JURY

Zaproszenie do jurorskiego grona przyjęli między innymi dziennikarze, marketerzy, specjaliści PR. Wasze prace będą oceniać:

dr JACEK WASILEWSKI – Przewodniczący
Pracuje na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, gdzie zajmuje się retoryką medialną i skutecznością przekazu. W Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Instytucie Kulturoznawstwa zajmuje się semiotyką przekazu medialnego i kulturowymi wzorami korzystania z mediów. Scenarzysta filmów dokumentalnych, kampanii społecznych, aktualnie wraz z psychologami zajmuje się również opracowaniem metod zmiany wizerunku sądów powszechnych.

PAWEŁ TKACZYK
Zarabiający na życie opowiadaniem historii mówca publiczny, właściciel firmy Midea oraz autor trzech książek: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”, które znalazły się na liście bestsellerów OnePress. „Zakamarki marki” zdobyły też tytuł Marketingowej książki roku 2011. Poza książkami i blogiem, pisze regularnie do branżowych czasopism, takich jak „Brief” czy „Marketing w praktyce”. Równie ważną rolę jak pisanie w Jego życiu odgrywa dzielenie się wiedzą. Prowadzi wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce: m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Firmy, które szkolił to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama.

BARTŁOMIEJ BRACH

KAROLINA KALIŚ

JAROSŁAW RYBUS

MONIKA WITOŃ

KATARZYNA WOLSKA

A to dopiero początek! Spodziewajcie się, że lista będzie dłuższa! Zaglądajcie na naszą stronę na Facebooku.