Aktualizacja: 20.10.2021
Kilka miesięcy temu zapraszaliśmy Was do wzięcia udziału w badaniu nt. mierzenia treści content marketingowych. Teraz z dumą prezentujemy efekty i zapraszamy do zapoznania się z wynikami!
Badanie przeprowadziliśmy w okresie od 1.08.2021 do 15.09.2021. Wspólnie z Islay Sp. z o.o. – realizatorem, pod patronatem honorowym IAB Polska i medialnym SocialPress przygotowaliśmy ankietę badającą, w jaki sposób mierzymy w Polsce treści internetowe. W badaniu wzięło udział 153 ekspertów marketingu internetowego.
To kolejna w tym roku inicjatywa badawcza Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Więcej nt. badania oraz wniosków przeczytasz na stronie SocialPress, naszego patrona medialnego.
A na kanale YouTube znajdziesz dodatkowe wypowiedzi Agnieszki Gajzler oraz Tomasz Wileńskiego, osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację badania.