Badania

Content-MarketingFCP Barometer

Jakie znaczenie content marketing odgrywa w komunikacji firmowej i biznesowej? Jak oceniają sytuację marketerzy oraz agencje oferujące usługi z zakresu marketingu treści? Co  na naszym rynku jest wyzwaniem i w czym tkwi potencjał polskiego content marketingu? Pobierz raport!

 

Agencja Digital Hill o udziale w badaniu przeprowadzonym przez International Content Marketing Forum

„Badanie przeprowadzone przez ICMF stanowi dla nas cenne źródło informacji na temat tego, jak działania content marketingowe są definiowane i oceniane na rynkach europejskich. Opublikowany raport stanowi dobry punkt wyjścia do głębszej analizy rynku content marketing – szukania przyczyny stawianych hipotez (np. przewidywanej większej integralności usług CM z klasycznymi formami reklamy) czy możliwości rozwijania obszarów z potencjałem. Jako agencja performance marketing, doskonale wiemy, jak ważną rolę obecnie odgrywają publikowane komunikaty. Przeprowadzając zarówno kampanie stricte content marketingowe, jak i te z zakresu PPC czy pozycjonowania, przykładamy dużą wagę do jakości i unikatowości przekazywanej treści. Wyniki raportu na pewno zatem znajdą odzwierciedlenie w kierunku, jaki nadamy kolejnym realizacjom dla klientów Digital Hill, jak i dla naszej własnej marki”

Marcin Cichoń, CEO Digital Hill