Urszula Radzińska

Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, z wykształcenia dziennikarz i muzykolog, zafascynowana komunikacją. Od 13 lat w Aude tworzy skuteczne media firmowej dla największych marek. W 2007 roku z grupą pasjonatów założyła Stowarzyszenie Content Marketing Polska (wtedy Stowarzyszenie Prasy Firmowej). Wierzy, że dzielenie się wiedzą i doświadczeniem przynosi korzyści wszystkim zaangażowanym w ten proces.


Katarzyna SowickaKatarzyna Sowicka
Wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Edytor z wykształcenia, marketer z zamiłowania i wyboru. Na co dzień COO w Content Solutions, gdzie odpowiada za obsługę kluczowych klientów oraz tworzenie i walidację strategii CM. Pracuje z markami, agencjami, wydawcami pomagając w optymalizacji i maksymalizacji efektów. Z content marketingiem w zażyłych stosunkach, z nadzieją na długi i owocny związek. Wierzy, że etyczne, odpowiedzialne i zaangażowane podejście do biznesu gwarantuje długofalowy sukces marki.



 Agnieszka Gajzler

Wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, z wykształcenia dziennikarz i politolog. Od 15 lat w branży media marketing, w tym 11 lat specjalizacji w mediach cyfrowych. Od 2014 roku w Dentsu Aegis Network, gdzie odpowiada za rozwój w obszarze mediów i produktów cyfrowych z zakresu data analytics, content marketing, social content&moderation m.in dla: domu mediowego Carat czy agencji Grupy Isobar Poland. Wierzy, że pasja i zaangażowanie to podstawa do tworzenia nowych rozwiązań oraz długofalowej współpracy.



Marcin Polanowicz

Chief Knowledge Officer

Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, ze specjalizacją PR i branding, z branżą marketingową związany od 5 lat. Zaczynał jako copywriter, obecnie pełni rolę content managera oraz accounta. Wyznawca spójnych, wielokanałowych strategii, łączących różne, wzajemnie uzupełniające się rodzaje contentu. Laureat Złotego Pióra w konkursie Pióra Roku 2016, współtworzył też strategie komunikacyjne dwukrotnie zdobywające srebrną nagrodę w konkursie Power of Content Marketing (w latach 2016 i 2017).



Beata Ulrych

PR Manager

Ukończyła prawo, menedżerskie studia zarządzania firmą oraz kurs public relations. W marketingu od 7 lat, kolejno poznając jego najciekawsze obszary. Tworzyła od podstaw i promowała narzędzia IT dedykowane branży prawniczej (jako project manager i specjalista e-commerce). Ponadto współredagowała kilka portali internetowych i prowadziła działania w social media. Interesuje się zagadnieniami user experience, projektuje strony www, tworzy na nie treści i doradza innym, jak budować markę osobistą w internecie. Na co dzień marketing manager w Content Solutions i specjalista marketingu prawniczego w BiznesLex. Prowadzi stronę wizerunekprawnika.pl.

 


 

KOMISJA REWIZYJNA
Waldemar Leszczyński

Anna Waśniowska

Sławomir Brożek

 

CZŁONKOWIE STOWARZYSZENIA CONTENT MARKETING POLSKA
Diana Banach
Katarzyna Ceryngier
Maciej Chojecki
Anna Chorowiec
Bożena Dubicka
Przemysław Falczyński
Patrycja Gajda
Anna Głowacka
Paweł Jezierski
Katarzyna Kryńska
Waldemar Leszczyński
Sabina Kornblit
Jarosław Brożek
Dominik Kaznowski
Igor Morye
Anita Niechaj
Sylwia Pawlina
Beata Połatyńska
Urszula Radzińska
Marcin Rutkowski
Daniel Sałaciński
Elżbieta Steglińska
Monika Walczak
Anna Waśniowska
Eliza Zakrzewska
Agnieszka Zyśk-Pożoga
Anna Kulawik
Daniel Zborowski
Maciej Nowak