Anna Gumkowska

Anna Gumkowskadr Anna Gumkowska – obecnie Dyrektor Biznesu Wideo i Lifestyle Gazeta.pl. Tworzy z zespołem różnorodne formaty wideo, np.dedykowane pod sieci społecznościowe social video, jak Haps, Myk, NaZdrowie, formaty opiniotwórcze jak: Make Poland Great Again, Next Time, Wilkowicz Sam na sam, Powstańcy’44 czy produkcje specjalne wramach współpracy z klientami zewnetrznymi, m.in. Mitsubishi, Mazda, Citroen, Reebok, Loreal, Wedel, Nestle.
Wcześniej przez kilka lat jako Dyrektor Content Marketingu Gazeta.pl rozwijała produkty content marketingowe i native dla kluczowych klientów. Jest członkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe, która opracowuje europejskie standardy reklamy natywnej. Autorka szeregu publikacji branżowych i uczestnik licznych konferencji. Wykładała na Uniwersytecie Warszawskim, obecnie w Collegium Civitas.
Głęboko wierzy w trend health&wellbeing (betterment) oraz w to, że jej syn zostanie kiedyś youtuberem.