Aneta Rumniak

Aneta Rumniak
Od kilkunastu lat związana zawodowo z rynkiem mediów, marketingu i komunikacji.
Jako analityk a później szef działu badań w wydawnictwie Presspublica (wydawca m.in. dziennika „Rzeczpospolita”) zajmowała się analizą trendów w mediach i reklamie. Była także członkiem Rady Nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa i członkiem Rady Badania przy Polskich Badaniach Internetu. Swoją rynkową wiedzę wykorzystywała później pracując w tym samym wydawnictwie jako Marketing & Strategy Manager a potem Dyrektor Marketingu. Realizowała kampanie prenumeraty dzienników biznesowych, uczestniczyła w procesach digitalizacji: m.in. przy tworzeniu serwisów internetowych. Jako Digital Strategist w Netsprint realizowała projekt doradztwa strategicznego dla kluczowych klientów spółki, rekomendując odpowiednie narzędzia do media mixu (m.in. sieć content marketingową i działania programatyczne oparte o zaawansowaną analizę danych). Współpracowała także projektowo z wydawcą tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy” projektując strategię digitalizacji i tworząc dział marketingu i sprzedaży digital. Obecnie jako PR / IR Manager w agencji doradztwa strategicznego Martis Consulting projektuje i wdraża strategie komunikacji z zakresu relacji inwestorskich, komunikacji korporacyjnej i PR produktowego. 
Posiada certyfikaty DIMAQ, Professional Diploma in Digital Marketing i dyplom London School of Public Relations.