Prelegenci
Power of Content Marketing Conference 2019

Urszula Radzińska
Aude custom publishing, Stowarzyszenie Content Marketing Polska
Temat wystąpienia: Future technology, future human. What can we learn from China (after China trip)

Robert Olszewski
Facebook Creative Shop
Temat wystąpienia: Najczęściej popełniane błędy w komunikacji na platformach Facebooka

Nenad Senic
Agencja content marketingu PM, poslovni mediji (Słowenia)
Temat wystąpienia: Agile content marketing agency – the key to success

Michał Sikora
Kierownik ds. Komunikacji, Tesco Polska
Temat wystąpienia: Komunikacja z pracownikami otwarta na zewnątrz? Jak portal dla pracowników staje się źródłem newsów w mediach

Emilia Klimek
ING Bank Śląski

Anna Waśniowska
ING Bank Śląski

Michał Wojak
Onet Rano/Media Impact
Temat wystąpienia: Zasady skutecznego „warzenia” contentu z marką piwną; Case study największej produkcji wideo Onetu stworzonej z marką Okocim

Łukasz Mikołajczak
Skivak

Katarzyna Sowicka
Content Solutions, Stowarzyszenie Content Marketing Polska
Temat wystąpienia: Content marketing_Tools – czy można bez nich żyć?

Agnieszka Gajzler
TVN
Temat wystąpienia: TV a Social – Synergia Contentu by TVN Emotion

Radek Kotapka
TVN

Małgorzata Golińska
Wirtualna Polska
Temat wystąpienia: Unique user – co o nim naprawdę wiemy, a co nam się wydaje, że wiemy

Agnieszka Żytko
Wirtualna Polska
Temat wystąpienia: Unique user – co o nim naprawdę wiemy, a co nam się wydaje, że wiemy

Tomasz Wileński
ISLAY_tech
Temat wystąpienia: Jak mierzyć efektywność content marketingu i skuteczność influencerów – case Maffashion

Artur Roguski
Temat wystąpienia: Czy zostaniemy zniewoleni przez AI?
Prowadzący panel dyskusyjny
Temat: Data driven content – wishful thinking czy rzeczywistość?

Małgorzata Golińska
Wirtualna Polska

Agnieszka Gajzler
TVN

Agnieszka Zawadzka
Head of Research and Analysis Whites

Artur Roguski