FINALIŚCI PoCMA 2021

KAT. 1: CONTENT MARKETING_MOTORYZACJA

  1. Vouge Polska x Skoda: właściciel projektu SKODA, realizacja PHD, ISOBAR
  2. La Squadra: Właściciel projektu: Ferrari Poland, realizacja: Time4
  3. SKODA – Przejazd na 1 litrze: właściciel projektu SKODA POLSKA, realizacja ISOBAR, PHD

 

KAT. 2: CONTENT MARKETING_FINANSE I UBEZPIECZENIA

  1. O pracy mówimy wprost i konkretnie!: właściciel projektu Nationale-Nederlanden, realizacja MJCC
  2. Konto Jakie Chcę 2021: właściciel projektu Santander Bank Polska, realizacja Studio Digital 1 Chrystian Sasim
  3. Evolve. Advance. We’ll cheer you on.: właściciel UBS, realizacja MJCC

 

KAT. 3: CONTENT MARKETING_ZDROWIE

  1. Kampania społeczno-informacyjna Suchy Poranek; właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea
  2. Ze zdrowiem – magazyn dla pacjentów: właściciel Narodowy Fundusz Zdrowia, realizacja Skivak The Publishers

 

KAT. 4: CONTENT MARKETING_PARENTING

  1. Portal parentingowy Akademia Mądrego Dziecka: właściciel HarperCollins Polska, realizacja ContentHouse
  2. Strategia content marketingowa InnoGIO: właściciel ABC KID – InnoGIO, realizacja Valkea
  3. Kampania społeczno-informacyjna Suchy Poranek: właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

 

KAT. 5: CONTENT MARKETING_EDUKACJA

  1. Trendbook. Inspiracje są wszędzie. Rozmowy o innowacjach.: właściciel i realizacja Skivak The Publishers
  2. 30-dniowe Wyzwanie Lekkomównych: właściciel Biuro Mówców Spice, realizacja Cleverhearted Showrunners
  3. Kreatywny Wrocławnik: właściciel Galeria Dominikańska, realizacja Valkea
  4. Cyfrowe Rewolucje: właściciel mBank, realizacja mBank, Solski Communications, Cube Group

 

KAT. 6: CONTENT MARKETING_URODA

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 7: CONTENT MARKETING_FMCG

  1. „Czas na…” – cykl książek kulinarnych: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers
  2. Magazyn „Czas na…”: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers
  3. Jasmeen – komunikacja w social media: właściciel LEVANT Foods Sp. z o.o., realizacja Skivak The Publishers

 

KAT. 8: COTENT MARKETING_MODA

  1. Magazyn Modnie być sobą: właściciel Monnari Trade S.A., realizacja Valkea
  2. TRENDBOOK Magnolia Park: właściciel KASAMA INVESTMENTS, realizacja Skivak The Publishers

 

KAT. 9: CONTENT MARKETING_BRANŻA BUDOWLANA/HOME&GARDEN

  1. Łączy nas napięcie: właściciel TIM SA, realizacja FFW Communication

 

KAT. 10: CONTENT MARKETING_NIERUCHOMOŚCI

  1. Magazyn Oryginalny „Garnizon”: właściciel i realizacja Grupa Inwestycyjna Hossa
  2. Kurs online „Skuteczne sposoby pracy z ofertą – Działanie w czasach społecznej izolacji”: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV
  3. Lighthouse.  Magazyn rynku nieruchomości Otodom: właściciel Serwis Otodom, Grupa OLX, realizacja Dotrelations

 

KAT. 11: CONTENT MARKETING_ROLNICTWO I POKREWNE

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 12: CONTENT MARKETING_TURYSTYKA

  1. Zakopane. Alternatywny przewodnik: właściciel Nosalowy Park Hotel & SPA, realizacja Valkea
  2. Airgate – Kraków Airport Magazine: właściciel Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków – Balice, realizacja Skivak The Publishers

 

KAT. 13: CONTENT MARKETING_RETAIL

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 14: CONTENT MARKETING_GALERIE HANDLOWE

  1. Magnolia Park – content marketing: właściciel KASAMA INVESTMENTS, realizacja Skivak The Publishers
  2. Magazyn The look: właściciel Galeria Mokotów, realizacja Valkea
  3. E-magazyn Bonarka: właściciel NEPI Rockcastle, realizacja Valkea

 

KAT. 15: CONTENT MARKETING_KULTURA I NAUKA

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 16: CONTENT MARKETING_KOMUNIKACJA I ŁĄCZNOŚĆ

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 17: CONTENT MARKETING_LOGISTYKA

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 18: CONTENT MARKETING_ENERGETYKA

  1. Kampania marki innogy dedykowana B2B:  „Kierunki rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce”: właściciel innogy Polska, realizacja Feno

 

KAT. 19: CONTENT MARKETING_SPORT

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 20: CONTENT MARKETING_E-COMMERCE

Jury nie wyłoniło finalistów.

Decyzją Jury projekt Cyfrowe Rewolucje/mBank został przeniesiony do kategorii 5: Edukacja.

 

KAT. 21: CONTENT MARKETING_PROJEKT NON PROFIT

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 22: CONTENT MARKETING_START-UP

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 23: HUB CONTENTOWY – KATEGORIA SPECJALNA

  1. Poradnik Orange treści oparte o dane kluczem do skutecznego Content Hubu: właściciel Orange Polska, realizacja Bluerank
  2. Serwis kulinarny Akademia Smaku Bosch: właściciel BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, realizacja ContentHouse, Insignia, Performance Media
  3. Content hub – źródło wiedzy e-marketignowej i e-commerce: właściciel         Ideo Force, realizacja Ideo Force

 

KAT. 24 STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA KLIENTÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 25: STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA PRACOWNIKÓW

  1. Evolve. Advance. We’ll cheer you on.: właściciel UBS, realizacja MJCC

 

KAT. 26: PUBLIKACJA  JEDNORAZOWA (RAPORTY, PUBLIKACJE O FIRMIE)

  1. Po prostu ING – Culture Book: właściciel ING Bank Śląski, realizacja AUDE
  2. Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2019 – Raport Życia: właściciel i realizacja ERGO Hestia
  3. Kampania marki innogy dedykowana B2B: „Raport Zielone miasta i gminy”: właściciel innogy Polska, realizacja Feno
  4. Fabryka Pełna Życia: właściciel Fabryka Pełna Życia, realizacja Time4

 

KAT. 27: MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD DO 1 000 EGZ.

  1. Take It Easy: właściciel Circle K Polska, realizacja Skivak The Publishers
  2. ViaColas – magazyn dla pracowników: właściciel Colas Polska, realizacja Skivak The Publishers
  3. Przesył: właściciel Polskie Sieci Elektroenergetyczne, realizacja Time4

 

KAT. 28: MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD POWYŻEJ 1 000 EGZ.

  1. BAŚKA, magazyn pracowników ING Banku Śląskiego: właściciel ING Bank Śląski, realizacja AUDE
  2. Razem w JM: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Time4
  3. Puls Intercity: właściciel PKP Intercity, realizacja Time4

 

KAT. 29: MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2C

  1. Magazyn „Czas na…”: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers
  2. Magazyn Oryginalny „Garnizon”: właściciel i realizacja Grupa Inwestycyjna Hossa
  3. POLOmagazyn: właściciel POLOmarket, realizacja Skivak The Publishers

 

KAT. 30: MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2B

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 31: MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA PRACOWNIKÓW

  1. Świat PZU / e-wydanie: właściciel Grupa PZU, realizacja Time4

 

KAT. 32: NEWSLETTER DLA PRACOWNIKÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 33: PORTAL DLA PRACOWNIKÓW

  1. Hochland Cheesemaster: właściciel Hochland Polska, realizacja Chromatique

 

KAT. 34: APLIKACJA MOBILNA DLA PRACOWNIKÓW

  1. Aplikacja Thank You Cards: właściciel Orbico Group, realizacja Kreatik

 

KAT. 35: MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA KLIENTÓW

  1. Magazyn Rynku Nieruchomości „ESTATE”: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV
  2. Magazyn INMAG: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV
  3. E-magazyn Bonarka: właściciel NEPI Rockcastle, realizacja Valkea

 

KAT. 36: NEWSLETTER DLA KLIENTÓW

  1. Forward Thinking: właściciel DHL Global Forwarding, realizacja Time4
  2. Newsletter dla klientów Nieruchomosci-online.pl: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV

 

KAT. 37: PORTAL TEMATYCZNY DLA KLIENTÓW

  1. Społeczność ING, jako przestrzeń wiedzy dla klientów: właściciel ING Bank Śląski, realizacja MOSQI.TO

 

KAT. 38: APLIKACJA MOBILNA DLA KLIENTÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 39: KOMUNIKACJA VR/AR

  1. Augmented Reality w kampanii Converse City Forest: właściciel Converse/Orbico, realizacja na_ty

 

KAT. 40: KAMPANIA SOCIAL MEDIOWA JAKO AUTONOMICZNY PROJEKT

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 41: KORPORACYJNA KOMUNIKACJA VIDEO

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 42: MARKETINGOWA KOMUNIKACJA VIDEO

  1. SKODA – Przejazd na 1 litrze: właściciel SKODA POLSKA, realizacja ISOBAR, PHD
  2. Vouge Polska x Skoda: właściciel SKODA, realizacja PHD, ISOBAR
  3. Porozmawiajmy o pieniądzach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja GONG

 

KAT. 43: KOMUNIKACJA VIDEO DLA PRACOWNIKÓW

  1. Aktywna przerwa w ING: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

 

KAT. 44: INFOGRAFIKA JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI

  1. Infografiki na Społeczności ING w ważnych społecznie tematach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja MOSQI.TO
  2. Personalizowane wkładki do kalendarza dla pracowników Philip Morris Polska: właściciel Philip Morris Polska, realizacja Time4

KAT. 45: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – CZŁOWIEK – ARTYKUŁY O LUDZIACH W FIRMACH

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 46: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE/PRODUKCIE/USŁUDZE

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 47: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – WYDARZENIE – RELACJE Z FIRMOWYCH EVENTÓW

  1. „Od Kuchni” – Pracownicy ING wspólne gotują on-line: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

 

KAT. 48: PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 49: PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: MARKA – ARTYKUŁY WSPIERAJĄCE MARKĘ

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 50: PUBLIKACJA (ARTYKUŁ) PROMUJĄCA LUB EDUKUJĄCA O CONTENT MARKETINGU

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 51: PODCAST / AUDIOBOOK DLA KLIENTÓW

  1. Audiokonferencja Lekkomówni: właściciel Biuro Mówców Spice, realizacja Cleverhearted Showrunners
  2. Mamy na to Slajd – pierwszy polski podcast o strategii marketingowej: właściciel i realizacja GoldenSubmarine
  3. Porozmawiajmy o pieniądzach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja GONG
  4. Podcast HiTalks!: właściciel i realizacja HICRON

 

KAT. 52: KSIĄŻKA JAKO NARZĘDZIE MARKETINGOWE

  1. SUPLINDEX – Katalog Suplementów Diety: właściciel Grupa Neuca,  realizacja Aliant
  2. „Czas na…” – cykl książek kulinarnych: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers
  3. „Jak Tymek został detektywem”: właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

 

KAT. 53 PROJEKT KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ  (PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI Z ODRĘBNĄ STRATEGIĄ)

  1. W kontakcie – komunikacja wewnętrzna na czas COVID: właściciel i realizacja ING Bank Śląski
  2. Kampania employer brandingowa dla pracowników PMI w Polsce #MAKE HISTORY: właściciel Philip Morris, realizacja Time4

 

KAT. 54 PROJEKT CSR (PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI Z ODRĘBNĄ STRATEGIĄ)

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 55 PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA PRACOWNIKÓW: PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI

  1. Złoty Kalendarz GoldenSubmarine: właściciel i realizacja GoldenSubmarine
  2. Do Your Thing: właściciel i realizacja ING Bank Śląski