Dlaczego warto?
- prelegentami są branżowi eksperci, którzy podzielą się swoją praktyczną wiedzą na temat content marketingu
- to niepowtarzalna okazja, aby poznać trendy w komunikacji firmowej i spotkać osoby, które zajmują się nią profesjonalnie
- liczne case studies pokażą Ci praktyczną stronę content marketingu
- wiedzę, którą zdobędziesz, będziesz mógł praktycznie wykorzystać w swoim biznesie
Uczestnicząc w konferencji:
- spojrzysz na content marketing przez lupę – dowiesz się, jak działa on na międzynarodowym rynku
- dowiesz się, w jaki sposób efektywnie łączyć tradycyjny marketing z marketingiem treści
- zrozumiesz, jak opracować strategię działań content marketingowych, by realnie wpływać na sprzedaż
- poznasz najciekawsze przykłady wykorzystania narzędzi content marketingowych w efektywnej komunikacji brandów
Prelegenci
W poprzednich latach gościliśmy wielu prelegentów z zagranicy. Byli z nami między innymi:
- Jesper Laursen (Native Advertising Institute, Dania)
- Rebecca Lieb (doradca, autorka książki „Content – The Atomic Particle of Marketing: The Definitive Guide to Content Marketing Strategy”, USA)
- Stephanie Losee (Head of content at Visa, USA)
- Michael Höflich (Content Marketing Forum, Niemcy)
- Nenad Senic (PM, Słowenia)
- Paal Schwital (Metrobranding, Norwegia)