FINALIŚCI PoCMA 2021

Serdecznie gratulujemy wszystkim Finalistom i Laureatom tegorocznej edycji konkursu 

Power of Content Marketing Awards 2021!

KAT. 1: CONTENT MARKETING_MOTORYZACJA

  1. VOGUE Polska x Skoda: właściciel projektu SKODA, realizacja PHD, ISOBAR

ZŁOTO: za przełamanie barier i wyjście poza dotychczasowy rynek

  1. La Squadra: Właściciel projektu: Ferrari Poland, realizacja: Time4

SREBRO: za konsekwentne budowanie wizerunki marki w grupie docelowej

  1. SKODA – Przejazd na 1 litrze: właściciel projektu SKODA POLSKA, realizacja ISOBAR, PHD

SREBRO: za połączenie benefitów produktu z contentem

 

KAT. 2: CONTENT MARKETING_FINANSE I UBEZPIECZENIA

  1. O pracy mówimy wprost i konkretnie!: właściciel projektu Nationale-Nederlanden, realizacja MJCC

ZŁOTO: za autentyzm treści w odpowiedzi na prawdziwe opinie

  1. Konto Jakie Chcę 2021: właściciel projektu Santander Bank Polska, realizacja Studio Digital 1 Chrystian Sasim, Sales&More

SREBRO: za przemyślany dobór liderów opinii

  1. Evolve. Advance. We’ll cheer you on.: właściciel UBS, realizacja MJCC

 

KAT. 3: CONTENT MARKETING_ZDROWIE

  1. Kampania społeczno-informacyjna Suchy Poranek; właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

SREBRO: za łatwość mówienia o trudnych sprawach

  1. Ze zdrowiem – magazyn dla pacjentów:             właściciel Narodowy Fundusz Zdrowia, realizacja Skivak The Publishers

 

KAT. 4: CONTENT MARKETING_PARENTING

  1. Portal parentingowy Akademia Mądrego Dziecka: właściciel HarperCollins Polska, realizacja ContentHouse

SREBRO: atrakcyjny content, odpowiadający na wszystkie etapy lejka zakupowego i długo utrzymujący na stronie

  1. Strategia content marketingowa InnoGIO: właściciel ABC KID – InnoGIO, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za język adekwatny do młodej grupy docelowej

  1. Kampania społeczno-informacyjna Suchy Poranek: właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

 

KAT. 5: CONTENT MARKETING_EDUKACJA

  1. Trendbook. Inspiracje są wszędzie. Rozmowy o innowacjach.: właściciel i realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za oddanie przestrzeni do wypowiedzi klientom

  1. 30-dniowe Wyzwanie Lekkomównych: właściciel Biuro Mówców Spice, realizacja Cleverhearted Showrunners

WYRÓŻNIENIE: za innowacyjne podejście do zdobywania grupy docelowej

  1. Kreatywny Wrocławnik: właściciel Galeria Dominikańska, realizacja Valkea
  2. Cyfrowe Rewolucje: właściciel mBank, realizacja mBank, Solski Communications, Cube Group

ZŁOTO: za użyteczny i wysokiej jakości content, dobrze dopasowany do zmieniających się potrzeb odbiorców i możliwości rynku

 

KAT. 6: CONTENT MARKETING_URODA

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 7: CONTENT MARKETING_FMCG

  1. „Czas na…” – cykl książek kulinarnych: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers
  2. Magazyn „Czas na…”: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

ZŁOTO: za całość projektu „Czas na…” oraz idealne dopasowanie do potrzeb odbiorców, użyteczność i powiązanie z produktem oraz piękną estetykę

  1. Jasmeen – komunikacja w social media: właściciel LEVANT Foods Sp. z o.o., realizacja Skivak The Publishers

 

KAT. 8: COTENT MARKETING_MODA

  1. Magazyn Modnie być sobą: właściciel Monnari Trade S.A., realizacja Valkea

SREBRO: za estetykę i bezpośrednie przełożenie na sprzedaż

  1. TRENDBOOK Magnolia Park: właściciel KASAMA INVESTMENTS, realizacja Skivak The Publishers

 

KAT. 9: CONTENT MARKETING_BRANŻA BUDOWLANA/HOME&GARDEN

  1. Łączy nas napięcie: właściciel TIM SA, realizacja FFW Communication

ZŁOTO: za doskonałe zaangażowanie trudnej grupy docelowej i wyjście naprzeciw jej potrzebom

 

KAT. 10: CONTENT MARKETING_NIERUCHOMOŚCI

  1. Magazyn Oryginalny „Garnizon”: właściciel i realizacja Grupa Inwestycyjna Hossa

SREBRO: za wzmacnianie lokalnej społeczności

  1. Kurs online „Skuteczne sposoby pracy z ofertą – Działanie w czasach społecznej izolacji”: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV
  2. Lighthouse.  Magazyn rynku nieruchomości Otodom: właściciel Serwis Otodom, Grupa OLX, realizacja Dotrelations

ZŁOTO: za rewelacyjny design

 

KAT. 11: CONTENT MARKETING_ROLNICTWO I POKREWNE

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 12: CONTENT MARKETING_TURYSTYKA

  1. Zakopane. Alternatywny przewodnik: właściciel Nosalowy Park Hotel & SPA, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za ciekawe i przyjazne wobec odbiorców format i treści

  1. Airgate – Kraków Airport Magazine: właściciel Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków – Balice, realizacja Skivak The Publishers

 

KAT. 13: CONTENT MARKETING_RETAIL

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 14: CONTENT MARKETING_GALERIE HANDLOWE

  1. Magnolia Park – content marketing: właściciel KASAMA INVESTMENTS, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za probiznesową adaptację wobec dynamicznych zmian oraz wyjście naprzeciw potrzebom najemców

  1. Magazyn The look: właściciel Galeria Mokotów, realizacja Valkea
  2. E-magazyn Bonarka: właściciel NEPI Rockcastle, realizacja Valkea

 

KAT. 15: CONTENT MARKETING_KULTURA I NAUKA

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 16: CONTENT MARKETING_KOMUNIKACJA I ŁĄCZNOŚĆ

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 17: CONTENT MARKETING_LOGISTYKA

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 18: CONTENT MARKETING_ENERGETYKA

  1. Kampania marki innogy dedykowana B2B:  „Kierunki rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce”: właściciel innogy Polska, realizacja Feno

ZŁOTO: za wzorową realizację celów kampanii

 

KAT. 19: CONTENT MARKETING_SPORT

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 20: CONTENT MARKETING_E-COMMERCE

Jury nie wyłoniło finalistów.

Decyzją Jury projekt Cyfrowe Rewolucje/mBank został przeniesiony do kategorii 5: Edukacja.

 

KAT. 21: CONTENT MARKETING_PROJEKT NON PROFIT

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 22: CONTENT MARKETING_START-UP

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 23: HUB CONTENTOWY – KATEGORIA SPECJALNA

  1. Poradnik Orange treści oparte o dane kluczem do skutecznego Content Hubu: właściciel Orange Polska, realizacja Bluerank

SREBRO: za kompleksowe i użyteczne treści napędzane danymi

  1. Serwis kulinarny Akademia Smaku Bosch: właściciel BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, realizacja ContentHouse, Insignia, Performance Media

BRĄZ: za realizację celów biznesowych i reakcję na zmianę postaw klientów

  1. Content hub – źródło wiedzy e-marketignowej i e-commerce: właściciel         Ideo Force, realizacja Ideo Force

WYRÓŻNIENIE: za działania profesjonalizujące branżę e-marketingową

 

KAT. 24 STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA KLIENTÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 25: STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA PRACOWNIKÓW

  1. Evolve. Advance. We’ll cheer you on.: właściciel UBS, realizacja MJCC

WYRÓŻNIENIE: za pokazanie perspektywy rozwoju pracownika w horyzoncie długoterminowym

 

KAT. 26: PUBLIKACJA  JEDNORAZOWA (RAPORTY, PUBLIKACJE O FIRMIE)

  1. Po prostu ING – Culture Book: właściciel ING Bank Śląski, realizacja AUDE

ZŁOTO: za namacalny dowód, jak ważna jest kultura organizacji

  1. Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2019 – Raport Życia: właściciel ERGO Hestia, realizacja Kombinat

ZŁOTO: za walory artystyczne

  1. Kampania marki innogy dedykowana B2B: „Raport Zielone miasta i gminy”: właściciel innogy Polska, realizacja Feno

WYRÓŻNIENIE: za skuteczność biznesową

  1. Fabryka Pełna Życia: właściciel Fabryka Pełna Życia, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za estetykę publikacji

 

KAT. 27: MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD DO 1 000 EGZ.

  1. Take It Easy: właściciel Circle K Polska, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za współpracę z pracownikami

  1. ViaColas – magazyn dla pracowników: właściciel Colas Polska, realizacja Skivak The Publishers
  2. Przesył: właściciel Polskie Sieci Elektroenergetyczne, realizacja Time4

 

KAT. 28: MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW, NAKŁAD POWYŻEJ 1 000 EGZ.

  1. BAŚKA, magazyn pracowników ING Banku Śląskiego: właściciel ING Bank Śląski, realizacja AUDE

ZŁOTO: za konsekwentny rozwój

  1. Razem w JM: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Time4

SREBRO: za pracę nad uspójnieniem kultury organizacji w warunkach rozproszenia

  1. Puls Intercity: właściciel PKP Intercity, realizacja Time4

 

KAT. 29: MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2C

  1. Magazyn „Czas na…”: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

ZŁOTO: za bliskość z konsumentem

  1. Magazyn Oryginalny „Garnizon”: właściciel i realizacja Grupa Inwestycyjna Hossa

SREBRO: za integrację lokalnej społeczności

  1. POLOmagazyn: właściciel POLOmarket, realizacja Skivak The Publishers

BRĄZ: za aspirujący dla odbiorców charakter publikacji

 

KAT. 30: MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2B

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 31: MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA PRACOWNIKÓW

  1. Świat PZU / e-wydanie: właściciel Grupa PZU, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za promowanie pracowników jako ekspertów

 

KAT. 32: NEWSLETTER DLA PRACOWNIKÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 33: PORTAL DLA PRACOWNIKÓW

  1. Hochland Cheesemaster: właściciel Hochland Polska, realizacja Chromatique

SREBRO: za odpowiedź na potrzeby pracowników i transparentne przedstawienie procesu wynagradzania

 

KAT. 34: APLIKACJA MOBILNA DLA PRACOWNIKÓW

  1. Aplikacja Thank You Cards: właściciel Orbico Group, realizacja Kreatik

WYRÓŻNIENIE: za pracę nad kulturą organizacji i wysiłek włożony w jej digitalizację

 

KAT. 35: MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA KLIENTÓW

  1. Magazyn Rynku Nieruchomości „ESTATE”: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV
  2. Magazyn INMAG: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV
  3. E-magazyn Bonarka: właściciel NEPI Rockcastle, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za pracę nad interaktywnością i wykorzystanie możliwości medium

 

KAT. 36: NEWSLETTER DLA KLIENTÓW

  1. Forward Thinking: właściciel DHL Global Forwarding, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za realizację celów biznesowych dzięki prawidłowemu zastosowaniu formatów

  1. Newsletter dla klientów Nieruchomosci-online.pl: właściciel Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV, realizacja NNV

 

KAT. 37: PORTAL TEMATYCZNY DLA KLIENTÓW

  1. Społeczność ING, jako przestrzeń wiedzy dla klientów: właściciel ING Bank Śląski, realizacja MOSQI.TO

ZŁOTO: za stworzenie społeczności i jej nieustanne rozbudowywanie i angażowanie

KAT. 38: APLIKACJA MOBILNA DLA KLIENTÓW

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 39: KOMUNIKACJA VR/AR

  1. Augmented Reality w kampanii Converse City Forest: właściciel            Converse/Orbico, realizacja na_ty

ZŁOTO: za kreatywną, wykorzystującą trendy estetyczne i technologiczne realizację, wzmacniającą odbiór w grupie docelowej

KAT. 40: KAMPANIA SOCIAL MEDIOWA JAKO AUTONOMICZNY PROJEKT

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 41: KORPORACYJNA KOMUNIKACJA VIDEO

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 42: MARKETINGOWA KOMUNIKACJA VIDEO

  1. SKODA – Przejazd na 1 litrze: właściciel SKODA POLSKA, realizacja ISOBAR, PHD

ZŁOTO: za efektywny storytelling i niestandardowe wykorzystanie formatu video

  1. VOGUE Polska x Skoda: właściciel SKODA, realizacja PHD, ISOBAR

ZŁOTO: za kreatywny ruch strategiczny, wykorzystujący możliwości formatu video w komunikacji

  1. Porozmawiajmy o pieniądzach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja GONG

 

KAT. 43: KOMUNIKACJA VIDEO DLA PRACOWNIKÓW

  1. Aktywna przerwa w ING: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za zaangażowanie pracowników i adaptację do ograniczeń pandemicznych

 

KAT. 44: INFOGRAFIKA JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI

  1. Infografiki na Społeczności ING w ważnych społecznie tematach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja MOSQI.TO

ZŁOTO: za doskonałe użycie infografiki jako narzędzia komunikacji

  1. Personalizowane wkładki do kalendarza dla pracowników Philip Morris Polska: właściciel Philip Morris Polska, realizacja Time4

WYRÓŻNIENIE: za innowacyjny sposób dystrybucji

 

KAT. 45: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – CZŁOWIEK – ARTYKUŁY O LUDZIACH W FIRMACH

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 46: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE/PRODUKCIE/USŁUDZE

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 47: PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – WYDARZENIE – RELACJE Z FIRMOWYCH EVENTÓW

  1. „Od Kuchni” – Pracownicy ING wspólne gotują on-line: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za dopracowany, angażujący i przemyślany projekt

 

KAT. 48: PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 49: PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: MARKA – ARTYKUŁY WSPIERAJĄCE MARKĘ

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 50: PUBLIKACJA (ARTYKUŁ) PROMUJĄCA LUB EDUKUJĄCA O CONTENT MARKETINGU

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 51: PODCAST / AUDIOBOOK DLA KLIENTÓW

  1. Audiokonferencja Lekkomówni: właściciel Biuro Mówców Spice, realizacja Cleverhearted Showrunners

ZŁOTO: za unikalne wykorzystanie formatu i efektywność biznesową

  1. Mamy na to Slajd – pierwszy polski podcast o strategii marketingowej: właściciel i realizacja GoldenSubmarine

ZŁOTO: za innowacyjne budowanie eksperckości

  1. Porozmawiajmy o pieniądzach: właściciel ING Bank Śląski, realizacja GONG

SREBRO: za lekkie podejście do tematu i efektywną komunikację

  1. Podcast HiTalks!: właściciel i realizacja HICRON

BRĄZ: za wykorzystanie podcastu jako kanału sprzedaży

 

KAT. 52: KSIĄŻKA JAKO NARZĘDZIE MARKETINGOWE

  1. SUPLINDEX – Katalog Suplementów Diety: właściciel Grupa Neuca,  realizacja Aliant

ZŁOTO: za podjęcie ogromnego wyzwania oraz dotarcie do klienta na każdym etapie procesu sprzedaży

  1. „Czas na…” – cykl książek kulinarnych: właściciel Jeronimo Martins Polska, realizacja Skivak The Publishers

SREBRO: za użyteczną i codzienną inspirację

  1. „Jak Tymek został detektywem”: właściciel Ferring Pharmaceuticals Poland, realizacja Valkea

WYRÓŻNIENIE: za podjęcie trudnego tematu i wykorzystanie dwóch formatów

 

KAT. 53 PROJEKT KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ  (PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI Z ODRĘBNĄ STRATEGIĄ)

  1. W kontakcie – komunikacja wewnętrzna na czas COVID: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

ZŁOTO: za kompleksowe podejście do komunikacji wewnętrznej, angażującej wszystkie szczeble pracowników

  1. Kampania employer brandingowa dla pracowników PMI w Polsce #MAKE HISTORY: właściciel Philip Morris, realizacja Time4

SREBRO: za wielowymiarowe wsparcie transformacji kulturowej

 

KAT. 54 PROJEKT CSR (PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI Z ODRĘBNĄ STRATEGIĄ)

Jury nie wyłoniło finalistów.

 

KAT. 55 PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA PRACOWNIKÓW: PROJEKT WYKORZYSTUJĄCY KILKA KANAŁÓW KOMUNIKACJI

  1. Złoty Kalendarz GoldenSubmarine: właściciel i realizacja GoldenSubmarine

ZŁOTO: za budowanie marki osobistej pracowników i stworzenie przestrzeni na kreatywny wyraz

  1. Do Your Thing: właściciel i realizacja ING Bank Śląski

WYRÓŻNIENIE: za kreatywną adaptację kampanii marketingowej wewnątrz organizacji

 

GRAND PRIX 2021

ING Bank Śląski

za bycie trendsetterem technologii, formatów i contentu