KONFERENCJA POWER OF CONTENT MARKETING, WARSZAWA, 28.05.2015

Stowarzyszenie Content Marketing Polska już po raz kolejny organizuje branżową konferencję Power of Content Marketing, podczas której doświadczeni specjaliści, od lat tworzący i wdrażający strategie content marketing, podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Podczas konferencji dowiesz się m.in:

  • jak przełamać utarte schematy komunikacyjne w Twojej organizacji i uwolnić potencjał kampanii content marketingowych
  • co wynika z badań rynku content marketing, przeprowadzonych zarówno w Polsce, jak i za granicą
  • jak snując dobrą opowieść sprzedać coś, czego nie można zobaczyć
  • jak połączyć ze sobą content marketing i reklamę tradycyjną, by zmaksymalizować potencjał komunikacyjny organizacji
  •  jaką rolę odgrywają w content marketingu liczby i co mogą powiedzieć nam o efektywności kampanii
  •  czym jest łączony content marketing i jak skutecznie wykorzystywać go w praktyce

Wśród prelegentów wystąpią m.in.: Björn Owen Glad (Spoon, Szwecja), Rainer Burkhardt (C3 Creative Code and Content, Niemcy), Nenad Senic (PM, Słowenia), Primož Inkret (PM, Słowenia), Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.com), Albert Hupa (IRCenter), Bartek Brach (markidobrzeopowiedziane.pl) oraz dr Jacek Wasilewski (Uniwersytet Warszawski), który będzie również gospodarzem konferencji.

jurorzy kolaż

Bilety na wydarzenie dostępne na stronie:

http://www.powerofcontentmarketing.com/