Dystrybucja Contentu:
stan obecny i nowe perspektywy
Badanie Barometer 2018
International Content Marketing Forum
Jako członek International Content Marketing Forum, zapraszamy do udziału w międzynarodowym
Badaniu ICMF Barometer 2018, które pilotujemy na region Polski.
Tematem badania jest Content Distribution: Current State and New Perspectives.
Międzynarodowe grono
Przyłącz się do ekspertów CM z 12 krajów, którzy biorą udział w badaniu.
Krótka ankieta
Wypełnij poufną ankietę z pytaniami zamkniętymi. Zajmie Ci to tylko ok. 5 minut.
Raport z badania
Pobierz gotowy raport, wysłany bezpośrednio
do Ciebie.
Wiedza
Przeczytaj raport i wykorzystaj nową wiedzę w swojej pracy!
Dlaczego warto wziąć udział w badaniu?
Skuteczna dystrybucja to jedno z najistotniejszych wyzwań – taktyki dystrybucyjne odgrywają równie dużą rolę, jak samo tworzenie jakościowego contentu.
Zobacz, jak robią to praktycy z kilkunastu krajów Europy i świata. Po wypełnieniu krótkiej ankiety, bezpośrednio otrzymasz opracowany raport.
Podziel się swoją wiedzą i dowiedz się, jak dystrybuują content marketerzy na świecie!
Agencja Digital Hill
o korzyściach z udziału
w poprzednim badaniu ICMF
Organizator badania
International Content Marketing Forum, to międzynarodowe ciało zrzeszające wydawców popularyzujących dobre zwyczaje w szeroko pojętych działaniach CM. Jego członkowie dzielą się wiedzą, pomysłami i wzajemnie inspirują, mając jeden cel – promować dobre praktyki przy tworzeniu contentu redakcyjnego jako kluczowego narzędzia dotarcia do odbiorcy.
Opracowanie wyników badania
Również w tym roku raport opracuje Prof. Dr. Clemens Koob – dyrektor zarządzający Zehnvier GmbH, firmy zajmującej się badaniami rynku i doradztwem strategicznym. Autor wielu artykułów, wykładowca, stały mówca na międzynarodowych konferencjach, były konsultant w McKinsey & Company. Obecnie prowadzi badania w zakresie orientacji rynkowej, content marketingu, zaangażowania organizacyjnego, zaangażowania pracowników i badań organizacyjnych.
Kto może wziąć udział w badaniu?
W badaniu mogą wziąć udział marketerzy, którzy na co dzień zarządzają działaniami content marketingowymi w swoich firmach = praktycy.
Jak wygląda ankieta?
Ankieta będzie składać się z 14 pytań w języku angielskim. Będą to wyłącznie pytania zamknięte. Na udzielenie odpowiedzi będziesz mieć aż miesiąc. Samo wypełnienie ankiety powinno zająć około 5 minut.
Kiedy otrzymam dostęp do ankiety?
Badanie rozpocznie się 24 września 2018 r. – wtedy otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do poufnej ankiety.
Kiedy otrzymam gotowy raport z badania?
Badanie zostanie opracowane 20 listopada 2018 r. Wystarczająco wcześnie, byś zapoznał się z wynikami i w oparciu o obiektywne dane zaplanował budżet na dystrybucję na kolejny rok.
Ty jako uczestnik dostaniesz wyniki prosto na swoją skrzynkę – bez ryzyka, że informacja umknie Ci w ferworze pracy.
Stowarzyszenie Content Marketing Polska również będzie je szeroko udostępniać, a wyniki będą także prezentowane podczas spotkania ICMF.
Kto bierze udział w badaniu?
Do udziału w badaniu zgłosili się już content marketerzy z krajów takich jak:
- Stany Zjednoczone
- Norwegia
- Szwajcaria
- Austria
- Niemcy
- Kanada
- Dania
- Słowenia
- Belgia
- Czechy
- Indie
Kto będzie miał dostęp do moich odpowiedzi i adresu e-mail?
Twój adres e-mail będzie, na czas przeprowadzania badania i analizy wyników, administrowany przez szwajcarską firmę Zehnvier zgodnie z wszystkimi wymogami RODO oraz standardami ESOMAR.
Wszystkie Twoje odpowiedzi będą poufne i pozna je jedynie Prof. Dr. Clemens Koob, który będzie opracowywał odpowiedzi ze wszystkich krajów.
Stowarzyszenie Content Marketing Polska, jako cżłonek ICMF (organizatora badania), jest jedynie łącznikiem pomiędzy Tobą i autorem badania. Nie będziemy przechowywać żadnych danych, ani tym bardziej mieć dostępu do Twoich odpowiedzi.
Chętny? Dołącz do badania!
Zgłoszenia zbieramy do końca sierpnia 2018.
Badanie rozpocznie się 24 września i wtedy otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do poufnej ankiety.