Prelegenci
Power of Content Marketing Conference 2019
Urszula Radzińska
Aude custom publishing, Stowarzyszenie Content Marketing Polska
Temat wystąpienia: Future technology, future human. What can we learn from China (after China trip)
Robert Olszewski
Facebook Creative Shop
Temat wystąpienia: Najczęściej popełniane błędy w komunikacji na platformach Facebooka
Nenad Senic
Agencja content marketingu PM, poslovni mediji (Słowenia)
Temat wystąpienia: Agile content marketing agency – the key to success
Michał Sikora
Kierownik ds. Komunikacji, Tesco Polska
Temat wystąpienia: Komunikacja z pracownikami otwarta na zewnątrz? Jak portal dla pracowników staje się źródłem newsów w mediach
Emilia Klimek
ING Bank Śląski
Anna Waśniowska
ING Bank Śląski
Michał Wojak
Onet Rano/Media Impact
Temat wystąpienia: Zasady skutecznego „warzenia” contentu z marką piwną; Case study największej produkcji wideo Onetu stworzonej z marką Okocim
Łukasz Mikołajczak
Skivak
Katarzyna Sowicka
Content Solutions, Stowarzyszenie Content Marketing Polska
Temat wystąpienia: Content marketing_Tools – czy można bez nich żyć?
Agnieszka Gajzler
TVN
Temat wystąpienia: TV a Social – Synergia Contentu by TVN Emotion
Radek Kotapka
TVN
Małgorzata Golińska
Wirtualna Polska
Temat wystąpienia: Unique user – co o nim naprawdę wiemy, a co nam się wydaje, że wiemy
Agnieszka Żytko
Wirtualna Polska
Temat wystąpienia: Unique user – co o nim naprawdę wiemy, a co nam się wydaje, że wiemy
Tomasz Wileński
ISLAY_tech
Temat wystąpienia: Jak mierzyć efektywność content marketingu i skuteczność influencerów – case Maffashion
Artur Roguski
Temat wystąpienia: Czy zostaniemy zniewoleni przez AI?
Prowadzący panel dyskusyjny
Temat: Data driven content – wishful thinking czy rzeczywistość?
Małgorzata Golińska
Wirtualna Polska
Agnieszka Gajzler
TVN
Agnieszka Zawadzka
Head of Research and Analysis Whites
Artur Roguski