Pióra Roku

Konkurs Pióra Roku

Pióra Roku to konkurs, który od kliku już lat wyróżnia najlepsze przykłady wysokiej jakości content marketingu. Jego celem jest wypromowanie i podkreślenie wartości, jakie niesie za sobą dobra praktyka dziennikarstwa skupionego na potrzebach odbiorcy. Udowadnia, że wymaga tego samego kunsztu, talentu i zaangażowania, co dziennikarstwo tradycyjne.

W tym roku prace możesz zgłaszać do 14 listopada.

WEŹ UDZIAŁ

ZASADY KONKURSU

JURY

 

Drogie Autorki i Drodzy Autorzy!

Miło jest nam ogłosić, że właśnie wystartowała 7. edycja konkursu Pióra Roku 2017!

W konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby piszące teksty do mediów firmowych i konsumenckich, publikowanych w określonych kategoriach. Prace do konkursu mogą zgłaszać: autorzy tekstów, agencje marketingowe oraz firmy, które są właścicielami danych mediów.

Prace oceniamy w trzech kategoriach:

1. Publikacja dla pracowników:

a) Człowiek – artykuły o ludziach w firmach

b) Firma – artykuły o firmie/produkcie/usłudze

c) Wydarzenie – relacje z firmowych eventów

2. Publikacja dla klientów:

a) Firma – artykuły o firmie

b) Marka – artykuły wspierające markę

3. Publikacja promująca lub edukująca o content marketingu

 

Swoje prace można zgłaszać do 14 listopada 2017 r., a wyniki ogłosimy w połowie grudnia. Udział w konkursie jest bezpłatny.