Jury Power of Content Marketing Awards 2021

 

 

 

Przewodniczący Jury

DR HAB. JACEK WASILEWSKI – zajmuje się retoryką medialną i skutecznością przekazu oraz upowszechnianiem metod storytellingowych. Autor książek, scenarzysta filmów dokumentalnych i kampanii społecznych. Naukowo związany z Wydziałem Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetem SWPS. Niedawno ukazała się jego nowa publikacja “Mała książeczka o współpracy”.

 

Wiceprzewodnicząca Jury

KATARZYNA WOSZCZYNA – wiceprezes Zarządu Business Centre Club, Kanclerz Lóż Małopolskiej i Częstochowskiej BCC z 15-letnim doświadczeniem we współpracy z biznesem. Absolwentka politologii, dziennikarstwa i polityki społecznej oraz studiów podyplomowych na kierunkach: Executive MBA, Zarządzanie rozwojem w biznesie i Akademia Profesjonalnego Coachingu. Inicjatorka i współorganizatorka wielu przedsięwzięć o charakterze edukacyjnym i społecznym. Pomysłodawczyni kampanii społecznej o zasięgu ogólnopolskim #RatujeBoPracuje, nagrodzonej przez Branded Content Marketing Association jako jedna z najbardziej kreatywnych akcji społecznych w Europie w dobie walki z COVID. Wielokrotnie nagradzana za wkład w rozwój przedsiębiorczości i polskiej gospodarki, m.in. Złotą Statuetką Business Centre Club, Odznaką Primus in Agendo nadaną przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, Nagrodą Specjalną Prezydenta Częstochowy, nagrodą Promotora Gospodarki.

Członkowie Jury

PAWEŁ TKACZYK – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – prowadzi bloga o budowaniu marki, jest autorem trzech książek: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media.

BARBARA STAWARZ-GARCIA – absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. Prowadzi agencję content marketingową Happy Content . W branży internetowej od 2005 roku. Trener i wykładowca na kilku uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia.

DR MONIKA SOŃTA – doktor nauk społecznych. Adjunkt w Katedrze Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym w Akademii Leona Koźmińskiego. Doradza firmom w obszarze komunikacji wewnętrznej, angażowania pracowników oraz modelowania kultury organizacyjnej. Zajmuje się m.in. komunikacją organizacyjną i zaangażowaniem pracowników. Współautorka książki „Organizational Agility: designing the future now: A guidebook to Future Organizational Design” oraz „Communication Playbook. Kreowanie kultury innowacji poprzez komunikację”

JACEK SZLAK – od ponad 20 lat śledzi trendy i zjawiska marketingowe, popularyzując je od 2003 r. w portalu Marketing przy Kawie, którego jest redaktorem naczelnym. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu (WH AGH) i storytellingu (UJ). Prelegent na konferencjach branżowych (m.in. Kongres Badaczy, InternetBeta, I Love Marketing). Zasiadał w jury konkursów branżowych z zakresu shopper marketingu, marketingu wystawienniczego oraz programów lojalnościowych. Współautor książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki o content marketingu i storytellingu „Opowieści w marketingu”.

ANNA GUMKOWSKA – News&Lifestyle Product Development Unit Director TVN Grupa Discovery. Praktyk, specjalista w zakresie biznesu internetowego. Od 14 lat „robi internety”. Najpierw w Gazeta.pl, potem w WP.pl, obecnie w TVN.pl.  Jako Ph. D. bada computer mediated communication, jest autorką szeregu publikacji branżowych oraz autorem książki Tekst {w} sieci. Swój doktorat poświęciła analizom komunikacji (global digital genre-communication forms) na Facebooku, Pintereście i Instagramie. Aktywnie wykłada na uczelniach wyższych. Jest ekspertem IAB oraz arbitrem Komisji Etyki Reklamy.

GRZEGORZ KRZEMIEŃ – stoi  za sterami GoldenSubmarine – polskiej, niezależnej agencji wielokrotnie nagradzanej przez przedstawicieli branży reklamowej. Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska (nadzorującej program certyfikacji DIMAQ), a także członkiem rady programowej Forum IAB. Jest wykładowcą warszawskiej Akademii Leona Koźmińskiego i jurorem wielu konkursów reklamowych w Polsce. Ponadto jest autorem książek o zarządzaniu i e-marketingu, w tym wydanej w 2019 „Własna firma krok po kroku” i twórcą firmowego bloga (blog.goldensubmarine.com), który rozwija od ponad 13 lat.

MAJA GOJTOWSKA – od ponad 13 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Promuje wykorzystanie metodyki agile w HR – posiada certyfikat ICAgile Certified Professional – Agility in HR. Jest moderatorem Design Thinking. Projektuje działania wizerunkowe z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Jest autorką popularnego bloga Gojtowska.com.

SYLWESTER WRONA – Chief Operating Officer w agencji Insignia, od 14 lat pracuje w branży reklamowej. Bardzo szybko zmieniający się rynek obserwował od wewnątrz – z domu mediowego, agencji interaktywnej i agencji reklamowej. Teraz swoją wiedzę oraz bogate doświadczenie wykorzystuje w efektywnościowym koordynowaniu projektów agencji Insignia. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako Media Planner w PRO Media House, Media Manager w agencji Insignia. Juror w konkursach branżowych: Golden Arrow i dwukrotnie Effie Awards.

ANNA LEDWNOŃ-BLACHA – Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach, jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Trenerka w IAB Polska. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.

ADRIAN GAMOŃ – strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom, instytucjom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.  Projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie oraz wspiera firmy w procesach digitalowych zmian. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Betacom, Veracomp, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Region Małopolska, Miasto Kraków, Śnieżka. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”.  Autor i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2021 roku.

DAGMARA PAKULSKA – marketer, wykładowca akademicki, konsultant i szkoleniowiec z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży marketingowej. Zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji w social mediach dla małych i dużych marek. Wyszkoliła zespoły takich firm, jak: TVN, mBank, Jeronimo Martins Polska czy Shell. Jest opiekunem studiów Marketing Online B2B & W2C na WSB w Toruniu. Wykłada również na studiach podyplomowych na takich uczelniach, jak AGH czy UMK. W 2017 r. powołała do życia Niby-Prasówkę na Facebooku, na której każdego dnia dzieli się newsami ze świata mediów społecznościowych.

TOMASZ STOPKA – właściciel  i ekspert SEO w agencji SEMURAI. Realizuje konsultacje SEO, audyty stron internetowych, ale także szkolenia SEO. Autor książki „Content Marketing”. Na co dzień, działając w SEMURAI stara się budować widoczność stron internetowych poprzez ich optymalizację techniczną oraz treści na nich zawartych.

JUSTYNA BAKALRSKA-STANKIEWICZ – ekspertka w zakresie content marketingu i copywritingu, certyfikowana trenerka i wykładowczyni akademicka. Autorka książek „Content marketing. Od strategii do efektów” oraz „Marketing wartości”. Prelegentka na takich wydarzeniach, jak FORUM IAB, Marketing Progress czy Kongres Online Marketing.

DR ŁUKASZ MIKOŁAJCZAK – ekspert komunikacji, który swoje doświadczenie zawodowe zbiera od końca ubiegłego wieku. Nie dziwi więc, że oprócz prehistorii reklamy i marketingu zajmuje się również nowymi mediami, próbując jedno i drugie połączyć w całość oraz przekazać Pokoleniu Z jako wykładowca akademicki. Współzałożyciel i były redaktor naczelny czasopisma Visual Communication. Juror w konkursach Festiwal Plakatu, Obsesja Papieru czy MACtac Award. Współpracował z takimi markami jak Transgourmet Polska, Stary Browar czy Ardagh. Właściciel Instytutu Kreatywności KOMUcom.

DANUTA MUSIAŁ – dyrektor Marketingu i Komunikacji Generali Investments TFI, od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją marketingową i edukacją finansową. Przygotowywała i wdrażała strategie komunikowania dla takich marek jak ING Bank, Grupa PZU, Raiffeisen Bank, Ergo Hestia.Jako największe wyzwanie zawodowe traktuje tworzenie zrozumiałych i angażujących treści wspierających odbiorców w odpowiedzialnych decyzjach finansowych. Z jej inicjatywy powstał pierwszy na polskim rynku, wpisany w content marketing instytucji finansowej, podcast edukacyjny „Po ludzku o pieniądzach”. Po godzinach marketingowo wspiera działania na rzecz osób z autyzmem i ich opiekunów min. w ramach nowopowstającej „Fundacji Giganci”.

KRZYSZTOF GOŃKA – senior Marketing Manager w Decathlon Polska. Realizuje cele biznesowe i komunikacyjne marki na wielu frontach – zarówno  na froncie sprzedażowym, jak i wizerunkowym. Odpowiadał m.in. za content marki Decathlon, kampanie zasięgowo-trafficowe i influencer marketing.

BARTOSZ ZIEMIAŃSKI konsultant i ekspert LinkedIn. Wykładowca WSH we Wrocławiu i WSB w Toruniu. Na co dzień pracuje w Sharebee, gdzie odpowiada za szkolenia i wdrożenia programów Social Selling i Employee Advocacy z wykorzystaniem platformy contentowej Sharbee.

KRZYSZTOF MARZEC CEO w DevaGroup. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi E Handlu, Internet BETA, Ilove Marketing). Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards.

WOJCIECH TOMASZEWSKI – dyrektor Marketingu i E-commerce Answear.com S.A. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Południowej Danii (Syddansk Universitet) z ekonomii międzynarodowej. Ukończył także studia Executive MBA (Politechnika Krakowska & Central Connecticut State University). Posiada 20-letnie doświadczenie menadżerskie w obszarze marketingu, sprzedaży i zakupów. Od 2012 w ANSWEAR.com na stanowisku dyrektora ds. marketingu i e-commerce. Wcześniej związany m.in. z Grupą Onet, Valeo Group i Geant (Casino Groupe).

JADWIGA MOŻEJKO – Bausch Health –  Consumer Marketing Manager Vision Care w Bausch Health Poland. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wiedeńskiego oraz Szkoły Strategii Marki prowadzonej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.  Od 7 lat związana z branżą optyczną i kategorią soczewek kontaktowych i płynów do pielęgnacji. Realizowała projekty dedykowane specjalistom z zakresu kontaktologii oraz użytkownikom soczewek. Tworzyła i z sukcesem wdrażała strategie content marketingu jako dźwigni do podnoszenia efektywności działań w digital marketingu dla produktów z segmentu Health Care. Jest przekonana, że warto poszerzać działania reklamowe w Internecie o użyteczne treści.

MAŁGORZATA KOMARCZUK – od 20 lat związana z marketingiem i reklamą. W agencji reklamowej pracowała nad komunikacją marketingową dla marek z sektora FMCG, health & beauty, finansów, ubezpieczeń, motoryzacji i nieruchomości komercyjnych. Od 6 lat kieruje zespołem marketingu w Atrium European Real Estate – właściciela 26 centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. W swojej pracy stawia mocny nacisk na działania contentowe oraz nowe technologie do angażowania społeczności  i wpływania na sprzedaż marek. Współtworzy programy odpowiedzialnego businessu, a jako członek Innovation Commitee  koncentruje się na innowacjach z zakresu custommer experience współpracując ze start-upami i twórcami contentowymi.