To już nie przelewki. Okrągła, bo 10. edycja Power of Content Marketing Awards, zbliża się wielkimi krokami. Właśnie ruszyły zapisy.

 

Czym jest Konkurs Power of Content Marketing Awards?

 

To wydarzenie, znane do niedawna pod nazwą „Szpalty Roku”, było organizowane przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej. Kilka lat temu, po zmianie nazwy na Stowarzyszenie Content Marketing Polska, jego zakres został znacznie rozszerzony: do dotychczasowej kategorii print dumnie dołączył digital. W tegorocznej edycji jest aż 37 kategorii, w tym specjalna – Content Marketing Manager Roku.

 

Celem konkursu jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych, wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Co roku wyboru najlepszych projektów dokonuje Jury, w skład którego wchodzą uznani eksperci z wielu branż – dziennikarze, marketingowcy, graficy itd.

 

Kto może zgłosić projekty do konkursu?

 

Konkurs kierujemy do firm, które wykorzystują content marketing do wsparcia własnej działalności, agencji zajmujących się tworzeniem projektów komunikacyjnych, jednostek administracji oraz do przedstawicieli organizacji pozarządowych.

 

Do konkursu mogą zostać zgłoszone projekty, które powstały  pomiędzy 4 kwietnia 2016 a 2 kwietnia 2017:  konkretne narzędzia, strategie, projekty multikanałowe itd.

 

Jeśli masz coś, czym powinieneś się pochwalić szerszej publiczności, musisz się pospieszyć! Pierwsza tura zgłoszeń trwa do 20 marca (wtedy zgłoszenie jest tańsze). Druga tura kończy się 3 kwietnia.

 

 

Kategorie konkursowe

 

  1. Content marketing – motoryzacja
  2. Content marketing – finanse i ubezpieczenia
  3. Content marketing – zdrowie
  4. Content marketing – uroda
  5. Content marketing – FMCG
  6. Content marketing – moda
  7. Content marketing – branża budowlana/home&garden
  8. Content marketing – nieruchomości
  9. Content marketing – rolnictwo i pokrewne
  10. Content marketing – turystyka
  11. Content marketing – handel
  12. Content marketing – galerie handlowe
  13. Content marketing – kultura i nauka
  14. Content marketing – łączność
  15. Content marketing – energetyka
  16. Content marketing – sport
  17. Content marketing – projekty non profit
  18. Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie)
  19. Strategia content marketing dla klientów
  20. Strategia content marketing dla pracowników
  21. Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egz.
  22. Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1 000 egz.
  23. Magazyn dla klientów B2C
  24. Magazyn dla klientów B2B
  25. Magazyn elektroniczny dla pracowników
  26. Newsletter dla pracowników
  27. Portal dla pracowników
  28. Aplikacja mobilna
  29. Magazyn elektroniczny dla klientów
  30. Newsletter dla klientów
  31. Portal tematyczny dla klientów
  32. Aplikacja mobilna dla klientów
  33. Komunikacja VR/AR
  34. Kampania social mediowa jako autonomiczny projekt
  35. Korporacyjna komunikacja video
  36. Marketingowa komunikacja video
  37. Content Marketing Manager Roku (zgłoszenie w tej kategorii jest bezpłatne)

 

Szczegółowe zasady udziału w konkursie znajdziesz na stronie http://szpaltyroku.pl/
Zgłoszenia do konkursu odbywają się poprzez formularz, a opłacisz je poprzez serwis Evenea.

 


 

Power of Content Marketing Awards to tylko jedno z wydarzeń, które organizujemy w czerwcu 2017. Zobacz, jakie jeszcze atrakcje szykujemy: