Aktualizacja: 20.10.2021

Kilka miesięcy temu zapraszaliśmy Was do wzięcia udziału w badaniu nt. mierzenia treści content marketingowych. Teraz z dumą prezentujemy efekty i zapraszamy do zapoznania się z wynikami!

PRZECZYTAJ RAPORT

Badanie przeprowadziliśmy w okresie od 1.08.2021 do 15.09.2021. Wspólnie z Islay Sp. z o.o. – realizatorem, pod patronatem honorowym IAB Polska i medialnym SocialPress przygotowaliśmy  ankietę badającą, w jaki sposób mierzymy w Polsce treści internetowe. W badaniu wzięło udział 153 ekspertów marketingu internetowego.

To kolejna w tym roku inicjatywa badawcza Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Więcej nt. badania oraz wniosków przeczytasz na stronie SocialPress, naszego patrona medialnego.

A na kanale YouTube znajdziesz dodatkowe wypowiedzi Agnieszki Gajzler oraz Tomasz Wileńskiego, osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację badania.