thompson, zapowiedział całkowitą rezygnację z reklamy natywnej, twierdząc że zagraża ona wiarygodności redakcji. Tym ciekawiej zapowiada się wystąpienie Liz McDonnell, która obecnie jest dyrektorką marketingu NYT.

Czego możesz oczekiwać od Native Advertising Days? Inspirujących case studies, wnikliwych analiz oraz poznania narzędzi, dzięki którym inni odnieśli sukces. Nauczysz się, jak wzbogacić swoją strategię komunikacyjną o rozwiązania sprawdzone przez najlepszych. To najprostszy sposób, żeby zyskać przewagę nad konkurencją.

Dwudniowy wyjazd do stolicy Danii to również okazja, by poznać to fantastyczne miejsce. Imponujące lecz sprawiające kameralnego, położone na dwóch wyspach miasto nad cieśniną Sund to jedna z tych europejskich stolic, które trzeba zobaczyć.

Uwaga! Przy rejestracji, wpisując w odpowiednie pole hasło ContentPolska, otrzymasz zniżkę w wysokości €67 na bilety we wszystkich opcjach. Bilety można kupować pod tym adresem. Natomiast tutaj dowiesz się, jak zostać członkiem SCMP.

Cennik:

Do 1 października:

Normalna cena: €830

Cena dla członków SCMP: €763

Do 15 października:

Normalna cena: €875

Cena dla członków SCMP: €808

Uwaga: ceny nie zawierają podatku VAT.

Istnieje również szansa wykupienia biletu grupowego w systemie 4+1 gratis:

Normalna cena: €3500

Cena dla członków SCMP: €3433

Do 18 października można również wykupić dostęp do materiałów wideo z konferencji:

Normalna cena: €395

Cena dla członków SCMP: €328