FINALIŚCI PoCMA 2019

 

Jest nam niezwykle miło ogłosić listę finalistów tegorocznej edycji konkursu

Power of Content Marketing Awards 2019!

Po burzliwych, dwuetapowych obradach Jury zadecydowało, że w gronie finalistów znalazły się następujące projekty:

KAT. 1: CONTENT MARKETING_MOTORYZACJA

Rajd Śląska 2018 Informator: Właściciel projektu: Automobilklub Ziemi Tyskiej; Realizacja: Time4 Sp. z o.o.

La Squadra: Właściciel projektu: Ferrari Poland; Realizacja: Time4 Sp. z o.o.

Christophorus – magazyn klientów Porsche: Właściciel projektu: Porsche Polska; Realizacja: Top Story Kirschke Zabłocki

KAT. 2: CONTENT MARKETING_FINANSE I UBEZPIECZENIA

Nie tylko meble i jabłka. Polski handel zagraniczny bez tajemnic: Właściciel projektu: iKalkulator.pl; Realizacja: Elephate

Kampania renaming ING Tech Poland: Właściciel projektu: ING Tech Poland; Realizacja: Communications Squad, ING Tech Poland

BAŚKA: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: Aude

Business&More: Właściciel projektu: mBank; Realizacja: Skivak

„Czy posiadanie stało się sensem naszego życia”?: Właściciel projektu: ING Bank Śląski S.A.; Realizacja: Brain, Gong, 24/7 Communication, MOSQI.TO, dom mediowy: MullenLowe Media Hub

Cykl video – Prosto o pieniądzach: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: MOSQi.TO

KAT. 3: CONTENT MARKETING_ZDROWIE

SMA (rdzeniowy zanik mięśni): Właściciel projektu: Fundacja SMA; Realizacja: Grupa Mediowa Time S.A.

Magazyn 60+: Właściciel projektu: DOZ SA; Realizacja: 360 Content Team – Time SA

KAT. 4: CONTENT MARKETING_PARENTING

Tesco Baby Magazyn: Właściciel projektu: Tesco Polska; Realizacja: Skivak

KARMIENIE TO NIE PROBLEM: Właściciel projektu: Canpol babies Sp. z o.o.; Realizacja: Grupa Mediowa Time S.A.

KAT. 5: CONTENT MARKETING_EDUKACJA

Gra o niepodległość – magazyn projektu Historia: Poszukaj: Właściciel projektu: Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów; Realizacja: Top Story Kirschke Zabłocki

Lekcje ciepła – projekt edukacyjno-ekologiczny dostawców ciepła systemowego: Właściciel projektu:

Izba Gospodarcza Ciepłownictwo Polskie (IGCP); Realizacja: Konceptlab

Aktywni 50+: Właściciel projektu: TEB Edukacja; Realizacja: Skivak

Nadleśnictwo Baligród, Lasy Państwowe: Właściciel projektu: Lasy Państwowe; Realizacja: Nadleśnictwo Baligród

Gra edukacyjna Otwarte Karty: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: Aude

KAT. 6: CONTENT MARKETING_URODA: Jury nie wyłoniło finalistów

KAT. 7: CONTENT MARKETING_FMCG

Tesco Magazyn: Właściciel projektu: Tesco Polska; Realizacja: Skivak

Tesco magazyn Alkohole: Właściciel projektu: Tesco Polska; Realizacja: Skivak

„POLO Magazyn”: Właściciel projektu: POLOmarket; Realizacja: Skivak

MAGAZYN „DELIKATESY”: Właściciel projektu: Eurocash S.A.; Realizacja: Valkea Media S.A.

Lech „Wszystko lekko się zmienia”: Właściciel projektu: Kompania Piwowarska S.A.; Realizacja: Valkea Media S.A. 

KAT. 8: COTENT MARKETING_MODA

MAGAZYN „Modnie być sobą”: Właściciel projektu: Monnari Trade S.A.; Realizacja: Valkea Media S.A.

Aktivist WSZYSTKO WOLNO – Magazyn dla marki Levi’s: Właściciel projektu: LEVI STRAUSS POLAND Sp. z o.o.; Realizacja: Valkea Media S.A.

KAT. 9: CONTENT MARKETING_BRANŻA BUDOWLANA/HOME&GARDEN

ZIEMOVIT: Właściciel projektu: CIECH SARZYNA S.A.; Realizacja: Skivak

Castorama – katalogi: Właściciel projektu: Castorama Polska; Realizacja: 360 Content Team – Time SA

Bondex: Właściciel projektu: PPG Polska; Realizacja: 360 Content Team – Time SA

DEKORATORIUM: Właściciel projektu: Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA; Realizacja: Skivak

KAT. 10: CONTENT MARKETING_NIERUCHOMOŚCI

Magazyn Rynku Nieruchomości „ESTATE”: Właściciel projektu: Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV Sp. z o.o.; Realizacja: NNV Sp. z o.o. (in house)

Rowerowy ranking polskich miast: Właściciel projektu: Morizon.pl; Realizacja: Elephate

Agent Nieruchomości: Właściciel projektu: Serwis Otodom; Realizacja: Skivak

Kurs online – wideomarketing w branży nieruchomości: Właściciel projektu: Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV Sp. z o.o.; Realizacja: NNV Sp. z o.o. (in house)

KAT. 11: CONTENT MARKETING_ROLNICTWO I POKREWNE

Agrokurier: Właściciel projektu: Bank BNP Paribas; Realizacja: Aude

Lasy Państwowe na Facebooku: Właściciel projektu: Lasy Państwowe; Realizacja: Centrum Informacyjne Lasów Państwowych

KAT. 12: CONTENT MARKETING_TURYSTYKA

Magalog Grecos Wakacje 2019: Właściciel projektu: Grecos Holiday Sp. z o.o.; Realizacja: Valkea Media S.A.

Magazyn „Airgate”: Właściciel projektu: Port lotniczy Kraków-Balice; Realizacja: Skivak

KAT. 13: CONTENT MARKETING_HANDEL

TRENDBOOK CENTRA HANDLOWE: Właściciel projektu: Skivak; Realizacja: Skivak

KAT. 14: CONTENT MARKETING_GALERIE HANDLOWE

MAGAZYN „ARKADIA”: Właściciel projektu: Unibail-Rodamco Polska sp. z o.o.; Realizacja: Valkea Media S.A.

Magazyn „Silesia”: Właściciel projektu: Helios SCC Sp. z o. o.; Realizacja: Valkea Media S.A.

Magazyn „Bonarka”: Właściciel projektu: NEPI Rockcastle; Realizacja: Valkea Media S.A.

TRENDBOOK CENTRA HANDLOWE: Właściciel projektu: Skivak; Realizacja: Skivak

Magazyn „The Look”: Właściciel projektu: Unibail-Rodamco Polska sp. z o.o.; Realizacja: Valkea Media S.A.

KAT. 15: CONTENT MARKETING_KULTURA I NAUKA

Jak wyciągnęliśmy ludzi z social media do muzeum?: Właściciel projektu: Łazienki Królewskie; Realizacja: Whites

Aktivist – 90 Urodziny Myszki Miki: Właściciel projektu: The Walt Disney Company Polska Sp. z o.o.; Realizacja: Valkea Media S.A.

KAT. 16: CONTENT MARKETING_ŁĄCZNOŚĆ: Jury nie wyłoniło finalistów

KAT. 17: CONTENT MARKETING_LOGISTYKA

Konkurs Strategiczny: Właściciel projektu: DHL Parcel Polska; Realizacja: DHL Parcel Polska

KAT. 18: CONTENT MARKETING_ENERGETYKA: Jury nie wyłoniło finalistów

KAT. 19: CONTENT MARKETING_SPORT

Akademie i Młodzieżowcy – PKO Bank Polski Oficjalny Bank Ekstraklasy

PKO Biegajmy razem: Właściciel projektu: PKO Bank Polski

KAT. 20: CONTENT MARKETING_E-COMMERCE

Innowacyjny content marketing w savicki.pl: Właściciel projektu: Savicki sp. z o.o. spółka komandytowa; Realizacja: Savicki sp. z o.o. spółka komandytowa

May Synergy be with You. WITTCHEN&BLUERANK: Właściciel projektu: WITTCHEN S.A.; Realizacja: Bluerank Sp. z o.o.

KAT. 21: CONTENT MARKETING_PROJEKT NON PROFIT

  1. PKO Bieg Charytatywny: Właściciel projektu: PKO Bank Polski

Nienieodpowiedzialni: Właściciel projektu: Fundacja Nienieodpowiedzialni

2 THE LIGHT: Właściciel projektu: WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.; Realizacja: FFW Communication Sp. z o.o. sp. k.

KAT. 22: CONTENT MARKETING_START-UP: Jury nie wyłoniło finalistów

KAT. 23: STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA KLIENTÓW

E-book – strategia content marketing w savicki.pl: Właściciel projektu: Savicki sp. z o.o. spółka komandytowa; Realizacja: Savicki sp. z o.o. spółka komandytowa

Kampania siga-siga: Właściciel projektu: Grecos Holiday Sp. z.o.o.; Realizacja: Grecos Holiday Sp. z.o.o.

Wykorzystanie RODO jako przewagi konkurencyjnej poprzez wielokanałowe działania content marketingowe: Właściciel projektu: eRecruiter

Witamy w zespole McDonald’s: Właściciel projektu: McDonald’s; Realizacja: MJCC

KAT. 24: STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA PRACOWNIKÓW

Butelka w grze – event dla pracowników jako ciekawy nośnik treści sustainability: Właściciel projektu: Grupa Żywiec; Realizacja: Grupa Żywiec

Love wielorazowe: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: MOSQi.TO

Pomarańczowa Drużyna na starcie, czyli Biegnij Warszawo i rodzinny piknik ING: Właściciel projektu: ING Bank Śląski

PKO NOW! Nowa Organizacja i Współpraca – Transformacja Cyfrowa w PKO Banku Polskim: Właściciel projektu PKO Bank Polski

Kampania #Zaangażowani: Właściciel projektu: Alior Bank; Realizacja: Aude

KAT. 25: PUBLIKACJA  JEDNORAZOWA (RAPORTY, PUBLIKACJE O FIRMIE)

Raport roczny dla GS1 Polska: Właściciel projektu: GS1 Polska; Realizacja: Skivak

E-raport Era cyfrowego sprzedawcy: Właściciel projektu: GS1 Polska; Realizacja: Skivak

Album 100 lat śmiałych decyzji PKO Banku Polskiego: Właściciel projektu PKO Bank Polski

Analiza branży zdrowotnej w wyszukiwarkach: Właściciel projektu: Whites; Realizacja: Whites

„Poznaj swojego pracownika” OLX Praca KNOW HOW 2019: Właściciel projektu: Grupa OLX; Realizacja: zespół OLX, VHS i Skivak

Fenomen Dojrzałego Gracza: Właściciel projektu: Lenovo Technology B.V. Sp. z o.o.; Realizacja: FFW Communication Sp. z o.o. Sp. k.

Po prostu ING Culture Book: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: Aude

KAT. 26: MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD DO 1 000 EGZ.

Family&Work Magazyn Pracowników Knauf: Właściciel projektu: Knauf; Realizacja: Aude

W Kolorze: Właściciel projektu: Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA; Realizacja: Workroom Group

Magazyn pracowniczy działu logistyki H&M: Właściciel projektu: H&M LOGISTYKA; Realizacja: Valkea Media S.A.

Richter Life: Właściciel projektu: Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.; Realizacja: UPPER Media Sp. z o.o.

KAT. 27: MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD POWYŻEJ 1 000 EGZ.

Głos VWP: Właściciel projektu: Volkswagen Poznań – Samochody Użytkowe; Realizacja: Time4 Sp. z o.o.

Karfuś: Właściciel projektu: Carrefour Polska Sp. z o.o.; Realizacja: Time4 Sp. z o.o.

„Biromaniak” nr 47/2018: Właściciel projektu: Grupa Żywiec; Realizacja: Aude

BAŚKA: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: Aude

KAT. 28: MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2C

La Route: Właściciel projektu: Alpine Centre Katowice; Realizacja: Time4 Sp. z o.o.

Magazyn „Airgate”: Właściciel projektu: Port lotniczy Kraków-Balice; Realizacja: Skivak

Magazyn Sense of Beauty: Właściciel projektu: Dr Irena Eris; Realizacja: e1 collective

HiFly: Właściciel projektu: Port Lotniczy Wrocław; Realizacja: Skivak

W Podróż: Właściciel projektu: PKP Intercity; Realizacja: Skivak

Magazyn Muzeum Polskiej Wódki: Właściciel projektu: Muzeum Polskiej Wódki; Realizacja: Valkea Media S.A.

Christophorus – magazyn klientów Porsche: Właściciel projektu: Porsche Polska; Realizacja: Top Story Kirschke Zabłocki

KAT. 29: MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2B

Kompendium HR – cykliczna publikacja branżowa dedykowana klientom Pracuj.pl: Właściciel projektu: Pracuj.pl; Realizacja: Pracuj.pl

PUNKT ZWROTNY: Właściciel projektu: KPMG; Realizacja: Skivak

Business&More: Właściciel projektu: mBank; Realizacja: Skivak

PRINTING&MORE – Magazyn drukarni Elanders: Właściciel projektu: Drukarnia Elanders Polska; Realizacja: Valkea Media S.A.

KAT. 30: MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA PRACOWNIKÓW: Jury nie wyłoniło finalistów 

KAT. 31: NEWSLETTER DLA PRACOWNIKÓW

„W centrum uwagi”: Właściciel projektu: Departament Komunikacji Wewnętrznej w Santander Bank Polska

KAT. 32: PORTAL DLA PRACOWNIKÓW

Office Vibe: Właściciel projektu: Area HR and Communications, ING Tech Poland; Realizacja: Area HR and Communications, ING Tech Poland

Portal społecznościowy „Intragram”: Właściciel projektu: Departament Komunikacji Wewnętrznej w Santander Bank Polska

Gecon ma moc!: Właściciel projektu: Generali

Intranet działa w dwie strony: Właściciel projektu: ING Bank Śląski

KAT. 33: APLIKACJA MOBILNA DLA PRACOWNIKÓW: Jury nie wyłoniło finalistów

KAT. 34: MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA KLIENTÓW

Magazyn Rynku Nieruchomości „ESTATE”: Właściciel projektu: Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV Sp. z o.o.; Realizacja: NNV Sp. z o.o. (in house)

Magazyn Świadomego Przedsiębiorcy „FIRMER”: Właściciel projektu: Serwis Firmy.net, NNV Sp. z o.o.; Realizacja: NNV Sp. z o.o. (in house)

KAT. 35: NEWSLETTER DLA KLIENTÓW: Jury nie wyłoniło finalistów

KAT. 36: PORTAL TEMATYCZNY DLA KLIENTÓW

DEKORATORIUM: Właściciel projektu: Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA; Realizacja: Skivak

Społeczność ING – miejsce, gdzie pytania spotykają odpowiedzi: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: MOSQI.TO

KAT. 37: APLIKACJA MOBILNA DLA KLIENTÓW: Jury nie wyłoniło finalistów

KAT. 38: KOMUNIKACJA VR/AR: Jury nie wyłoniło finalistów

KAT. 39: KAMPANIA SOCIAL MEDIOWA JAKO AUTONOMICZNY PROJEKT

Promocja Warzelni Talentów w social media: Właściciel projektu: Grupa Żywiec; Realizacja: Grupa Żywiec

Możecie, ale nie musicie – kampania z Maciejem Musiałem: Właściciel projektu: PKO Bank Polski

Dobry Głos Dla Firm 2018: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: Gong Sp. z o.o.

ODRODZENIE Leonarda 🙂: Właściciel projektu: EC1 w Łódź/MOSQI.TO; Realizacja: MOSQI.TO

KAT. 40: KORPORACYJNA KOMUNIKACJA VIDEO

Reporterzy DHL – Angażująca Komunikacja Wideo: Właściciel projektu: DHL Parcel Polska

KAT. 41: MARKETINGOWA KOMUNIKACJA VIDEO

Levi’s – komunikacja Video: Właściciel projektu: LEVI STRAUSS POLAND Sp. z o.o.; Realizacja: Valkea Media S.A.

„Poznaj zespół eRecruiter” – niestandardowa kampania video z udziałem Gwiazd HR: Właściciel projektu: eRecruiter

HOMEPARK – Historie Domowe Agnieszki: Właściciel projektu: BNP Paribas Real Estate; Realizacja: Skivak

#NajlepiejRobićSwoje: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: Agencja kreatywna: GONG ; dom mediowy: MullenLowe MediaHub ; partner: Patronite.pl

Cykl video – Prosto o pieniądzach: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: MOSQi.TO

KAT. 42: INFOGRAFIKA JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI

Infografiki w Społeczności ING: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: MOSQi.TO

KAT. 43: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – CZŁOWIEK – ARTYKUŁY O LUDZIACH W FIRMACH: Jury nie wyłoniło finalistów

KAT. 44: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE/PRODUKCIE/USŁUDZE

KSE w czasie upałów. Trudno, ale nie ekstremalnie – magazyn Przesył: Właściciel projektu: Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.; Realizacja: Aude

Fotoreportaż „Piłka jest okrągła, a bramki… otwiera Impel”: Właściciel projektu: Grupa Impel; Realizacja: Komunikacja Plus

Twoja Stacja: Właściciel projektu: BP Europa SE oddział w Polsce; Realizacja: Time4 Sp. z o.o.

KAT. 45: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – WYDARZENIE – RELACJE Z FIRMOWYCH EVENTÓW: Jury nie wyłoniło finalistów

KAT. 46: PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE: Jury nie wyłoniło finalistów

KAT. 47: PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: MARKA – ARTYKUŁY WSPIERAJĄCE MARKĘ

Ścieżka kariery w IT: Autorki: Izabela Rzepka i Karina Malec

KAT. 48: PUBLIKACJA (ARTYKUŁ) PROMUJĄCA LUB EDUKUJĄCA O CONTENT MARKETINGU: Jury nie wyłoniło finalistów

Bardzo serdecznie gratulujemy Wam wszystkim! I zapraszamy na Galę

(29.05.2019, CNK, Warszawa), podczas której ogłosimy, kto został Laureatem!