Dlaczego warto?

  • prelegentami są branżowi eksperci, którzy podzielą się swoją praktyczną wiedzą na temat content marketingu
  • to niepowtarzalna okazja, aby poznać trendy w komunikacji firmowej i spotkać osoby, które zajmują się nią profesjonalnie
  • liczne case studies pokażą Ci praktyczną stronę content marketingu
  • wiedzę, którą zdobędziesz, będziesz mógł praktycznie wykorzystać w swoim biznesie

Uczestnicząc w konferencji:

  • spojrzysz na content marketing przez lupę – dowiesz się, jak działa on na międzynarodowym rynku
  • dowiesz się, w jaki sposób efektywnie łączyć tradycyjny marketing z marketingiem treści
  • zrozumiesz, jak opracować strategię działań content marketingowych, by realnie wpływać na sprzedaż
  • poznasz najciekawsze przykłady wykorzystania narzędzi content marketingowych w efektywnej komunikacji brandów

Prelegenci

W poprzednich latach gościliśmy wielu prelegentów z zagranicy. Byli z nami między innymi:

  • Jesper Laursen (Native Advertising Institute, Dania)
  • Rebecca Lieb (doradca, autorka książki „Content – The Atomic Particle of Marketing: The Definitive Guide to Content Marketing Strategy”, USA)
  • Stephanie Losee (Head of content at Visa, USA)
  • Michael Höflich (Content Marketing Forum,  Niemcy)
  • Nenad Senic (PM, Słowenia)
  • Paal Schwital (Metrobranding, Norwegia)