Prelegenci
Power of Content Marketing Conference 2019

Poznaj naszych mówców! W tym roku również zaprosiliśmy samych praktyków content marketingu, którzy podzielą się swoim cennym doświadczeniem i przedstawią własne case studies.

Urszula Radzińska

Aude custom publishing, Stowarzyszenie Content Marketing Polska

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, z wykształcenia dziennikarz i muzykolog, zafascynowana komunikacją. Od 16 lat w Aude tworzy skuteczne media firmowe dla największych marek. W 2007 roku z grupą pasjonatów założyła Stowarzyszenie Content Marketing Polska (wtedy Stowarzyszenie Prasy Firmowej). Wierzy, że dzielenie się wiedzą i doświadczeniem przynosi korzyści wszystkim zaangażowanym w ten proces. Autorka książki „Pierwszy klient, czyli co zrobić, by pracownik był ambasadorem firmy

Temat wystąpienia: Future technology, future human. What can we learn from China (after China trip)

 

Robert Olszewski

Facebook Creative Shop

Praktyk reklamy z 20-letnim doświadczeniem. Obecnie jako Creative Strategist w Facebook Poland odpowiada za opiekę kreatywną kluczowych klientów w regionie CEE. Wcześniej zdobywał doświadczenie w działach kreacji agencji reklamowych Havas, Y&R, Change Communication, McCann Erickson i JWT. Wielokrotny laureat festiwali reklamowych w Polsce i za granicą, w tym: Cannes Lions, Epica, Golden Drum, Cresta Awards, Effie czy KTR. Prywatnie prowadzi blog Mini rozmówki z Tymkiem.

Temat wystąpienia: Najczęściej popełniane błędy w komunikacji na platformach Facebooka

 

Nenad Senic

Agencja content marketingu PM, poslovni mediji (Słowenia)

Group editor w agencji content marketingu PM, Poslovni Mediji. Stworzył wiele magazynów customowych (w tym zwycięzcę amrykańskich Content Marketing Awards 2013) oraz inne cyfrowe media brandingowe. Prowadził prezentacje na temat content marketingu w USA, Australii oraz rodzinnej Słowenii. Był jurorem w konkursach content marketingowych w USA, Wlk. Brytanii i na Słowenii. Od czerwca 2011 zajmuje stanowisko European editor magazynu Chief Content Officer wydawanego przez Content Marketing Institute. Posiada obszerną prywatną kolekcję drukowanej prasy branżowej z całego świata.

Temat wystąpienia: Agile content marketing agency – the key to success

Michał Sikora

Kierownik ds. Komunikacji, Tesco Polska

Od ponad 10 lat odpowiedzialny za obszar komunikacji korporacyjnej w Tesco Polska, jednej z czołowych sieci handlowych w kraju. Swoją karierę rozpoczynał od stanowisk związanych z komunikacją wewnętrzną, by następnie zdobywać doświadczenie w komunikacji do mediów i interesariuszy zewnętrznych. Obecnie koordynuje całość działań komunikacyjnych firmy, będąc również jej rzecznikiem prasowym.

Temat wystąpienia:  Komunikacja z pracownikami otwarta na zewnątrz? Jak portal dla pracowników staje się źródłem newsów w mediach

 

Emilia Klimek

ING Bank Śląski

Temat wystąpienia: Relacja z pracownikami w technologicznym do szpiku kości banku. Jacy są pracownicy ING i jak się z nimi rozmawia

 

Anna Waśniowska

ING Bank Śląski

Temat wystąpienia: Relacja z pracownikami w technologicznym do szpiku kości banku. Jacy są pracownicy ING i jak się z nimi rozmawia

 

Michał Wojak

Onet Rano/Media Impact

Business Manager Onet Rano/Media Impact – odpowiedzialny za kompleksowe działania operacyjne i sprzedaż programu Onet Rano, a także rozwój komercyjny formatów wokół głównego brandu. W branży medialnej Wojak pracuje od ponad czternastu lat, ostatnie 2 lata w Ringier Axel Springer Polska. Poprzednio był senior video project managerem w biurze reklamy Media Impact Polska, a przedtem szefem produkcji. Wcześniej przez cztery lata pracował w TVN Media (m.in. jako szef zespołu redakcyjnego), a także jako dziennikarz (m.in. w nc+).

Temat wystąpienia: Zasady skutecznego „warzenia” contentu z marką piwną; Case study największej produkcji wideo Onetu stworzonej z marką Okocim

 

Łukasz Mikołajczak

Skivak

Temat wystąpienia: Projektowanie customer experience 2.0 na przykładzie Centrów Handlowych. Case study. (definicja problemów z jakimi borykają się centa handlowe, czy e-commerce zagraża tradycyjnemu handlowi? Rozwiązania i przykłady z całego świata – case study. Budowanie doświadczeń klienta i nowy wymiar handlu).

 

Katarzyna Sowicka

Content Solutions, Stowarzyszenie Content Marketing Polska

Wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Edytor z wykształcenia, marketer z zamiłowania i wyboru. Na co dzień COO w Content Solutions, gdzie odpowiada za obsługę kluczowych klientów oraz tworzenie i walidację strategii CM. Pracuje z markami, agencjami, wydawcami pomagając w optymalizacji i maksymalizacji efektów. Z content marketingiem w zażyłych stosunkach, z nadzieją na długi i owocny związek. Wierzy, że etyczne, odpowiedzialne i zaangażowane podejście do biznesu gwarantuje długofalowy sukces marki.

Temat wystąpienia: Content marketing_Tools – czy można bez nich żyć?

 

Agnieszka Gajzler

TVN

Agnieszka Gajzler ma ponad 16-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Jest Vice prezesem Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Od listopada 2018 w TVN Media gdzie odpowiada za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital. Poprzednie lata pracowała w Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Wcześniej pracowała także w Viacom International Media Networks oraz w grupie Naspers, rozwijając kluczowe produkty GG Network.

Temat wystąpienia: TV a Social – Synergia Contentu by TVN Emotion

 

Radek Kotapka

TVN

Temat wystąpienia: TV a Social – Synergia Contentu by TVN Emotion

 

Małgorzata Golińska

Wirtualna Polska

Dyrektor Zarządzająca obszarów Lifestyle, Zdrowie i Parenting oraz Turystyka w Wirtualna Polska Media, właściciel firmy GoMa Advice. Strateg i manager z wieloletnim doświadczeniem w mediach i marketingu. Wcześniej odpowiedzialna za projekty prasowe i telewizyjne. Pasjonatka nowych technologii. DIMAQ professional. Wielbicielka kotów i Woodiego Allena.

Temat wystąpienia: Unique user – co o nim naprawdę wiemy, a co nam się wydaje, że wiemy

 

Agnieszka Żytko

Wirtualna Polska

Specjalista ds. Audience I Big Data. Od kilku lat wspiera rozwój rozwiązań mających na celu budowę zaangażowania oraz rozwój wiedzy o potrzebach i preferencjach użytkowników. Analizuje dane o zachowaniach użytkowników serwisów Grupy Wirtualna Polska oraz buduje rekomendacje biznesowe w oparciu o wyniki tych analiz. Wcześniej zdobywała doświadczenie w firmie Netsprint, gdzie rozwijała bazy danych udostępnianych przez wydawców internetowych. Wspierała domy mediowe oraz agencje przy realizacji działań marketingowych w obszarze audience targetingu.

Temat wystąpienia: Unique user – co o nim naprawdę wiemy, a co nam się wydaje, że wiemy

 

Tomasz Wileński

ISLAY_tech

Tomasz Wileński CEO w iSlay, firmie badawczej zajmującej się analityką treści pod kątem sprzedaży. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu firm internetowych, w tym również jako CEO w ramach grup kapitałowych IPG, WPP i Omnicom. Jest również założycielem Interactive Solutions – największej niezależnej agencji interaktywnej w CEE, która następnie została częścią Publicis Group i funkcjonuje jako IS Saatchi&Saatchi na rynku globalnym. W początkowej fazie swojej kariery – Tomasz Wileński był jednym z założycieli ClickAd – agencji online media, która później stała się własnością 3TS Capital Partners a obecnie jest jedną ze spółek na GPW.

Temat wystąpienia: Jak mierzyć efektywność content marketingu i skuteczność influencerów – case Maffashion

 

Artur Roguski

 

Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product manager w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl), social media manager w Edipresse Polska (marki VIVA, Wizaż.pl i Party) oraz agencji komunikacji PR Dfusion (klienci Samsung, Microsoft, Cisco, DPD, Uber). Przez blisko 6 lat pracy w mediach przez moje ręce przewinęło się tysiące tekstów, grafik i materiałów wideo. Dzięki temu wiem co ma szansę wzbudzić zaangażowanie i emocje w mediach społecznościowych. Od 6 lat zaangażowany w inicjatywę Czwartkowych Spotkań Social Media (blisko 20 prezentacji w 8 miastach w Polsce). Prelegent na licznych konferencjach dotyczących marketingu internetowego. Wykładowca na studiach podyplomowych na Politechnice Białostockiej na kierunku marketing internetowy. Członek rady programowej Forum IAB 2018, magister psychologii o specjalizacji media i reklama. Fan piłki nożnej oraz whisky.

Temat wystąpienia: Czy zostaniemy zniewoleni przez AI?

 

Prowadzący panel dyskusyjny

 

Temat: Data driven content – wishful thinking czy rzeczywistość?

Małgorzata Golińska

Wirtualna Polska

Agnieszka Gajzler

TVN

Agnieszka Zawadzka

Head of Research and Analysis Whites

15 lat doświadczenia w marketingu internetowym. Matematyk, analityk internetowy, data scientist, specjalista SEO. SEO techniczne i semantyczne, strategie, B2B, platformy contentowe. Wcześniej związana m.in. z TVP, Money.pl, Media Regionalne.

 

 

Artur Roguski